Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oltiin tänään lähekkän. 💙
Kuinka lähekkäin?
Noin 30cm vierekkäin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis tarjolla Thaimaan tai Afrikan matka. Thaimaassa kiinanmerenpuoli ja Afrikassa tyyliin Mombasa.
Tästä tuli mieleen, että vuosia sitten kerroin kaivatulle, että jonain päivänä, lähtisin parantelemaan haavoja Kilimanjaron huipulle. 🎒Mutta en ole vielä ostanut lentolippua😚
Mikä estää?
Ei mikään. Olen käynyt jo treenaamassa pienemmillä vuorilla sekä Alpeilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka lähekkäin?
Vierekkäin? Vastakkain? Sylikkäin? Halietäisyydellä?
Kaikki käy, noista sylikkäin.
Entä mites telakoitumisen laita?
Luulusin että riippuu tavarasta, mutta mottoni on että naiset ensin vaikka heikoille jäille ja läämittelyt kuntoon, jos pitkän kaavan mukaan.
Lisätään vielä että peitto ei ole pakollisuus ja tykkään olla lahjoittavana osapuolena.
Vierailija kirjoitti:
Se olisi rangaistus.
Mistä?😇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka lähekkäin?
Noin 30cm vierekkäin
Sivusta omin <3 en voi kaivata sua enää. En halua satuttaa itseäni. Mä laitoin muurit pystyyn. Välillä meinasin sulaa mut on ne siinä silti.
Me oltiin samassa pöydässä, toisilla puolilla pöytää, sen eri päissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis tarjolla Thaimaan tai Afrikan matka. Thaimaassa kiinanmerenpuoli ja Afrikassa tyyliin Mombasa.
Tästä tuli mieleen, että vuosia sitten kerroin kaivatulle, että jonain päivänä, lähtisin parantelemaan haavoja Kilimanjaron huipulle. 🎒Mutta en ole vielä ostanut lentolippua😚
Mikä estää?
Petteri
Petteri laitto rahahanat kiinni. Noh, seuraava sitten palauttaa asiat raiteilleen, kun massia löytyy.
tai visa vinkumaan
Aina kun mietit että nyt turpa kiinni niin mietin vain että milläs ajattelit sen tukkia :).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se olisi rangaistus.
Mistä?😇
Riippuu oletko ollut tuhma.
Vierailija kirjoitti:
Aina kun mietit että nyt turpa kiinni niin mietin vain että milläs ajattelit sen tukkia :).
Onks mulla sellanen ilme sit välillä :D
Vierailija kirjoitti:
Ootko nainen vai mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää?
Petteri
Petteri laitto rahahanat kiinni. Noh, seuraava sitten palauttaa asiat raiteilleen, kun massia löytyy.
tai visa vinkuma
Nahkavisa toimii kaikkialla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sulla, mutta eräällä toisella !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko nainen vai mies?
Mä luulen et hän on mies joka tykkää provosoida
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sulla, mutta eräällä toisella !
No milläs haluaisit hänen tukkivan sun suusi sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata luottaa mieheen, joka tykkää puhua pehmoisia. Tatkoittaa, että tykkää valehdella.
Entä jos kirjoittaa kovia, mutta puhuu pehmoisia?
Vielä vähemmän kannattaa luottaa mieheen, joka ei puhu eikä kirjoita - ainakaan mitään järkevää.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu jos höseltää innoissaan, niin häntä ei tarvitse sitoa nippusiteillä paikoilleen. Kun häntä katsoo suoraan silmiin, niin hän kyllä rauhoittuu.
Kai kun katseesi on niin lamaannuttava. 😍💫
Minkä takia tänne ei enää linkity biisit.
Vika minussa vai systeemissä?