Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Lataan akkujani samalla, kun kaipaan sinua.
Sama miehelle. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tule mihinkään muihin ketjuihin, tämäkin on ihan liikaa. Ota yhteyttä oikean elämän puolella, ollaan me ennenkin keskusteltu ja viestitelty.
Ota itse.
Eiku sä.
Ite oot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hymyilin tänään sinulle. Et tainnut huomata
Missä?
Työpaikalla. Nm
En nähnyt kaivattua työpaikalla tänään lainkaan. Sivusta mn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sinun hunajapurkkisi. Epätietoisuus raastaa. Tiedät että en voi unohtaa. T: MiEs
On akuutti hunajanpuutostila 🥹
Lennä lähemmäs! Saat saman tien.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Joko olet päättänyt käyttädytkö edelleen ristiriitaisesti jos otan yhteyttä?
Lupaan olla rehellinen kaikesta ja kertoa mitä tunnen jos todella otat yhteyttä. Ja jos keskustelu on kahdenkeskinen ilman häiriöitä. Otatko todella?
Kaipaan vaaleahiuksista miestä, jolla oli ruutupaita ja leveä hauis. Kokeilin sitä siinä tanssilattialla... 🎸🌹
Vierailija kirjoitti:
Tosin jos pikalataan akkujani, kaipaus voi lähteä käsistä.
Mulla olisi parempi laturi.
Vierailija kirjoitti:
Iltaa mammoille. Kurituksen tarpeessa?
Joo remmin paikka
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua nainen.
Saisiko naisen tuntomerkkejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua nainen.
Saisiko naisen tuntomerkkejä?
Ei tarvi. Se oon mä kuitenkin.
Unohdan aina näkemättömyysaikoina, kuinka suloinen (miehestä) oletkaan. Joka kerta on sitten älytön pudotus, kun tunnustaa tosiasiat. Vaikka haluan nähdä sinua, kieltämättä se on vaikeaa.
Ihan hauskaa settiä täällä nyt illalla :D häiriköt on poissa
Kuinka pitkä pinna voi olla? Mulla se alkaa olla nyt viisi vuotta pitkä. En tiedä, kuinka kauan sitä voi vielä venyttää.
Oon aina ollu erittäin vanilja tyyppi. Ei mitään kiinnostusta kinkyilyyn tai välineisiin tai mihinkään eksoottisiin anaaliseikkailuihin. Nyt kun tossa yllä remmitettiin, niin sain jonkinlaisen flashforwardin kaivatusta ja itsestäni piiskalla sun muulla läpsimässä pepulle ja sen sellaista ja huomaan että jotain liikahtelee minussa hieman punastellen mutta uteliaasti moisista ajatuksista. Ehkä hänen kanssaan olisinkin toisenlainen minä, villimpi orhi.
Olis tarjolla Thaimaan tai Afrikan matka. Thaimaassa kiinanmerenpuoli ja Afrikassa tyyliin Mombasa.
Vierailija kirjoitti:
Olis tarjolla Thaimaan tai Afrikan matka. Thaimaassa kiinanmerenpuoli ja Afrikassa tyyliin Mombasa.
Olen vapaa lähtemään minne vain tammikuusta eteenpäin
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua nainen.
Minä sinua mies.
Rakastan sinua nainen.