Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Estäminen oli kyllä lapsellista
Meinaatko jättää minut? Ei kai ole niin isoista kyse? Eikö asioita voi selvittää?
Vierailija kirjoitti:
Laita mulle anonyymi tekstiviesti. Vastaan siihen.
Kerro kolmen viimeisen numeron summa.
Vierailija kirjoitti:
Estäminen oli kyllä lapsellista
Kyllä
Meillä oli eti käsitys, mitä asioista jutteleminen tarkoittaa.
Älä mene. Tarvitsemme toisiamme.
En sattuneesta syystä ole voinut muualle laittaa mitään ajatuksia, ja kirjoittaisin varmaan jonkin romaanin jos olisin varma kenelle kirjoitan. Minun puolellani ei ole muitosta aikaisempaan. Minulla ei ole muita menetettävää kuin kasvot sinun edessäsi ja sen olen valmis kärsimään. Toivon että et unohda tätä. Pelkään niin pajon että olen kuvitellut kaiken, toisaalta kaikki olisi helpompaa, mutta sitä en todellakaan halua. Pelkään myös että jonkun tunteisiin tulee palauutamaton muutos. En tiedä poistuuko nämä viestit sinulta jos poistan ne, senkin olen valmis hyväksymään. Toivon että todellakin lyöt jarrua jos siltä tuntuu, että tiedän alkaa valmistautumaan uuteen koitokseen. Kannattaa ottaa nämä viestit jotenkin talteen jos haluat säilyttää, voi olla että jonain heikkona hetkenä poistan ne. Kaipaan niin että sydäntä särkee, samalla olen niin onnellinen mahdollisesta tulevasta. T: -?- ps.tietäisinpä mitä sinä haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita mulle anonyymi tekstiviesti. Vastaan siihen.
Kerro kolmen viimeisen numeron summa.
15
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin aidosti halunnut ottaa selvää onko hän täällä. En ole trolli. Jäit niin pahasti mieleeni, että en voi edelleenkään käsittää sitä, mutta en useista eri syistä voi sinua lähestyä irl tai suoraan nimelläni. Ymmärrät varmaan. Olen pahoillani. Se mitä lähetin kuukausia sitten oli jo tarpeeksi, ja ehkä liikaa.
Lähetitkö jotain Irl?
Sähköpostiviesti... jota ehkä saattoi luulla roskapostiksi tai muuta.
Lähetä uudestaan, jos sellainen vaara.
Vuoden synkin aika ilman sinun näkemistä ahdistaa jo nyt. Kunpa tulisi taas pian valoisaa. Kevään neidolle <3
- Syksyn menninkäinen
Tuntui pelleilyltä se, ettet voisi itse laittaa jotakin kunnollista tunnistetta, jos minä olisin valmis ottamaan jättiriskin ja soittamaan sulle. Tunnisteen kärttäminen multa tuntui siltä, ettet lopulta haluakaan.
Onko jollain teistä kokemusta erityisen taitavasta rintakirurgista? Minun suosikkini on suunnitelmien tasolla maineikas pienennysguru Hilkka Peltoniemi, mutta järkytyksekseni havaitsin, etten enää löydä maestronnaa mistään Hgin klinikalta.
Hän on noin 50+, ei lähellekään eläkeikää. Minne lie Hilkka kadonnut.
Kaikki plastiikkakirurgit osaavat kyllä implantoida, mutta pienennysleikkausten taitajat ovatkin ihan eri juttu.
Vinkatkaa, jos tiedätte Hilkasta jotain. Onko lopettanut kokonaan kirurgin pestin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin aidosti halunnut ottaa selvää onko hän täällä. En ole trolli. Jäit niin pahasti mieleeni, että en voi edelleenkään käsittää sitä, mutta en useista eri syistä voi sinua lähestyä irl tai suoraan nimelläni. Ymmärrät varmaan. Olen pahoillani. Se mitä lähetin kuukausia sitten oli jo tarpeeksi, ja ehkä liikaa.
Lähetitkö jotain Irl?
En
Älä vastaa puolestani. Kiitos.
Sä katsoit mua tänään näin sen. Mä hakeudun sun seuraan ja teen tikusta asiaa. Välillä sinäkin. Meillä selvästi on jotain sähköä välillä, ootko huomannut? T
Täällä on varmaan samoja tilanteita, mutta meidän viimeiset yv:t wa:ssa tapahtui 10.7. Sen jälkeen en oo enää uskaltanut lähestyä. Ne toistuvat sydämet tarkoitin sinulle. 🌹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähetitkö jotain Irl?
Tein korjausviestin, mutta jos hän onkin sen ensimmäisen nähnyt ja sivuuttanut tarkoituksella, voi tämä toinen olla liikaa.
Itse en odota tunnisteita täällä, vaan lähetän terveiset:
Kuiskaan sen sun korvaan, kun nähdään🤗 taas!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähetitkö jotain Irl?
Tein korjausviestin, mutta jos hän onkin sen ensimmäisen nähnyt ja sivuuttanut tarkoituksella, voi tämä toinen olla liikaa.
En siis ole kyennyt lähettämään tätä toista. Ainakaan vielä.
Mammat, olis tarjolla kerma perunoita, broileria ja parsaa. Tervetuloa...