Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6

Vierailija
20.11.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (7634)

Vierailija
2741/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan pieni vinkki kaikille, älkää antako itsenne ihastua liian herkästi ja väärin perustein. Katsokaa henkilöä, hänen koko elämäänsä, arvojaan, ihmisyyttä. Näettekö kuka hän oikeasti on? Suojelkaa sydäntänne, sillä se on arvokas ja ainutkertainen.

Alapeukuttajalle kaikkea hyvää. Olen pahoillani, jos loukkasin.

En alapeukkuja usein jakele, mutta penäisin ymmärrystä toisen ihmisen kärsimykselle. Jos jonkun ihmisen koko elämä ajan on ollut epäsuosittu ja kiusattu sen vuoksi että on liian herkkä ja totuudellinen niin miten uskot että hänen mielenterveyden laita on. Siinä peittyy todellinen elämä kokonaan sairauden alle. Vai pidätkö automaattisesti persoonallisuushäiriöisiä pahoina?

Koet siis, että hän olisi arvostellut tuossa kommentissa/ei olisi armollinen erehtyviä kohtaan, mutta en näe siinä mitään sellaista kohtaa.

Vierailija
2742/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan pieni vinkki kaikille, älkää antako itsenne ihastua liian herkästi ja väärin perustein. Katsokaa henkilöä, hänen koko elämäänsä, arvojaan, ihmisyyttä. Näettekö kuka hän oikeasti on? Suojelkaa sydäntänne, sillä se on arvokas ja ainutkertainen.

Hiukan haastavaa, jos ihastuu ihmiseen siinä hetkessä, kun se sanoo "moi".

Sivusta, mutta kuka todella ihastuu Moin perusteella ja hetken kohtaamisesta?

Mulle on käynyt näin tasan kerran, vähän kuin salama kirkkaalta taivaalta. Ja hei, tiedoksi: ihastun harvoin. Täällä kärvistelen nyt😓

-sivusta

nn?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2743/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuttajalle kaikkea hyvää. Olen pahoillani, jos loukkasin.

En alapeukkuja usein jakele, mutta penäisin ymmärrystä toisen ihmisen kärsimykselle. Jos jonkun ihmisen koko elämä ajan on ollut epäsuosittu ja kiusattu sen vuoksi että on liian herkkä ja totuudellinen niin miten uskot että hänen mielenterveyden laita on. Siinä peittyy todellinen elämä kokonaan sairauden alle. Vai pidätkö automaattises

Otin itseeni.

Vierailija
2744/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

teetä ja sympatiaa, saisko olla?

Sain teeltä sympatiaa perjantaina.

Vierailija
2745/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on käynyt näin tasan kerran, vähän kuin salama kirkkaalta taivaalta. Ja hei, tiedoksi: ihastun harvoin. Täällä kärvistelen nyt😓

-sivusta

nn?

Niih😉

Vierailija
2746/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastukaa ihmiseen, joka kohtelee hyvin ja ottaa sinutkin huomioon. Jolle on myös sun hyvinvointi tärkeää. Molempien hyvinvointi ym. Pitää olla suhteessa tasaveroisesti kunnossa💕 Rahasta ja tittelistä viis.

Eikö tämä ole itsestään selvyys. Rakastuneena myös tahtoo huomioida ja kohdella hyvin. Me-henki, minä ja sinä asetelman sijaan. Ei rahan tai titteleihin rakastu ja yleensä en edes tiedä tulotasoa enkä myöskään kysy. tunteet nyt vain sattuvat olemaan tunteita eikä niitä voi pakottaa vaikka kuinka ajattelisi järkevästi. Autot tai muut statussymbolit eivät ole koskaan tehneet minuun vaikutusta. Toisaalta enpä ole pariin vuoteen tehnyt romanttisia aloitteita ja vaikuttaa siltä etten ole jatkossakaan tekemässä. Ehkä olen siinä iässä, että he joihin rakastuisi ovat varattuja ja he, jotka ovat sinkkuja eivät ole joko halukkaita parisuhteeseen tai muutoin speksit eivät ko

Mitä ihmettä ? Pointtihan juuri oli ettei mahtanut mitään ihastumiselleen. Niin miten voi sanoa -rakastukaa ihmiseen joka...- ihan kuin rakastuminen/ ihastuminen olisi valinta ???

Vierailija
2747/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lojaali ja luotettava on isokin menetys.

Vierailija
2748/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tässä nyt ole tapahtunut mitään mikä aiheuttaisi menetyksiä ellei mielikuvitus ole laukannut tai kehitelty kärpäsistä härkäsiä. sivusta

Vierailija
2749/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikkailu-tuttavuuden kanssa on hankala edetä ihan jutteluasteelle.😕

Vierailija
2750/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastukaa ihmiseen, joka kohtelee hyvin ja ottaa sinutkin huomioon. Jolle on myös sun hyvinvointi tärkeää. Molempien hyvinvointi ym. Pitää olla suhteessa tasaveroisesti kunnossa💕 Rahasta ja tittelistä viis.

Eikö tämä ole itsestään selvyys. Rakastuneena myös tahtoo huomioida ja kohdella hyvin. Me-henki, minä ja sinä asetelman sijaan. Ei rahan tai titteleihin rakastu ja yleensä en edes tiedä tulotasoa enkä myöskään kysy. tunteet nyt vain sattuvat olemaan tunteita eikä niitä voi pakottaa vaikka kuinka ajattelisi järkevästi. Autot tai muut statussymbolit eivät ole koskaan tehneet minuun vaikutusta. Toisaalta enpä ole pariin vuoteen tehnyt romanttisia aloitteita ja vaikuttaa siltä etten ole jatkossakaan tekemässä. Ehkä olen siinä iässä, että he joihin rakastuisi ovat varattuja ja he, jotka ovat sinkkuja eivät ole joko hal

Itse ainakin osaan päättää valitsenko rakkauden, joka vain satuttaa ja saa voimaan pahoin. Tuskin kukaan huonoa rakkautta valitsee. Joskus on vain niin, että vain rakkaus ei aina riitä, jos tulee huonosti kohdelluksi.

Vierailija
2751/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-sivusta

nn?

Niih😉

piti lähteä täältä, suljin sen tabin, mutta tulin sitten vielä takaisin kuitenkin puhelimella 🙄

- "young" heart

Ei mut oikeesti. Mua ei sit pelata.

Vierailija
2752/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-sivusta

nn?

Sama, näin kävi, vaikka en 15vuoteen ole ihastunut. Miehiä on tullut ja mennyt, mut en ole ollut järin ihastunut koskaan. Ja sit tuli tämä kuxipää jonka kohdalla kolahti ja kovaa samantien 😅

Vierailija
2753/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tässä nyt ole tapahtunut mitään mikä aiheuttaisi menetyksiä ellei mielikuvitus ole laukannut tai kehitelty kärpäsistä härkäsiä. sivusta

Äläpä sinä arvioi mun puolesta milloin minä mullat kannoistani kopistan ja kirmaan toisaalle onneani etsimään.

Vierailija
2754/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Johannalle" 🥰 kollegalta.

😘🧡 vitosen miehelle.

Väärä kerros

Ei suinkaan. Kaipaat T- tai P-alkuista varmaan, koska silloin joskus aikaa sitten heidän kaipaajansa nimesivät Johannan etunimen alkukirjaimia. Saldona oli p ja t.

Vierailija
2755/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tämä ole itsestään selvyys. Rakastuneena myös tahtoo huomioida ja kohdella hyvin. Me-henki, minä ja sinä asetelman sijaan. Ei rahan tai titteleihin rakastu ja yleensä en edes tiedä tulotasoa enkä myöskään kysy. tunteet nyt vain sattuvat olemaan tunteita eikä niitä voi pakottaa vaikka kuinka ajattelisi järkevästi. Autot tai muut statussymbolit eivät ole koskaan tehneet minuun vaikutusta. Toisaalta enpä ole pariin vuoteen tehnyt romanttisia aloitteita ja vaikuttaa siltä etten ole jatkossakaan tekemässä. Ehkä olen siinä iässä, että he joihin rakastuisi ovat varattuja ja he, jotka ovat sinkkuja eivät ole joko hal

Mitä ihmettä ? Pointtihan juuri oli ettei mahtanut mitään ihastumiselleen. Niin miten voi sanoa -rakastukaa ihmiseen joka...- ihan kuin rakastuminen/ ihastuminen olisi valinta ???

Niinhän juuri totesin. Tunteita ei voi pakotaa vaikka kuinka järkeilisi ja häneen johon rakastuu rakastuu. Tiesipä taloudellisen tilanteen yms. tai ei.

Vierailija
2756/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu ei voi 'valita' henkilöä, jonka ei tiedä olevan saatavilla. 

Vierailija
2757/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-sivusta

nn?

Sama, näin kävi, va

Saanko kysyä miksi pidät häntä kuxipäänä?

Vierailija
2758/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei odota loputtomiin. Tyrit mun suhteen. Heido.

Vaikutat melkoiselta menetykseltä.

Kenenkään ei tarvitse huonoa kohtelua sietää. Vai saako sua kohdella huonosti ja satuttaa?

Tuossa puhuttiin odottamisesta. Eli mitä kaikkea tyri?

Vierailija
2759/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moikkailu-tuttavuuden kanssa on hankala edetä ihan jutteluasteelle.😕

Niin kun se on niin tavattoman vaikeaa sanoa, että haluaisi joskus tavata toisen kanssa kaikessa rauhassa kahden kesken, että voi rauhassa jutella.

Vierailija
2760/7634 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla siellä sinkkumarkkinoilla... 

Ketju on lukittu.