Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
teetä ja sympatiaa, saisko olla?
Ei olis suklaakeksejä?
Pullaa ja suklaajäätelöä.Tahtoisin päästä sua halaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei parane ottaa vastaan taloudellisia etuja, joku voi syyttää lokiksi.
Voi sentään. Otin vastaan tarjotun kahvin. Nytkö siis olen siipeilevä lokki? Sus sentään, jos tekisin töitä palkkaa vastaan. Rahaahan siitäkin saa, muttaa ilmeisesti työstä ei kuitenkaan saisi nauttia vaan tehdä ruokaa, työskennellä ruokakaupassa tai jotakin muuta yhtä mielenkiinnotonta. Silloinhan on hyvä ihminen, jos vielä kärsiikin työstään jas kokee uhraavansa elämänsä henkilökohtaisesti epämilekkääsen työhön. Pointtinase, että jos minulla olisi resursseja edistää kenenkään toiveita tai unelmia niin tietenkin hyödyntäisin mahdollisia keinoja olla avuksi, koska en kuitenkaan voi taloudellisesti ja verkostejenkin kautta mahdollisuudet edistää kenenkään (edes omia) tavoitteita, niin näillä mennään ja rämmitään. Pitäähän tyytyä pikkujutuihin (kahvipalkalla lumenluonti) ja seurata sivusta, kun toiset menestyvät. sivusta
Viikonloppu ilman kaivatunmunaa on kuin ? Muistatteko miten tämä aforismi meni?
Vierailija kirjoitti:
Viikonloppu ilman kaivatunmunaa on kuin ? Muistatteko miten tämä aforismi meni?
Olisihan munaa ollut tarjolla, mutta kun pelkkä elin ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan pieni vinkki kaikille, älkää antako itsenne ihastua liian herkästi ja väärin perustein. Katsokaa henkilöä, hänen koko elämäänsä, arvojaan, ihmisyyttä. Näettekö kuka hän oikeasti on? Suojelkaa sydäntänne, sillä se on arvokas ja ainutkertainen.
Hiukan haastavaa, jos ihastuu ihmiseen siinä hetkessä, kun se sanoo "moi".
Mistä koulusta tämä "du är bäst"-opettaja on? Luultavasti ruotsinkielinen koulu Helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan pieni vinkki kaikille, älkää antako itsenne ihastua liian herkästi ja väärin perustein. Katsokaa henkilöä, hänen koko elämäänsä, arvojaan, ihmisyyttä. Näettekö kuka hän oikeasti on? Suojelkaa sydäntänne, sillä se on arvokas ja ainutkertainen.
Alapeukuttajalle kaikkea hyvää. Olen pahoillani, jos loukkasin.
En alapeukkuja usein jakele, mutta penäisin ymmärrystä toisen ihmisen kärsimykselle. Jos jonkun ihmisen koko elämä ajan on ollut epäsuosittu ja kiusattu sen vuoksi että on liian herkkä ja totuudellinen niin miten uskot että hänen mielenterveyden laita on. Siinä peittyy todellinen elämä kokonaan sairauden alle. Vai pidätkö automaattisesti persoonallisuushäiriöisiä pahoina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kaipaan älyä. Se on vetoavaa. Yhdessä henkilössä erityisesti. Olen varattu enkä halua tästä mitään vaivaannuttavaa juttua.
Eli oot varattu ja pysyt uskollisena, mutta kaipaat jotain henkilöä? Haluat silti ilmaista sitä täällä?
"Olen varattu ja haluan sut jollain tavalla, minun tavallani, viis sinusta mitä haluat ja tunnet, ja sun täytyy pomppia mun haluamiseni mukaan, koska en halua tästä mitään ITSELLENI kiusallista, epämukavaa juttua"
Ei. Vaan pidän etäisyyttä ja asialliset välit. Se on viisautta. En tyrkytä, vaan ihailen etäältä. Se riittää. Sinulle on tainnut käydä huonosti joskus? Aika vahva reaktio.
🐷🐽
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olis suklaakeksejä?
Pullaa ja suklaajäätelöä.Tahtoisin päästä sua halaamaan.
Halauksia vois kyllä tankata varastoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kaipaan älyä. Se on vetoavaa. Yhdessä henkilössä erityisesti. Olen varattu enkä halua tästä mitään vaivaannuttavaa juttua.
Eli oot varattu ja pysyt uskollisena, mutta kaipaat jotain henkilöä? Haluat silti ilmaista sitä täällä?
"Olen varattu ja haluan sut jollain tavalla, minun tavallani, viis sinusta mitä haluat ja tunnet, ja sun täytyy pomppia mun haluamiseni mukaan, koska en halua tästä mitään ITSELLENI kiusallista, epämukavaa juttua"
Ei. Vaan pidän etäisyyttä ja asialliset välit. Se on viisautta. En tyrkytä, vaan ihailen etäältä. Se riittää. Sinulle on tainnut käydä huonosti joskus? Aika vahva reaktio.
Emävale 🐷🐽
Vierailija kirjoitti:
Rakkautta ilmassa
Eipä näkynyt kaupassa käydessä. Sitäkin enemmän asenteellisia ja paheksuvia katseita. Bonus-kortti lienee tärkeintä elämässä, jos S-ryhmästä on kyse. On se kumma, jos edes mainitsee matkustamisen niin kehoitetaan suurinpiirtein vaihtamaan Aurinkokuntaa tai keskustelee edes hetken niin ollaan sovittamassa suurinpiirtein siveysvyötä. On tämä varsinainen seutukunta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En alapeukkuja usein jakele, mutta penäisin ymmärrystä toisen ihmisen kärsimykselle. Jos jonkun ihmisen koko elämä ajan on ollut epäsuosittu ja kiusattu sen vuoksi että on liian herkkä ja totuudellinen niin miten uskot että hänen mielenterveyden laita on. Siinä peittyy todellinen elämä kokonaan sairauden alle. Vai pidätkö automaattisesti persoonallisuushäiriöisiä pahoina?
Kerro ihmeessä lisää. Nyt kiinnostuin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta, mutta kuka todella ihastuu Moin perusteella ja hetken kohtaamisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkautta ilmassa
Eipä näkynyt kaupassa käydessä. Sitäkin enemmän asenteellisia ja paheksuvia katseita. Bonus-kortti lienee tärkeintä elämässä, jos S-ryhmästä on kyse. On se kumma, jos edes mainitsee matkustamisen niin kehoitetaan suurinpiirtein vaihtamaan Aurinkokuntaa tai keskustelee edes hetken niin ollaan sovittamassa suurinpiirtein siveysvyötä. On tämä varsinainen seutukunta.
Miksi sinua paheksuttaisiin?
Rakastukaa ihmiseen, joka kohtelee hyvin ja ottaa sinutkin huomioon. Jolle on myös sun hyvinvointi tärkeää. Molempien hyvinvointi ym. Pitää olla suhteessa tasaveroisesti kunnossa💕 Rahasta ja tittelistä viis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kävi samoin parissa päivässä. Alkuun ei edes kuvien perusteella ollut "mun tyyppiä" , sit aattelin, kun oli niin ok muuten, että no tapaan sen ei tässä mitään tapahdu, ja koko homma lähti tavatessa lapasesta 🙉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro ihmeessä lisää. Nyt kiinnostu
Mietipä kuinka moni luonnevikainen oikeasti haluaa elää sellaista tuskien taivalta jota heidän elämänsä on ollut varhaisista kokemuksista lähtien? Ainakin moni estynyt haaveilee omasta kuolemastaan ja vaihtoehtoisesta todellisuudesta. Itseäni on kiusattu päiväkodista lähtien. Kuten joskus teoretisoin, on mun häiriössä kyse vihatun persoonan häiriöstä.
Mammoille remmiä.