Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Käsittämättömän paha olo tänään.
Se mitä siellä järvellä tapahtui
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli eti käsitys, mitä asioista jutteleminen tarkoittaa.
Selvästikin. En kyllä vieläkään ymmärrä, miksei voitu keskustella asioita auki rauhallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Estäminen oli kyllä lapsellista
Ei multa tämä. Ymmärsin kyllä estämisen.
Vierailija kirjoitti:
Käsittämättömän paha olo tänään.
Haluatko kertoa, miksi?
Onko täällä kaikki joko estettyjä tai estäjiä? (Mun täytyy etsiä uusi hullujen ketju)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Estäminen oli kyllä lapsellista
Ei multa tämä. Ymmärsin kyllä estämisen.
Niin se olikin multa. Onks tää joku sun oma henk koht kommunikointikanavas? Sori et kuokin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Illan gallup. Kumman valitset? Ovat toisensa poissulkevia vaihtoehtoja.
👍 Rakkaudellinen parisuhde kaivatun kanssa
👎 Miljoona euroa
Tietysti miljoona euroa. Naisia nyt tulee ja menee, eikä myöskään lopu kesken.
Minä taas valitsisin sen kaivatun koska sellaisia naisia ei toista ole eikä hän loppuisi ikinä kesken. Miltsi on hassattu alta aikayksikön. Sivusta.
Et käy ulkona tarpeeksi ja olet ihastunut mielikuviisi.
Vierailija kirjoitti:
Älä mene. Tarvitsemme toisiamme.
Ketkä? Emme näe enää. Sivusta.
Mä haluaisin jutella kahdestaan, en kolmannen osapuolen kanssa, kuten ehdotit.
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut. Olisin sitoutunut. Olisin ollut odottamisen arvoinen.
nn, nm, mn, mm?
Vierailija kirjoitti:
En sattuneesta syystä ole voinut muualle laittaa mitään ajatuksia, ja kirjoittaisin varmaan jonkin romaanin jos olisin varma kenelle kirjoitan. Minun puolellani ei ole muitosta aikaisempaan. Minulla ei ole muita menetettävää kuin kasvot sinun edessäsi ja sen olen valmis kärsimään. Toivon että et unohda tätä. Pelkään niin pajon että olen kuvitellut kaiken, toisaalta kaikki olisi helpompaa, mutta sitä en todellakaan halua. Pelkään myös että jonkun tunteisiin tulee palauutamaton muutos. En tiedä poistuuko nämä viestit sinulta jos poistan ne, senkin olen valmis hyväksymään. Toivon että todellakin lyöt jarrua jos siltä tuntuu, että tiedän alkaa valmistautumaan uuteen koitokseen. Kannattaa ottaa nämä viestit jotenkin talteen jos haluat säilyttää, voi olla että jonain heikkona hetkenä poistan ne. Kaipaan niin että sydäntä särkee, samalla olen niin onnellinen mahdollisesta tulevasta. T: -?- ps.tietäisinpä mitä sinä haluat.
Oletko se varattua M-naista pitemmän aikaa kaivannut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin kaivatun, jos tietäisin, että rakkaus kestää lopun elämää.
😍
Ketä kaipaat?
Vierailija kirjoitti:
Kerro joku muukin tunniste
010170
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä kaikki joko estettyjä tai estäjiä? (Mun täytyy etsiä uusi hullujen ketju)
Älä, älä lähde. Ketjussa tarvitaan selkärankaa omaavia mammojen kesyttäjiä muitakin kuin vain allekirjoittanut.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä. Tarjontaa on liiaksikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vain halua mitään yhteyttä.
Enkö? Voi helvetin helvetti, kun en mitään muuta ole miettinytkään ikuisuuteen.
Voitko itse tulla puoliväliin vastaan?
Painauduin sinuun, olet lämmin.
Minä tyhmänä lähetin kolmannenkin. Noh, enää en lähetä yhtään ja jos jostain ihme syystä tulee siltä suunnalta viesti asiasta kuin asiasta niin siirrän suoraan roskakoriin. Sivusta.