Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Sinä sulosilmä, sinua olisi kyllä ilo katsella. Ja kuunnella. Koskea.
Samoin, toinen samanlainen siellä.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen vinkki/ele täytyy ensi kerralla antaa jotta tulet luokse ja...?
Tervehdit tavalla tai toisella.
Juttelit mun kaiman kanssa ruokkiksella. En olis tullut siihen pöytään, ellei muitakin olis ollut siinä. "J"
Vierailija kirjoitti:
Lopeta trollaaminen! 🧌
Shrek? Hulk?
Laitan korppikotkalle kyrvän päähän ja toistan, että Emilia on kaunein :D <3
Mies,
Olen niin onnellinen, että olen saanut tutustua suhun. Arvostan sua todella paljon ja olen susta niin ylpeä. Et ehkä ymmärräkään, miten paljon olet mulle opettanut.
Olet aito, suoraselkäinen, rehellinen ja periaattellinen. Huomaavainen ja hyväsydäminen. Olet älykäs, mutta mikä vielä tärkeämpää, viisas. Suhtaudut sinulle tärkeisiin asioihin intohimoisesti.
Ymmärrämme toisiamme puolesta sanasta. Joskus ei sanoja tarvita lainkaan.
Olet todella miehekäs ja puoleensavetävä. Kaipaan lähellesi, ihanuus.
Just nyt tapahtuisi kellistäminen
Vierailija kirjoitti:
Mies,
Olen niin onnellinen, että olen saanut tutustua suhun. Arvostan sua todella paljon ja olen susta niin ylpeä. Et ehkä ymmärräkään, miten paljon olet mulle opettanut.
Olet aito, suoraselkäinen, rehellinen ja periaattellinen. Huomaavainen ja hyväsydäminen. Olet älykäs, mutta mikä vielä tärkeämpää, viisas. Suhtaudut sinulle tärkeisiin asioihin intohimoisesti.
Kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Jos törmäisin sinuun jossakin kaksin, uskaltaisin ehkä tervehtiä ja vaihtaa muutaman sanan. Mutta kun ei sinua näe.
Olen näkymätön mies.
Voitaisiin kuinmyössitellä toisiamme silmiin katsoen, rakas.
Vierailija kirjoitti:
Mies,
Taas meni tavaraa talteen. Kysymys kuuluukin kannattaako minun kaivata?
Vierailija kirjoitti:
Juttelit mun kaiman kanssa ruokkiksella. En olis tullut siihen pöytään, ellei muitakin olis ollut siinä. "J"
Joo sä varmaan huomasit että mulla seisoi. Oli pakko mennä vessaan runkkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostakin syystä olet valinnut olla kertomatta minulle asioistasi. Et taida välittää kummemmin.
Mä en kerro asioitani, kun haluan suojella itseäni kiinnittymästä liikaa johonkin ihmiseen.
Oliko tämä sinulta?
Ei ollut minulta!
😂😂tämä on sivusta
oon niin masentunut, ahdistunut ja surullinen :/ kaipaus sentään loppui, en halua elämääni satuttavia asioita ja osa kaipaustani oli vain jatkuvaa toivottoman hyväksynnän hakemista. toisaalta todella vapaa olo, kun ei ole mitään menetettävää. eikä mitään miellytettävää. voi olla rauhassa ihan paska. yllättävän vapauttavaa.
Vierailija kirjoitti:
"Tapio" :)
Ei.
Kenenkä salaisuuksia nyt olen paljastanut?
Epävarmuus sekoittaa pääni. Toisaalta tuntuu että osaan lukea ajatuksetkin, ja toisaalta tuntuu että en ymmärrä mitään. Mieli on tahraton ja hyvä, Kumpa saisin jotain konkreettista varmistukseksi. Ikävä on hirveä. Ja aina kun kuvittelen viestisi, pulssi nousee ja muut ihmettelevät viesessä hymyäni. Välillä taas vaivun epätoivoon muiden viesteistä vaikka tiedän että ne eivät ole sinulta:) Monesti olen jopa miettinyt laittavani "batmanin kutsuvalon" taivalle vain tietääkseni että olet paikalla.
Katinkontit.