Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Olen viime aikoina miettinyt miten moni varattu oikeasti miettii omaa parisuhdetta ja sitten vaan on siinä. Kaivaten jotain muuta. Koskaan ei vaan tiedä kun tapaa jonkun onko se toisen suhde ihan kamala vai ei. Yksi tuttu erosi hiljattain ja päällisin puolin olin luullut suhteen olevan hyvä. Nykyään on sellainen olo, että kestään ei enää tiedä.
Tästäkään en tänne halua kirjoittaa, mutta kertoisin mielelläni.
Vierailija kirjoitti:
Oltiin tänään lähekkän. 💙
Kuinka lähekkäin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen viime aikoina miettinyt miten moni varattu oikeasti miettii omaa parisuhdetta ja sitten vaan on siinä. Kaivaten jotain muuta. Koskaan ei vaan tiedä kun tapaa jonkun onko se toisen suhde ihan kamala vai ei. Yksi tuttu erosi hiljattain ja päällisin puolin olin luullut suhteen olevan hyvä. Nykyään on sellainen olo, että kestään ei enää tiedä.
Tästäkään en tänne halua kirjoittaa, mutta kertoisin mielelläni.
Lähde reippailemaan jos siltä tuntuu, käväisen itsekkin pihalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon aina ollu erittäin vanilja tyyppi. Ei mitään kiinnostusta kinkyilyyn tai välineisiin tai mihinkään eksoottisiin anaaliseikkailuihin. Nyt kun tossa yllä remmitettiin, niin sain jonkinlaisen flashforwardin kaivatusta ja itsestäni piiskalla sun muulla läpsimässä pepulle ja sen sellaista ja huomaan että jotain liikahtelee minussa hieman punastellen mutta uteliaasti moisista ajatuksista. Ehkä hänen kanssaan olisinkin toisenlainen minä, villimpi orhi.
Mulla olisi ollut mielikuvitusta vaikka mihin. Varsinkin sidonnat. Hänellä ei ole aavistustakaan. Tai en tiedä.
-nn
Kukkia ja sidontaa ;)
n38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis tarjolla Thaimaan tai Afrikan matka. Thaimaassa kiinanmerenpuoli ja Afrikassa tyyliin Mombasa.
Tästä tuli mieleen, että vuosia sitten kerroin kaivatulle, että jonain päivänä, lähtisin parantelemaan haavoja Kilimanjaron huipulle. 🎒Mutta en ole vielä ostanut lentolippua😚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka lähekkäin?
Vierekkäin? Vastakkain? Sylikkäin? Halietäisyydellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon aina ollu erittäin vanilja tyyppi. Ei mitään kiinnostusta kinkyilyyn tai välineisiin tai mihinkään eksoottisiin anaaliseikkailuihin. Nyt kun tossa yllä remmitettiin, niin sain jonkinlaisen flashforwardin kaivatusta ja itsestäni piiskalla sun muulla läpsimässä pepulle ja sen sellaista ja huomaan että jotain liikahtelee minussa hieman punastellen mutta uteliaasti moisista ajatuksista. Ehkä hänen kanssaan olisinkin toisenlainen minä, villimpi orhi.
Mulla olisi ollut mielikuvitusta vaikka mihin. Varsinkin sidonnat. Hänellä ei ole aavistustakaan. Tai en tiedä.
-nn
Pakko myöntää omat hommat suht perinteistä, erikoiset paikat aika hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko olet päättänyt käyttädytkö edelleen ristiriitaisesti jos otan yhteyttä?
Lupaan olla rehellinen kaikesta ja kertoa mitä tunnen jos todella otat yhteyttä. Ja jos keskustelu on kahdenkeskinen ilman häiriöitä. Otatko todella?
Heti, miten haluat. Olen yksityisessä paikassa.
Wa. Sehän olisikin ihmeiden ihme jos hän ottaisi yhteyttä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka lähekkäin?
Vierekkäin? Vastakkain? Sylikkäin? Halietäisyydellä?
Kaikki käy, noista sylikkäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis tarjolla Thaimaan tai Afrikan matka. Thaimaassa kiinanmerenpuoli ja Afrikassa tyyliin Mombasa.
Tästä tuli mieleen, että vuosia sitten kerroin kaivatulle, että jonain päivänä, lähtisin parantelemaan haavoja Kilimanjaron huipulle. 🎒Mutta en ole vielä ostanut lentolippua😚
Mikä estää?
Kaivattu jos höseltää innoissaan, niin häntä ei tarvitse sitoa nippusiteillä paikoilleen. Kun häntä katsoo suoraan silmiin, niin hän kyllä rauhoittuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää?
Petteri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-nn
Pakko myöntää omat hommat suht perinteistä, erikoiset paikat aika hauskaa.
Luulen, että tällä on jotain tekemistä taiteellisen mielenlaadun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sviitti veneen alla, sammaleesta patja ja tähtitaivas peittona, kun kallistan pääni olet mun tyyny, sä olet jäljellä, kaiken muun olen myyny.
Meidän oma universumi. 😍
Kyllä mä sitosin sut ja pyllylle läpsisin.
Vierailija kirjoitti:
Saisinpa olla se, jonka lähelle käyt, kun halia haluat.
Sen lisäksi haluaisin käpertyä syliisi😔
Puuma johanna ?