Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin muutakin kuin suudella.
Voihan sitä vaikka vaihtaa sormukset siinä suutelemisen jälkimainingeissa. Miten haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin aiemmin nähneeni sulla sormuksen nimettömässä (ja puhuit miehestäsi), mutta missä ihmeessä se sormus nyt sitten on?
Roskiksessa
Onko mieskin?
Konmaritti sen, ei pirskahdellut iloa.
Vierailija kirjoitti:
Jumalauta mikä soppa.
Mausteet kohdillaan 👌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen rakastunut työjuhtaan.
Duunari jämäkillä käsivarsilla? 😉
Nope. Henkisempää laatua tämä työmaa.
Kaksi jonkun tuholaiskuoriaisen toukkaa löydetty. Toinen keittiön seinästä ja toinen vessan seinästä.
Aavistan, että myrsky nousee taas täällä päässä. Se tulee muutaman viikon välein kuin juna. Elämän kummitusjuna.
Mulla oli sua kohtaan ihan palvova rakkaus, jumaloiva. Sulle mä olin kakkosvaihtoehto. Etkä sitä tunnustanut. Jälkeenpäin kuulin asioita. Sekosin huolella.
Ja sitten löysin kiltin ja turvallisen miehen ja ollaan oltu pitkään jo yhdessä.
Huomasin että sinäkin kärsit jälkeenpäin. Susta tuli rähjäinen. En ymmärrä.
Olen tosi kiitollinen nykyisestä hyvin huomaavaisesta ja rakastavasta miehestäni, hän palvoo minua.
Mutta minä en jumaloi ketään kuten sinua aiemmin. Ehkä se oli kupla, hyvin kristallinen kupla, räjähti ja sain sirpaleosumia. Vielä ne välillä kirvelevät.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa nyt hyvät ihmiset itse nähdä niitä toisia ihmisiä.
Näin tänään exääni, kävi kylässä, syötiin, juotiin kahvit ja käytiin ulkoilemassa, heittää koiralle palloa. Onks nyt hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli sua kohtaan ihan palvova rakkaus, jumaloiva. Sulle mä olin kakkosvaihtoehto. Etkä sitä tunnustanut. Jälkeenpäin kuulin asioita. Sekosin huolella.
Ja sitten löysin kiltin ja turvallisen miehen ja ollaan oltu pitkään jo yhdessä.Huomasin että sinäkin kärsit jälkeenpäin. Susta tuli rähjäinen. En ymmärrä.
Olen tosi kiitollinen nykyisestä hyvin huomaavaisesta ja rakastavasta miehestäni, hän palvoo minua.
Mutta minä en jumaloi ketään kuten sinua aiemmin. Ehkä se oli kupla, hyvin kristallinen kupla, räjähti ja sain sirpaleosumia. Vielä ne välillä kirvelevät.
Eli opit sen elämän faktan, ettei koskaan kannata antaa liikaa rakkautta miehelle, aina parempi tilanne kun mies on se joka rakastaa hieman enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Aavistan, että myrsky nousee taas täällä päässä. Se tulee muutaman viikon välein kuin juna. Elämän kummitusjuna.
Olet luultavasti enemmän kun oikeasss.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psykologi hullujen huoneelta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Psykologi hullujen huoneelta?
Ei ainakaan muodollisesti ja kirjaimellisesti. Työnkuva voi käytännössä olla sama.
Hieman lässähtänyt tämä kaipaus, kun tunnelma on mikä on täällä. Ja kaikki ylisanat käytetty <3
Työpäivän jälkeen cappuchino. Voi kunpa olisit seuranani.
Hyvät pöydän yli tuijottelut tänään. Harvan kanssa toimii tämä yhteys näin. Olet aika söpö, kun punastuttaa <3
Mietin tässä just miten kaunis kaivattu on, eikä olla nähty edes pitkään aikaan. Huoh. Mikä vääryys
Vierailija kirjoitti:
Hyvät pöydän yli tuijottelut tänään. Harvan kanssa toimii tämä yhteys näin. Olet aika söpö, kun punastuttaa <3
Nn?
En tiedä missä on, eikä kiinnosta. Saa pysyäkin poissa.