Miksi ana oletetaan että pikäaikaistyöttömät on kovia käyttämään päihteitä?
Eihän työttömänä ole varaa ostaa edes kunnon ruokaa miten sitten alkoholia.
Kommentit (12)
Köyhät nibat tappelee jostain 1-3g piripusseista ja kuolevat yleensä ennen neljääkymppiä. Aika harvalukuista sakkia siis.
Ne on ne rikkaiden muksut jotka on niitä todellisia huumerikollisia jotka alkaa sitten aikuisena kunnolla myymään ja käyttämään huumeita.
Tämä johtuu kateudesta, kun ovat itse lampaita. He unelmoivat itsenäisestä elämästä, mutta lampaana tekivät jo virheen nuoruudessa, kun alkoivat matkia ja seurata muita ihmisiä kuin lampaat. Päihdeongelmaisia on kaikissa yhteiskuntaluokissa, toisilla on vain enemmän varaa soittaa suutaan.
Pimeät ja hämärän työt? Oletko ap joskus kuullut sellaisista?
Sopii epäinhimillistävään ideologiaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuka noin olettaa?
No esimerkiksi lääkärit ja hoitajat, te-virkailijat.
Tunnen neljä pitkäaikaistyötöntä. Jokainen heistä käyttää runsaasti päihteitä, siis huomattavasti keskimääräistä ihmistä enemmän. Stereotypiat eivät synny tyhjästä.
Jos tuttavapiiriini ilmestyisi jostain viides pitkäaikaistyötön, en olettaisi hänenkään olevan absolutisti.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen neljä pitkäaikaistyötöntä. Jokainen heistä käyttää runsaasti päihteitä, siis huomattavasti keskimääräistä ihmistä enemmän. Stereotypiat eivät synny tyhjästä.
Jos tuttavapiiriini ilmestyisi jostain viides pitkäaikaistyötön, en olettaisi hänenkään olevan absolutisti.
No mä olen pitkäaikaistyötön ja absolutisti.
Minä olen 62-vuotias työtön. Tänä vuonna olen nauttinut 2 lasillista alkoholia. Uudenvuodenpäivän vastaanotolla lasillisen valkoviiniä lounaan kera, sekä huhtikuussa sukulaisen pyöreitä juhliessa kuohuviinilasillisen.
Sen koommin en tänä vuonna ole alkoholia nauttinut, enkä noistakaan humaltunut.
Työ rajoittaa monien päihteidenkäyttöä. Työpaikka kun voi olla entinen, jos esiintyy päihtyneenä. Työttömillä ei ole tätä rajoitusta, joten on loogista olettaa, että aineita menee enemmän.
Joillakin on vain tarve saada haukkua huonompiosaisia samalla kun asuvat perintönä saadussa kodissa ja ajelevat isän ostamalla autolla.