Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis tarjolla Thaimaan tai Afrikan matka. Thaimaassa kiinanmerenpuoli ja Afrikassa tyyliin Mombasa.
Olen vapaa lähtemään minne vain tammikuusta eteenpäin
No kumpi otetaan?
Vierailija kirjoitti:
Oon aina ollu erittäin vanilja tyyppi. Ei mitään kiinnostusta kinkyilyyn tai välineisiin tai mihinkään eksoottisiin anaaliseikkailuihin. Nyt kun tossa yllä remmitettiin, niin sain jonkinlaisen flashforwardin kaivatusta ja itsestäni piiskalla sun muulla läpsimässä pepulle ja sen sellaista ja huomaan että jotain liikahtelee minussa hieman punastellen mutta uteliaasti moisista ajatuksista. Ehkä hänen kanssaan olisinkin toisenlainen minä, villimpi orhi.
Uuu <3
Vierailija kirjoitti:
Tuo oli jo hyvä :)
Riittävän hyvä, että otat yhteyttä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko olet päättänyt käyttädytkö edelleen ristiriitaisesti jos otan yhteyttä?
Lupaan olla rehellinen kaikesta ja kertoa mitä tunnen jos todella otat yhteyttä. Ja jos keskustelu on kahdenkeskinen ilman häiriöitä. Otatko todella?
Heti, miten haluat. Olen yksityisessä paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Yhdyntäkin on inhimillinen vuorovaikutuskeino. Että jos ei sanoja löydy niin antaa kehon puhua.
Kun ei saada suuta auki eikä irl-yhteyttä, niin mitä ilmeisemmin meidän täytyy turvautua tuohon viestintään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis tarjolla Thaimaan tai Afrikan matka. Thaimaassa kiinanmerenpuoli ja Afrikassa tyyliin Mombasa.
Olen vapaa lähtemään minne vain tammikuusta eteenpäin
No kumpi otetaan?
Afrikan muutamassa valtiossa olen käynyt, joten Thaimaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaisi ketjun alkuperäinen innoittaja saada sydänkohtauksen. Parempi jättää tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😘 -> 👩🏻🏫
***** Johannalle?
👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😘 -> 👩🏻🏫
***** Johannalle?
👍
Pks?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaisi ketjun alkuperäinen innoittaja saada sydänkohtauksen. Parempi jättää tekemättä.
Älä suotta jätä.
Tajusin just, että olen toiminut ihan oikein. Aiemmin syyllistin itseäni meidän välien takia, mutta muistin mistä se kaikki mun epävarmuus lähti. Tänään se taas vahvistui mielessä kun aloin muistella asioita.
Hyvää yötä ihana L 🤗 Olet rakas 🧡
J
Mulla on sviitti veneen alla, sammaleesta patja ja tähtitaivas peittona, kun kallistan pääni olet mun tyyny, sä olet jäljellä, kaiken muun olen myyny.
Saisinpa olla se, jonka lähelle käyt, kun halia haluat.
Mussa liikahtelee vaikka ja mitä pelkästään kaivattua ajattelemalla, ei parane päästää ajatuksia täysin vapaasti juoksentelemaan. Mutta nyt täytyy hilata pylly ulos liikahtelemaan.. Voisit kyl tehdä tän hieman helpommaksi..
Vierailija kirjoitti:
Saisinpa olla se, jonka lähelle käyt, kun halia haluat.
Mitään muuta en haluaisikaan.
Voisin lähteä vakavaraisen mesenaattinaisen kanssa kaukomatkalle. Passikin on sopivasti voimassa.
Minä sinua T.