Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6

Vierailija
20.11.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (7634)

Vierailija
2681/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaakko?

Vierailija
2682/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Johannalle" 🥰 kollegalta.

😘🧡 vitose[e]n miehelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2683/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

teetä ja sympatiaa, saisko olla?

Vierailija
2684/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Johannalle" 🥰 kollegalta.

😘🧡 vitosen miehelle.

Väärä kerros

Vierailija
2685/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos. Käväisin juuri universumin perslävessä nimeltä Kaari. Tätä ei teellä ja sympatialla silotella.

Vierailija
2686/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sitä, mitä meillä oli ennen. Sitä, miten sain huomiota pyytämättä. Sitä miten kerroit, että välität. 

Vierailija
2687/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kaipaan älyä. Se on vetoavaa. Yhdessä henkilössä erityisesti. Olen varattu enkä halua tästä mitään vaivaannuttavaa juttua.

Eli oot varattu ja pysyt uskollisena, mutta kaipaat jotain henkilöä? Haluat silti ilmaista sitä täällä?

"Olen varattu ja haluan sut jollain tavalla, minun tavallani, viis sinusta mitä haluat ja tunnet, ja sun täytyy pomppia mun haluamiseni mukaan, koska en halua tästä mitään ITSELLENI kiusallista, epämukavaa juttua" 

Tämä. Ja tuon kokeneena siinä asetelmassa ettei kertonut suoraan mitä halusi, vaan mieluummin pitkitti koukkuani vuosia murustelemalla ja olemalla tarkoituksella epäselvä siitä mitä nyt haluaakaan. Paskoo herkemmän ihmisen pitkäksi aikaa. Eihän siinä mitään jos kommunikoi aik

Juuri näin. Ihastuin tuommoiseen. 😪

Sivusta

Vierailija
2688/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kaipaan älyä. Se on vetoavaa. Yhdessä henkilössä erityisesti. Olen varattu enkä halua tästä mitään vaivaannuttavaa juttua.

Eli oot varattu ja pysyt uskollisena, mutta kaipaat jotain henkilöä? Haluat silti ilmaista sitä täällä?

"Olen varattu ja haluan sut jollain tavalla, minun tavallani, viis sinusta mitä haluat ja tunnet, ja sun täytyy pomppia mun haluamiseni mukaan, koska en halua tästä mitään ITSELLENI kiusallista, epämukavaa juttua" 

Ei. Vaan pidän etäisyyttä ja asialliset välit. Se on viisautta. En tyrkytä, vaan ihailen etäältä. Se riittää. Sinulle on tainnut käydä huonosti joskus? Aika vahva reaktio.

Älä valehtele itsellesi.

Vierailija
2689/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olis suklaakeksejä?

Vierailija
2690/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaakko?

En. En ainakaan niistä yhteisöistä ketään joka on läsnäolollaan aiheuttanut ahdistusta. Jos olet ketjussa kirjoittanut ja etenkin kritisoinut/kiusannut yms. minua, niin on hyvin todennäköistä että aistin sen oikeassa elämässä myös ahdistuksena.

Vierailija
2691/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Vaan pidän etäisyyttä ja asialliset välit. Se on viisautta. En tyrkytä, vaan ihailen etäältä. Se riittää. Sinulle on tainnut käydä huonosti joskus? Aika vahva reaktio.

Anteeks vaan, mutta sun ajatus on askeleen päässä teosta. Tulithan tänne jo hellimään ajatuksias. Ja käytännössä olet jo säpinää vailla 😅 "ihailet etäältä" anna mun kaikki kuulla. 

Vierailija
2692/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei parane ottaa vastaan taloudellisia etuja, joku voi syyttää lokiksi. 

Vierailija
2693/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyvä. Siitä kiitos<3 kaikkien niiden puolesta, joita joku haluan syödä ja säästää kakun-ihminen on tarpeettomasti ja tahallaan satuttanut. Ei etäisyydestä ja asiallisten välien pidosta voi kritisoida. Sivusta yksi toinen äskettäin kommentoinut.

Vierailija
2694/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

***** ******* 😚

Vierailija
2695/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pieni vinkki kaikille, älkää antako itsenne ihastua liian herkästi ja väärin perustein. Katsokaa henkilöä, hänen koko elämäänsä, arvojaan, ihmisyyttä. Näettekö kuka hän oikeasti on? Suojelkaa sydäntänne, sillä se on arvokas ja ainutkertainen.

Vierailija
2696/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä valehtele itsellesi.

Minulla ei ole tarvetta valehdella kenellekään.

Vierailija
2697/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeks vaan, mutta sun ajatu

Ihailen älyä. En halua säpinää. Sitä minulla on jo aivan tarpeeksi.

Vierailija
2698/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

***** ******* 😚

***** ******* 😚 sinulle 

Vierailija
2699/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan pieni vinkki kaikille, älkää antako itsenne ihastua liian herkästi ja väärin perustein. Katsokaa henkilöä, hänen koko elämäänsä, arvojaan, ihmisyyttä. Näettekö kuka hän oikeasti on? Suojelkaa sydäntänne, sillä se on arvokas ja ainutkertainen.

Alapeukuttajalle kaikkea hyvää. Olen pahoillani, jos loukkasin.

Vierailija
2700/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

***** ******* 😚

Kiitos samoin ***** ****** 🤪

Ketju on lukittu.