Ostin uuden sohvan, hinta 3000 euroa
Kommentit (28)
Ei ole, mjnkä kokoinen, onko hyvä sohva, kotimainen? Haluaisin kans löytää ihanan sohvan, mutta ei vaan löydy.
Ei, tuolla hinnalla saa jo varmasti hyvän.
Vierailija kirjoitti:
Todella kallis!
T. Köyhä
Ei ollut kallis, katselin, niin melko normaali hinta laatusohvasta.
Se nyt vaan on niin, että halvalla ei saa hyvää. Ei välttämättä kaliiillakaan, mutta todennäköisyys on suurempi.
Vierailija kirjoitti:
Todella kallis!
T. Köyhä
Kuka köyhä edes havittelee ostavansa uutena laatusohvaa, niitä löytyy puoleen hintaan ja allekin. Pitää vaan katsoa mistä hankkii eittei tule kylkiäisenä muuta.
Kävin samalla rahalla pari viikkoa Thaimaassa ökylomalla.
Alle 1000 eurollakin voi löytää tarjouksessa sohvan ,jolla on 20-25v runkotakuu.
Vierailija kirjoitti:
Alle 1000 eurollakin voi löytää tarjouksessa sohvan ,jolla on 20-25v runkotakuu.
Runkotakuu on yhtä tyhjän kanssa. Istuinosat ja selkänojat niissä halvoissa sohvissa menee kuopalle paljon ennen tuota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Runkotakuu on yhtä tyhjän kanssa. Istuinosat ja selkänojat niissä halvoissa sohvissa menee kuopalle paljon ennen tuota.
Pehmusteissakin on usein 5-10 vuoden takuu, alle 1000e tarjoussohvissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, mjnkä kokoinen, onko hyvä sohva, kotimainen? Haluaisin kans löytää ihanan sohvan, mutta ei vaan löydy.
Ruotsalainen sohva. Leveys 235. Oikein laadukas, tyylikäs ja toivottavasti pitkäikäinen. Värejä ja kankaita useita, siinä se suurin pulma valittaessa tuli. Hain varmaan monta kuukautta, ei mikään helppo juttu, osassa liikkeistä ei sohvaa nähtävillä, vain verkkotilauksella. Järjetöntä kun liikkeet eivät ota malleja joita itse katsoin, ei ehkä mahdollista tilanpuutteen vuoksi, mutta silti erittäin haastavaa löytää. Tsemppiä ja eritoten aikaa etsimiseen!
Ei ole kallis. Tai no riippuu sohvasta. Meidän kotimaiset nahkasohvat maksoi 5000€/kpl.
Mulla on kaksikin sohvaa tuohon hintaluokkaan. Toinen maksoi about 6000e toinen juuri about 3000e, ovat made in Finland. M33
Vierailija kirjoitti:
Tilaa huonekaluverstaalta niin pääset itse suunnittelemaan. M33
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaksikin sohvaa tuohon hintaluokkaan. Toinen maksoi about 6000e toinen juuri about 3000e, ovat made in Finland. M33
Valehtele rauhassa, sinulla on koinsyömä kirpputorilta.
Ostin virolaisen divaanisohvan, h. kotiintuotuna 640€. Nyt ollut 5 vuotta ja kaikin puolin kuin uusi.
Huomasin, että ainakin yksi huonekaluliike myy näitä Suomessa tuplahintaan.
Vierailija kirjoitti:
Ostin virolaisen divaanisohvan, h. kotiintuotuna 640€. Nyt ollut 5 vuotta ja kaikin puolin kuin uusi.
Huomasin, että ainakin yksi huonekaluliike myy näitä Suomessa tuplahintaan.
Ostitko kuiteinkin Suomalaisesta liikkeestä tai nettiliikkeestä?
Nyt sun pitää lojua sohvalla koko rahan edestä. Toivottavasti on mukava sohva. Muista välttää turhia liikkeitä.
T. Sohvan guru.
Itse ostin myös reilun kolmen tonnin suomalaisen sohvan noin 20 vuotta sitten. Kangas on villaa ja hyöhen/untuvatäyte. Sohva on edelleen kovasta käytöstä huolimatta ojennuksessa ja siisti. Ei ollut huono ostos ollenkaan.
Todella kallis!
T. Köyhä