Ihan oikeasti. Karpit, älkää, please, suositelko karppausta jokaiselle, joka haluaa pudottaa painoa.
Se ei minkään tutkimusten mukaan auta pysyvään painonpudotukseen. Yksi muotivillitys muiden mukana. Järki käteen. Vähemmän kaloreita, riittävästi kasviksia, kuituja, vähärasvaisia maitotuotteita, hyviä öljyjä, paljon liikuntaa.
Leivän, perunan, pastan ja riisin syöminen on normaalia ja sallittua. Ja ihmiset pitävät niistä ja haluavat syödä niitä. On pähkähullua alkaa rajoittaa normaalin, terveellisen, edullisen ruuan syöntiä.
Karpit, pitäkää omat hullutuksenne, mutta älkää suositelko niitä muille!!!!
Kommentit (41)
Itse laihdutin tavallisella kotiruoalla ja painonvartijoiden ohjeilla 10 kiloa ja helposti. En ole oikeastaan vältellyt mitään eikä ole ollut edes nälkä. Nyt aion tiputtaa vielä 5 kiloa pienen tauon jälkeen samoilla ohjeilla. Ei tulisi edes mieleen alkaa karppaamaan, koska tavisruoallakin laihtuu, jos vaan haluaa.
Miksi karppi ei saisi suositella omaa tapaansa siinä missä kuka tahansa muukin omaansa. Sinulla taitaa olla karppikammo.
t. kampela
Suosittelen kitudieettejä kaikille, jotka eivät välitä terveydestään.
Buahahahaaaa.......
Älkää te sitten julistako *terveellisellä* ruokavaliolla painonpudottamista.
Jokainen tavallaan ja jos teitä riepoo noin paljon hyvät kokemukset karppauksesta, niin ei näitä viestejä ole pakko lukea eikä edes avata.
kyllä varmaan jokainen aikuinen ihminen osaa arvioida, voisiko karppaus olla se juuri hänelle oikea tapa painonpudotukseen. Eiköhän jokainen saa syödä tai jättää syömättä ihan mitä itse haluaa.
Vierailija:
Jos itse on tiputtanut rutkasti kiloja karppaamalla, niin ehkä sitä sitten haluaa suositella muillekin. TOSIN täytyy sanoa, että koska esim. itselleni karppaus ei sovi, niin silloin tällöin pistää ärsyttämään sen karppauksen hehkutus vastauksena kaikkiin ongelmiini..
Karpit myös antaa ymmärtää, että karppaus on äärettömän helppoa. Luin netissä aiheeseen liittyvää artikkelia, ja siinä oli karppauksen tutkimista hankaloittanut se, että niin moni oli lopettanut kesken. Toki ne joille karppaus sopii, hehkuttaa täällä karpapuksen mahtavuutta. Se on ratkaisu kaikille, kaikkiin terveysongelmiin, se siivoaa myös jääkaapin ja puistelee matot...
Itse olen laihtunut karppaamalla 15 kg ja voin paremmin kuin koskaan! En ikinä olisi uskonut miten paljon ruokavaliomuutos voi vaikuttaa terveydentilaan ja yleiseen olotilaan. Olen kokenut karppaamisen aivan loistavaksi ELÄMÄNTAVAKSI ja saman ovat huomanneet kaikki karppauksen aloittaneet ystävänikin. Miksi ihmeessä en tuolloin suosittelisi sitä muille?
Muotivillitys tai ihmedieetti karppaus ei ole sen enempää kuin virallisterveellinenkään. Tätä aloittaessaan on tiedostettava se, että valinta on tehtävä loppuelämäksi jos haluaa säilyttää ihannepainonsa ja hyvän olon, entiseen ei ole paluuta eikä moni kyllä varmaan haluakaan palata.
Sen kummemmin ottamatta kantaa karppauksen tai muuhun painonhallintamenetelmän paremmuusjärjestykseen... Haluaisin kommentoida tuota kesken jättämistä. Kuinkahan moni ylipäätään jättää " laihdutuskuurin" kesken? Olisko 95%?
Vierailija:
Karpit myös antaa ymmärtää, että karppaus on äärettömän helppoa. Luin netissä aiheeseen liittyvää artikkelia, ja siinä oli karppauksen tutkimista hankaloittanut se, että niin moni oli lopettanut kesken. Toki ne joille karppaus sopii, hehkuttaa täällä karpapuksen mahtavuutta. Se on ratkaisu kaikille, kaikkiin terveysongelmiin, se siivoaa myös jääkaapin ja puistelee matot...
sekin vielä, että elämä rupeaa pyörimään ruoan ympärillä. Näkeehän sen täälläkin - kuiskaat karppaus, ja kohta on karppiuskovaiset paikalla saarnaamassa. Ja kaikki menee tietysti aina niin mahtavasti, ei mitään ongelmia, tulokset on loistavia, upeita, spektaakkelimaisia, terveys on nyt pelastettu, koko elämä on pelastettu. Väistämättä tulee mieleen tiukka uskonnollisuus, jossa ei sallita mitään kielteistä. Jos joku sanoo, että miksiköhän mulla on huono olo, seuraa totaalinen negaus. Tyyliin, siinäs näet mitä tapahtuu, jos karppaa tämän palstan pekoniohjeiden mukaan.
Kokeilin pv:täkin joka on ihan susi kun joutuu olemaan jatkuvassa nälässä. Ja by the way, en ole koskaan ollut näin terveellisellä ruokavaliolla kuin nyt karpatessani!
Itse en karppausta täältä kuullut, mutta kuitenkin. Miksi hyvästä olostaan ei saisi kertoa ? Kaikkihan varmaan tietävät että ei laihduskuuri auta kuin sen hetken jos samaan entiseen ruokavalioon siirtyy. Paino nousee ennen pitkään. Itse karppaan mutta en ole koskaan karppausta ottanutkaan laihduskuurina vaan elämän tapana.
Oma elämäni ei pyöri ruuan ympärillä eikä pekonikuvat ole silmissä.
Karppaukseen ansiosta olen 12 kiloa kevyempi. Olen pirteämpi, iho voi hyvin ja muutenkin olen energinen. Painonvartioissa en saanut muuta tulosta kuin tyhjän lompakon. Ei ole mitään järkeä maksaa viikko maksua jos heidän ruokaohjeillaan ei tulosta tule. En todellakaan jaksa punnita ruokia ei muutenkin painonvartioiden julistus ei oikein iske.
Karppausta jokainen voi tehdä kotona ilman mitään viikkomaksuja ja pakollisia punnituksia.
mutta aina kun olen palannut normaaliin ruokavalioon ovat kilot tulleet takaisin. Korkojen kera.
Löytäessäni vuosi sitten karppauksen, on painoni pudonnut tasaisesti ja voin hyvin.
En edes tunne olevani " laihdutuskuurilla" .
Näin se vain on.
Hiilihydraatit liiallisesti käytettynä sitä vastoin ovat! ( mm. valkoiset jauhot, sokeri, pasta, riisi.. )
Ihan oikeasti 17, ota asioista selvää. Karppaus sivustoilta löytyy ihan perusjuttuja karppauksesta. Käys siellä, niin olen PALJON viisaampi.
Painonvartijankin on noudatettava ruokavaliotaan loppuelämä, jotta pysyisi ihannepainossaan. Viiden vuoden päästä suurin osa painonvartijoistakin on lihonut entiselleen mutta se ei ole karppauksen vika.
ja mulle on ihan sama mitä te muut syötte. Jos joku haluaa tietää miksi näytän niin hyvältä ja olen aina pirteä, voin kyllä kertoa karppauksesta. En halua että mun syömiseen kiinnitetään huomiota juhlissa tai muualla, enkä kiinnitä huomiota mitä muut syövät. Ihan sama vaikka söisivät kakun päivässä. Elä ja anna muiden elää!
Ravintolassa tekee mieli kyllä ottaa pihvi, perunat ja kastike. Ja siitä pitäisi sitten jättää kokonaan pois perunat ja kastike! Ja salaatin kanssa ei saisi syödä sitä tuoretta patonkia, joka ainakin minun mielestäni tekee siitä kunnollisen aterian. Minua alkaisi ainakin himottaa kaikki kielletty. Ja hedelmät! Nehän julistetaan myös epäterveellisiksi " sokeripommeiksi" .
Saako painonvartija sitten kertoa miten on laihtunut?
kolestroliarvoni alkoivat nousta. ja verenpaineesta kärsivänä ei ole todellakaan hyvä ruokavalio. juu, ja söin todella paljon kasviksia, mutta se rasva ja kerma sen tekee, vaikka suhteellisen hillitysti käytintkin.
voi oikeesti olla vaarallista tuo karppaus! jos kokeilette niin muistakaahan tarkistuttaa arvojanne armaat ihmiset!
Jos itse on tiputtanut rutkasti kiloja karppaamalla, niin ehkä sitä sitten haluaa suositella muillekin. TOSIN täytyy sanoa, että koska esim. itselleni karppaus ei sovi, niin silloin tällöin pistää ärsyttämään sen karppauksen hehkutus vastauksena kaikkiin ongelmiini..
t. 3kk joskus karppausta kokeillut