Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6

Vierailija
20.11.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (7634)

Vierailija
4401/7634 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkän ajan ihastus nainen, ollaan halattu useasti, mutta jos törmätään kahdelleen jossain niin voitaisiin suudella kunnolla. En muista sanoinko kun halailtiin, että muistele näitä meidän ihania läheisyys hetkiä jos elämä kolhii. Nyt sanoisin. Olet parasta ja ihaninta mitä on. <3

Mikä hänestä parhaan tekee?

Se tunne mikä meillä oli ja on ja intuitio. Kukaan ei ole koskaan koskettanut mua niin kuin hän eikä varmaan koskaan pystykkään.

Vierailija
4402/7634 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritä siis vain rakastaa, saat sitä samaa takaisin. Näin sen täytyy sitten olla vaikka ei se siltä näytä mistään kulmasta.

Juu, sinä saat. Ole onnellinen siitä. 

Ei vaan en siis saa vaikka kaikki sanovat että yritä vain rakastaa, sen saa aina takaisin. Ja jotta en vaikuttaisi valehtelevalta ihmiseltä niin kyllähän sitä saa mutta se ei nyt sopinut tähän heittoon mukaan. 

Uskon että joskus saat takaisin kun opit näkemään, että rakkautta on ja voi löytää kaikkialta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4403/7634 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta on tullut mulle hyvin tärkeä, aivan liian tärkeä ja rakas. Toivon, ettei mikään sinua irti riistä.

Vierailija
4404/7634 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei itse rakasta sitä toista, on ehkä vaikea ottaa rakkautta vastaankaan. Tosin eipä sitä taida kyllä ollakaan.

Vierailija
4405/7634 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritä siis vain rakastaa, saat sitä samaa takaisin. Näin sen täytyy sitten olla vaikka ei se siltä näytä mistään kulmasta.

Ei vaan en siis saa vaikka kaikki sanovat että yritä vain rakastaa, sen saa aina takaisin. Ja jotta en vaikuttaisi valehtelevalta ihmiseltä niin kyllähän sitä saa mutta se ei nyt sopinut tähän heittoon mukaan. 

Uskon että joskus saat takaisin kun opit näkemään, että rakkautta on ja voi löytää kaikkialta.

Ei tämä sovi minuun, olen rakastanut koko elämäni ihmisiä jotka eivät kykene rakastamaan. Tiedän että rakkautta saa ja että sitä on. Mekin tässä. En kaipaa sinänsä sitä rakkautta vaan ymmärrystä. 

Vierailija
4406/7634 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivusta. (se vilkas) Rakkaudessa pitää osata vetää myös rajat. Sitä ei saa takaisin jos antaa liikaa ihmisille periksi ja myötäilee liikaa. Narsismille pitää osata laittaa stoppi tunnistamalla milloin jokin ei ole oikein ja sanomalla se. Olen tämän oppinut vaikeamman kautta.

Sama juttu minullakin. 

Vierailija
4407/7634 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyit, mitä minä haluan. Haluan sinut kokonaan itselleni. En vain reisieni välissä touhuamaan tai toiveitani toteuttamaan. Kaipaan persoonaasi, tiedäthän.

Samoin, jos olet kaipaamani. Sydämeni on kasvanut sinuun kiinni kuin pahka puuhun.

Vierailija
4408/7634 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä sovi minuun, olen rakastanut koko elämäni ihmisiä jotka eivät kykene rakastamaan. Tiedän että rakkautta saa ja että sitä on. Mekin tässä. En kaipaa sinänsä sitä

Laita rajat heille, jotka eivät sinua rakasta.

Vierailija
4409/7634 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä sovi minuun, olen rakastanut koko elämäni ihmisiä jotka eivät kykene rakastamaan. Tiedän että rakkautta saa ja että

No sepä tässä onkin kun olen laittanutkin. Se taisi olla se ongelma koska sellaisia ei pitäisi kaikkien mielestä olla. Ja lisäyksenä, olen äärimmäisen joustava ihminen.

Vierailija
4410/7634 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1995 tavattiin ensimmäisen kerran ja tiesin heti, että tuo tyttö on jotain niin käsittämättömän upeaa ja olin oikeassa. <3

Milloin ja missä tavattiin 1995? Toimistossasiko vai ehkäpä oikeussalissa? Eikäs se nyt ollut eka kerta vaan eka kerta vuosien jälkeen. Olen kuullut muilta miltä sinusta oli tuntunut ja että 'koko elämäsi toisen kanssa' meni sekaisin... ja olit pitänyt minua muka nättinä tai jotain... Pitääkö paikkansa? (Eihän sinulla ole 'tissifetissiä' kun kerran hipaisit rintaani - siis vahinko???)

T. Syytetty

Vierailija
4411/7634 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi työt loppuu jouluun. Luulenpa, että se on ainoa tapa saada tuo yks tyyppi pois päästä. Pois pitää päästä. Täältä. Mutta tässä sivussa toki laitan terveiseni hänelle. ;) nn

Mun elämä on ihan sekasin tän jutun takia enkä edes tiedä onko se todellista.

Itse en usko, että tämä on mitään todellista. Mutta uskon tunteitani ja ne ovat olleet ajoittain todella vahvoja. -ap

Näettekö te irl?

Ei aikoihin

Okei :)

Vierailija
4412/7634 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1995 tavattiin ensimmäisen kerran ja tiesin heti, että tuo tyttö on jotain niin käsittämättömän upeaa ja olin oikeassa. <3

Milloin ja missä tavattiin 1995? Toimistossasiko vai ehkäpä oikeussalissa? Eikäs se nyt ollut eka kerta vaan eka kerta vuosien jälkeen. Olen kuullut muilta miltä sinusta oli tuntunut ja että 'koko elämäsi toisen kanssa' meni sekaisin... ja olit pitänyt minua muka nättinä tai jotain... Pitääkö paikkansa? (Eihän sinulla ole 'tissifetissiä' kun kerran hipaisit rintaani - siis vahinko???)

T. Syytetty

Kuljit vielä melessäni vuosia, kuten sanoin en tiennyt mistään mitään. Ja aavistuksen jälkeenpäin harmitti kun jätin kortin katsomatta. Ikuisia mahtavia muistoja sydämmessäni, jo silloin olin parempi lattamaan asioita ylös. Muistelen lämmöllä ja kaiholla. Loppuun en ota kantaa ;) ps. Taisin jonku kuvan tapaisen yrittää :)

Vierailija
4413/7634 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Syytetty

Me tavattiin kaivattuni kanssa ala-asteella. AP

Vierailija
4414/7634 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni toteuttaisin toiveitasi. 

Vierailija
4415/7634 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä osallistuminen hyviin tekoihin ja ajatus hyvistä teoista eivät riitä täyttämään mitään ihmisen syvimpiä emotionaalisia tarpeita, koska ennenkaikkea ihmisen täytyy aina ja ensin tehdä itsensä kanssa omaa henkilökohtaista työtänsä, sen oman itsetuntonsa ja ihmissuhteidensa rakentamiseksi.

Vierailija
4416/7634 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka heti.

Vierailija
4417/7634 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tättärää hopee ei oo häpee, Kaunista päivää sinulle mussukka.

Mä haluankin nyt kultaa. Heippa.

No en mä vielä halua... :/

Vierailija
4418/7634 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähetin sinulle taas viestin, en halua häiritä sinua liian useasti mutta nyt surultani en voinut jättää sitä viestiä lähettämättä. Rakastan sinua tyttäreni, olet erityinen ihminen. Et koskaan vastaa minulle. Sydämeni on revitty palasiksi. Pärjään siltikin. Annathan anteeksi. Rakkautta sinunkin päiviisi, niihin jokaiseen joka on vielä edessäsi.

Kiitos, taivaallinen Isä, että saan tuoda tämän äidin ja tyttären sinun eteesi. Herra sinä näet kaiken, sinulta mikään ei ole salassa. Kosketa tätä suhdetta anteeksiannolla ja rakkaudella. Eheytä ja paranna tämä suhde, sitä anon ja rukoilen, ja kiitän jo etukäteen, että näin käy. Kaikki on sinussa kyllä ja Aamen. Sidon kaiken sielunvihollisen työn, ja murran sukukirot. Jeesuksen Pyhässä nimessä ja veren kautta. Jumala sinä sanassas sanot, että sinä parannat murtuneen mielen ja särkyneen sydämen. Ja särkynyttä sydän

Kiitos.

Vierailija
4419/7634 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähetin sinulle taas viestin, en halua häiritä sinua liian useasti mutta nyt surultani en voinut jättää sitä viestiä lähettämättä. Rakastan sinua tyttäreni, olet erityinen ihminen. Et koskaan vastaa minulle. Sydämeni on revitty palasiksi. Pärjään siltikin. Annathan anteeksi. Rakkautta sinunkin päiviisi, niihin jokaiseen joka on vielä edessäsi.

Kiitos, taivaallinen Isä, että saan tuoda tämän äidin ja tyttären sinun eteesi. Herra sinä näet kaiken, sinulta mikään ei ole salassa. Kosketa tätä suhdetta anteeksiannolla ja rakkaudella. Eheytä ja paranna tämä suhde, sitä anon ja rukoilen, ja kiitän jo etukäteen, että näin käy. Kaikki on sinussa kyllä ja Aamen. Sidon kaiken sielunvihollisen työn, ja murran sukukirot. Jeesuksen Pyhässä nimessä ja veren kautta. Jumala sinä sanassas sanot, että sinä parannat murtuneen mielen ja särkyneen sydämen. Ja särkynyttä sydän

Kiitos, tämä kosketti minua syvästi.

Mukavaa päivänjatkoa sinullekin, sitä pyydän ja toivon. Aamen.

Vierailija
4420/7634 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin paljon kaipuuta täällä. Pakkohan minulle on joku näistä viesteistä olla? 🥹

Ketju on lukittu.