Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6

Vierailija
20.11.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (7634)

Vierailija
2721/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

***** ******* 😚

Ostan vokaalin i.

Vierailija
2722/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammoille remmiä.

Mammoille munaa!

T: setämies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2723/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkautta ilmassa

Eipä näkynyt kaupassa käydessä. Sitäkin enemmän asenteellisia ja paheksuvia katseita. Bonus-kortti lienee tärkeintä elämässä, jos S-ryhmästä on kyse. On se kumma, jos edes mainitsee matkustamisen niin kehoitetaan suurinpiirtein vaihtamaan Aurinkokuntaa tai keskustelee edes hetken niin ollaan sovittamassa suurinpiirtein siveysvyötä. On tämä varsinainen seutukunta.

Miksi sinua paheksuttaisiin?

Jaa..a. Senkun tietäisi. Täällä tunnelmat kuitenkin vaihtuvat yön yli ja ja joka kerta yhtä yllättävästi. Erotan kuitenkin ilmeet ja tunneilamisun enkä todellakaan kyseenalaista näkemääni. Itseasiassa vaistoan tunnelman ja ilmapiirin muutokset hyvin herkästi ja milloin ilamisu ei vastaa sanottua. Käväisin kaupassa ja portin vartijat tuijottivat erittäin paheksuvasti ja palattiin "täällä on vapaita" asetelmaan. Olenko jotenkin eiryisen vapaapäivien perässä vai onko oletus, että työskentelisen 24/7 ilman palkkaa. Intohimoalla tai yrittäjänä ei laske työtunteja, mutta kyllä hemmetissä laskisin etten varmasti tee ylitöitä, jos työkentelisin kaupassa tai huoltsikalla.

Vierailija
2724/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaakko?

Juu, sivummalla.

Vierailija
2725/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan pieni vinkki kaikille, älkää antako itsenne ihastua liian herkästi ja väärin perustein. Katsokaa henkilöä, hänen koko elämäänsä, arvojaan, ihmisyyttä. Näettekö kuka hän oikeasti on? Suojelkaa sydäntänne, sillä se on arvokas ja ainutkertainen.

Hiukan haastavaa, jos ihastuu ihmiseen siinä hetkessä, kun se sanoo "moi".

Tästedes sanon "terve".

Vierailija
2726/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan pieni vinkki kaikille, älkää antako itsenne ihastua liian herkästi ja väärin perustein. Katsokaa henkilöä, hänen koko elämäänsä, arvojaan, ihmisyyttä. Näettekö kuka hän oikeasti on? Suojelkaa sydäntänne, sillä se on arvokas ja ainutkertainen.

Sivusta, mutta kuka todella ihastuu Moin perusteella ja hetken kohtaamisesta?

Sattuuhan tuota.

Vierailija
2727/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei odota loputtomiin. Tyrit mun suhteen. Heido.

Vierailija
2728/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuttajalle kaikkea hyvää. Olen pahoillani, jos loukkasin.

En alapeukkuja usein jakele, mutta penäisin ymmärrystä toisen ihmisen kärsimykselle. Jos jonkun ihmisen koko elämä ajan on ollut epäsuosittu ja kiusattu sen vuoksi että on liian herkkä ja totuudellinen niin miten uskot että hänen mielenterveyden laita on. Siinä peittyy todellinen elämä kokonaan sairauden alle. Vai pidätkö automaattisesti persoonallisuushäiriöisiä pahoina?

Sivusta. Olen itse tämmöinen herkkä ihminen, mutta olisin aivan hyvin voinut itse antaa tismalleen saman neuvon. En näe mitä pahaa siinä oli. Hän oli totuudenmukainen ja välittävä.

Vierailija
2729/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietipä kuinka moni luonnevikainen oikeasti haluaa elää sellaista tuskien taivalta jota heidän elämänsä on ollut varhaisista kokemuksista lähtien? Ainakin moni estynyt haaveilee omasta kuolemastaan ja vaihtoehtoisesta todellisuudesta. Itseäni on kiusattu päiväkodista lähtien. Kuten joskus teoretisoin, on mun häiriössä kyse vihatun persoonan häiriöstä.

No sitten kannattaa keskittyä ensin omaan hyvinvointiin ennenkuin lähtee suhteita rakentamaan. Terapiaa ja lääkitystä kannattaa kokeilla. Myös erilaisia ryhmiä löytyy. Tsemppiä tulevaan ja kaikkea hyvää.

Vierailija
2730/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omalla kohdalla ei ihan tervehdyksestä lähtenyt, mut kahdessa päivässä lähti homma hanskasta. Molemmin puolin. Vetovoima oli jotain käsittämätöntä. En ole koskaan kokenut sellaista, ja vielä molemminpuolisesti. Siitä lähti se "ihastuminen". Vieläkin tekis mieli tavata/panna sen kanssa, vaikka on käynyt selväks mikä kuxipää on. Et sellasta. Pysyn kaukana kuitenkin nyt.

Vierailija
2731/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä tapahtuu ja usein on myös molemminpuolista. Itsellä ei ehkä ihan noin salamavauhtia, mutta kyllä sen hyvin pian tietää, että onko kiinnostunut ja ilman, että on jotenkin ottanut selvää toisen arvoista yms.

Vierailija
2732/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa karua. oletko edes kertonut olevasi saatavilla?

Vierailija
2733/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästedes sanon "terve".

👍😅

Vierailija
2734/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdään vaan.Mulle sopii vaikka nyt illasta🤗

Vierailija
2735/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuttajalle kaikkea hyvää. Olen pahoillani, jos loukkasin.

En alapeukkuja usein jakele, mutta penäisin ymmärrystä toisen ihmisen kärsimykselle. Jos jonkun ihmisen koko elämä ajan on ollut epäsuosittu ja kiusattu sen vuoksi että on liian herkkä ja totuudellinen niin miten uskot että hänen mielenterveyden laita on. Siinä peittyy todellinen elämä kokonaan sairauden alle. Vai pidätkö automaattisesti persoonallisuushäiriöisiä pahoina?

Sivusta. Olen itse tämmöinen herkkä

Totuudenmukainen mutta unohti rakkaudesta olennaisen asian eli inhimillisyyden eli virheiden teon anteeksi annon. No, mitäpä minä olen huomauttelemaan tarkkanäköisenä toisten epäloogisuuksia.

Vierailija
2736/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat melkoiselta menetykseltä.

Vierailija
2737/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasi jäädä unet vähiin viime yönä. Ajatukset harhaili sinussa pienen viestittelymme jälkeen entistäkin enemmän.

Sä oot ihana nainen 🧡

Vierailija
2738/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä tapahtuu ja usein on myös molemminpuolista. Itsellä ei ehkä ihan noin salamavauhtia, mutta kyllä sen hyvin pian tietää, että onko kiinnostunut ja ilman, että on jotenkin ottanut selvää toisen arvoista yms.

En minäkään varsinaisesti selvittele arvoja, mutta useimmiten ky niin, että silmät tavallaan aukeavat ja huomaa kuinka upea mies onkaan vaikken ihastu tai rakastu ensikohtaamisella. yht'äkkiä hän onkin komein ja puoleensavetävin. Teorisointia mikä teorisointia.

Vierailija
2739/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on käynyt näin tasan kerran, vähän kuin salama kirkkaalta taivaalta. Ja hei, tiedoksi: ihastun harvoin. Täällä kärvistelen nyt😓

-sivusta

Vierailija
2740/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat melkoiselta menetykseltä.

Kenenkään ei tarvitse huonoa kohtelua sietää. Vai saako sua kohdella huonosti ja satuttaa?

Ketju on lukittu.