Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 3.6
Kommentit (7634)
Vierailija kirjoitti:
Olisin aidosti halunnut ottaa selvää onko hän täällä. En ole trolli. Jäit niin pahasti mieleeni, että en voi edelleenkään käsittää sitä, mutta en useista eri syistä voi sinua lähestyä irl tai suoraan nimelläni. Ymmärrät varmaan. Olen pahoillani. Se mitä lähetin kuukausia sitten oli jo tarpeeksi, ja ehkä liikaa.
Olen täällä. Oletko nyt tyytyväinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkää pelleilystä.
Kuka tässä se pelleilevä stara on ollut kaikki nämä vuodet?
Millähän tavalla olen pelleillyt? Alun hölmöilyä lukuunottamatta olen käsittääkseni ollut ihan järkevästi.
Siitä meillä on eriävä mp
Olet selityksen velkaa. Käsittääkseni tässä sopassa on kaksi hämmentäjää.
Ottaisin kaivatun, jos tietäisin, että rakkaus kestää lopun elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkää pelleilystä.
Kuka tässä se pelleilevä stara on ollut kaikki nämä vuodet?
Millähän tavalla olen pelleillyt? Alun hölmöilyä lukuunottamatta olen käsittääkseni ollut ihan järkevästi.
Siitä meillä on eriävä mp
Olet selityksen velkaa. Käsittääkseni tässä sopassa on kaksi hämmentäjää.
Emme taida olla toistemme kaivattuja
Vierailija kirjoitti:
Olisin aidosti halunnut ottaa selvää onko hän täällä. En ole trolli. Jäit niin pahasti mieleeni, että en voi edelleenkään käsittää sitä, mutta en useista eri syistä voi sinua lähestyä irl tai suoraan nimelläni. Ymmärrät varmaan. Olen pahoillani. Se mitä lähetin kuukausia sitten oli jo tarpeeksi, ja ehkä liikaa.
Lähetitkö jotain Irl?
Vierailija kirjoitti:
Puuma <3
🤔
Kertokaa ihan käytännön esimerkkejä, miten joku on ollut pelle just sulle?
Vierailija kirjoitti:
Onpas sinulla hankala tilanne sitten. Eikös pieni hetkikin olisi kuitenkin kokemuksia?
Vierailija kirjoitti:
Puuma <3
nn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jään ikisinkuksi - hikikinkuksi komeron perukoille. Kaikki naiset pettivät lupauksen rakastaa mua. Aivan yhtä hyvin voisin tehdä oikean harakirin eli rituaali-itsewurhan keittiöveitsellä 😿
Sinähän voit rakastaa itseäsi ensisijaisesti. Joku saattaa huomata sinut paremmin sen jälkeen. Valoa päivääsi ihminen. 🧡
No pentele. Sayakalle/Yumille kumminkin terveisiä. Olisitpa sylissäni ja mun kädet siellä rintojen ja masun seutuvilla hyväilemässä. Olisitpa ottanut muhun yhteyttä 🙈 👀💋
Yksikään japanilainen ei kyllä todellisuudessa seurustelisi sun kanssa. Olet sen verran outo hyypiö että nämä on sun jotain peitenimiä ja fiktiivisiä hahmoja. PS. Tekisit jisatsun et seppukua tai harakiriä. Ymmärrätkö lainkaan näiden kolmen sanan etymologiaa ja että olet pahemman luokan weeaboo.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa ihan käytännön esimerkkejä, miten joku on ollut pelle just sulle?
Tahallaan loukannut.
Kuka haluaisi kanssani treffeille vielä seuraavaksi? Erikoisia hahmoja on tullut tavattua. Ei ehkä niistä nyt tämän enempää sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aion lirkutella sulle niin että pizza menee sulla väärään kurkkuun. T
Milloin?
Viikon päästä
Tuskin ottaisi edes miljoonasta eurosta.
Rapatessa aina vähän roiskuu, mutta sellaista se on muurarilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas sinulla hankala tilanne sitten. Eikös pieni hetkikin olisi kuitenkin kokemuksia?
Tämä viittasi galluppiin.
Mitä tulee asiaan, niin vaimonsa ne valitsee kuitenkin lopulta. Seikkailut piristää elämää- sellaisiksi ihastukset sitten typistyvätkin.
Toisaalta: onko elämä ilman seikkailuja tylsää?
Olisin halunnut. Olisin sitoutunut. Olisin ollut odottamisen arvoinen.
Kateelliset painaa peukulla alas. Voi hyvänen aika tätä Suomea! Eihän teille voi kertoa edes todellisia rakkaudellisia tapahtumia. Ehkä tutustumme vielä Kekon kanssa hieman lisää, onneksi olen tottunut nössöihin miehiin.