Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jenni jätti Jyrkin ensitreffit alttarilla.

Vierailija
19.11.2024 |

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/58d89e7f-f062-42d2-996d-0fa0d01…

Ei sitten kelvannut köyhä mies Jennille. 34000 euroa vuodessa tienaava mies ei kelpaa naiselle.

Kommentit (1275)

Vierailija
1121/1275 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa miesten itkut aiheesta.

Kolmen tonnin palkka ei ole erityisen hyvä, jossei huonokaan.  Naiset tässä maassa käyvät ahkerasti kokopäivätöissä, joten meillä ei ole tarvetta kelpuuttaa jokaista työssäkäyvää ukkoa vain tämän rahojen takia. 

Ja sitten kun näin tapahtuu, naisia kuulemma kiinnostaa vaan raha. Aika skitsofreenista logiikkaa. 

1122/1275 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä sitä, kun Jyrki sanoi kameralle vikassa jaksossa tänään, että kyllä hänellä fyrkkaa on, että pärjää kyllä ja elättää itse itsensä, niin miksi hän sitten pyysi kuulemma toistuvasti Jenniä maksamaan yhteisiä ostoksia luvaten maksaa palkkapäivänä takaisin? Samoin kun hän sanoi, että kyllä hän voi matkustella Jennin kanssa kunhan vaan Jenni ilmoittaa ajoissa, niin hän alkaa säästää sitä varten. Jos hänellä olisi tilillä vaikka 5 000€, niin hän noin sanoisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1123/1275 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Mä en ymmärrä sitä, kun Jyrki sanoi kameralle vikassa jaksossa tänään, että kyllä hänellä fyrkkaa on, että pärjää kyllä ja elättää itse itsensä, niin miksi hän sitten pyysi kuulemma toistuvasti Jenniä maksamaan yhteisiä ostoksia luvaten maksaa palkkapäivänä takaisin? Samoin kun hän sanoi, että kyllä hän voi matkustella Jennin kanssa kunhan vaan Jenni ilmoittaa ajoissa, niin hän alkaa säästää sitä varten. Jos hänellä olisi tilillä vaikka 5 000€, niin hän noin sanoisi?

Mieti että hän teki tämän televisiossa. 3viikkoa aiemmin tutustuneeseen vaimonsa kanssa. Siellä ei varmasti rahaa ollut.

1124/1275 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tapailin hetken aikaa 40-vuotiasta miestä, joka asui isossa kaupungissa ja työskenteli vuorotyössä lähihoitajana. Hänellä ei ollut lapsia eikä lemmikkieläimiä elätettävänä eikä edes omaa autoa. Silti hän asui pienessä kaupungin vuokrayksiössä ja kerran kävin kylässä hänen luonaan. Se asunto oli ihan siisti, mutta kalusteet olivat ihan sen näköisiä, kuin ne olisi tuotu sinne jostain Facebookin roskalava -ryhmästä. Vähän niin kuin joku 20-vuotiaan opiskelijan eka oma asunto. Ja kyllä mä tiedän, että nelikymppinen lähihoitaja, jolla on jo kaikki kokemuslisätkin, tienaa varsin hyvin, että kyllä olisi voinut halutessaan hankkia hienomman asunnon. Hän oli muutenkin hieman pihi rahankäytössään.

Mutta toki tärkeintä on se, että itse viihtyy kodissaan ja on tyytyväinen.

Vierailija
1125/1275 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisesta ketjusta.. Jennin kaveri ilmeisesti avautui?

Kertoi että Jenni oli ihastunut Jyrkiin ihan oikeasti.  Vihjaili että katsojat tietää vaan pienen osan totuudesta. Mutta edellytyksiä suhteen jatkolle ei ollut. Jyrkikin tiesi tämän.

No kyllä mäkin luulen että Jenni sai tietää Jyrkistä paljon enemmän kuin me. Toi 5v kommentti kertoo mun mielestä jotain tarinaa..

Miksi 40v mies olisi vasta 5v päästä potentiaalisesti valmis perustamaan perheen?

Väkisin tulee mieleen ulosotto tai joku järjestely laina?

Vierailija
1126/1275 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Jenni vaikutti lopussa aika tylyltä ja narsistisesta. Ikävää näin sanoa. Ei mitään kohteliaisuutta miestään kohtaan. 

Vähän herttaisuutta olisin odottanut. Miksi halusi jatkaa kun halusi ilmiselvästi lopettaa  

No saipa julkisuutta . Ehkä joku varakas poimii hänet että saa alkaa pomottaa miestä.

Hieno keino mainostaa itseään.

Välillä niin tekopirteä ja jatkuvaa outoa naurua. Hahahh.

Toiset parit sentään erosivat asiallisesti.2

Vierailija
1127/1275 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
1128/1275 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeä case: Iskä tuki rahallisesti ja sitten "säästäväinen" arki alkoi vääristyä.

Talo, matkustelu, auto ja toki mökki korkeintaan 100km hesasta on realismia mutta ei todellakaan jennin tuloilla.

Vierailija
1129/1275 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamiot on riisuttu ja aika tyly ihminen paljastui Jennistä. No sai julkisesti arvostella Jyrkiä niin hällä väliä tyypiksi kuin sitä miksei Jyrkillä ollut enemmän rahaa ja selän takana kaikille ohjelmaa seuranneille. Tekopirteällä naamalla. Kuvottavaa !

Vierailija
1130/1275 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni ei ilmiselvästi edes tajua omaa vastuutaan toisen asiallisesta kohtelusta. 

Vierailija
1131/1275 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Kerran tapailin hetken aikaa 40-vuotiasta miestä, joka asui isossa kaupungissa ja työskenteli vuorotyössä lähihoitajana. Hänellä ei ollut lapsia eikä lemmikkieläimiä elätettävänä eikä edes omaa autoa. Silti hän asui pienessä kaupungin vuokrayksiössä ja kerran kävin kylässä hänen luonaan. Se asunto oli ihan siisti, mutta kalusteet olivat ihan sen näköisiä, kuin ne olisi tuotu sinne jostain Facebookin roskalava -ryhmästä. Vähän niin kuin joku 20-vuotiaan opiskelijan eka oma asunto. Ja kyllä mä tiedän, että nelikymppinen lähihoitaja, jolla on jo kaikki kokemuslisätkin, tienaa varsin hyvin, että kyllä olisi voinut halutessaan hankkia hienomman asunnon. Hän oli muutenkin hieman pihi rahankäytössään.

Mutta toki tärkeintä on se, että itse viihtyy kodissaan ja on tyytyväinen.

Treffailitkohan mua?En yksin elävänä sinkkuna todellakaan tarvitse yksiötä isompaa asuntoa..Enkä pidä järkevänä sitoa niin isoa pääomaa asuntoon, kun mitä asunnot täällä maksaa.

Mieluummin vapaus muuttaa kuukauden varoajalla, osakesäästötill ja säännölliset osinkotulot .

Huonekalutkin on käytyötavaroita,joiden arvo laskee heti, kun ne kaupasta ulos kantaa ( jos ei antiikkia osta).

Vierailija
1132/1275 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep olisi tarvinnut mieheltä reilun sadantonnin vuositulot ja siitä saisi turvaa

Vierailija
1133/1275 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on rahaa mutta en minä ensimmäiseksi mene siitä naiselle kertomaan. Ei jyrkinkään kannata kertoa jos on säästöjä. Minulla on sellaiset 350000 euroa. En kuitenkaan tuhlaa rahaa matkustamiseen koska en näe että saan siitä mitään iloa. Miksi maksaisin 3000 euroa että näkisin jonkun eiffel tornin tai jonkun etelän rannan ja hotellin. Ei niistä ole minulle kauhesti iloa. Mielummin menen mökilleni kalastamaan.

Vierailija
1134/1275 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on rahaa mutta en minä ensimmäiseksi mene siitä naiselle kertomaan. Ei jyrkinkään kannata kertoa jos on säästöjä. Minulla on sellaiset 350000 euroa. En kuitenkaan tuhlaa rahaa matkustamiseen koska en näe että saan siitä mitään iloa. Miksi maksaisin 3000 euroa että näkisin jonkun eiffel tornin tai jonkun etelän rannan ja hotellin. Ei niistä ole minulle kauhesti iloa. Mielummin menen mökilleni kalastamaan.

Sinnepä vaan..Mua ei kiinosta mökit, kalastus eikä kalastava mies. Mieluummin katselen Eiffel -tornia.

Vierailija
1135/1275 |
26.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkeä case: Iskä tuki rahallisesti ja sitten "säästäväinen" arki alkoi vääristyä.

Talo, matkustelu, auto ja toki mökki korkeintaan 100km hesasta on realismia mutta ei todellakaan jennin tuloilla.

Niinno Jenni on 30v asunut 2 omistus asunnossa. Nyt ostamassa taas kalliimpaa asuntoa. Kyllä se ehtii seuraavan 20v aikana mökinkin hankkia.

Vierailija
1136/1275 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenniltä puuttui käytöstavat. Toivottavasti Jyrki löytää vielä hyvän vaimon!

Kasvaisi nyt aikuiseksi vaikka ensin.

Vierailija
1137/1275 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halvemmaksi toki tulee, kun maksattaa kaiken naisella "palkkapäivää odotellessa",

Jyrki on miesvauva, jollaisen naineita naisia miehet pilkkaa palstalla tyyliin "itse valitsit". Nyt, kun Jenni ei sitten Jyrkiä kelpuuttanut, se on miehistä julma vääryys ja golddiggeröintiä.

Vierailija
1138/1275 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eämäntoverin,sitähän avioliitto on.Mutta Jenni etsikin rikasta miestä,jolta vois saada talon mökin ,auton ja lomamatkoja.Se oli hänelle tärkeintä.

Ei tuossa mistään rikkaudesta ollut kyse, mutta noinhan tuo kääntyi persaukisen Jyrkin mielessä. 

Vierailija
1139/1275 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta Jenni kyllä kehtasi pyytää maksamaan oman pihvinsä ravintolassa koska hänellähän tulee maskuliininen olo jos joutuu itse olemaan maksajan roolissa (!!)

Hän ei pyytänyt. Hän maksoi omansa. Hän vain toivoi, että hänelle olisi tarjottu. On se kyllä todella omituista, että ollaan x viikkoa yhdessä ja olisi tarkoitus elää loppuelämää eikä mies tee mitään eleitä naisen suuntaan. Tuossa vaiheessa tehdään vaikutusta ja siitä on suunta yleensä vain alas. Kun aloittaa noin alhaalta, on päätepiste kaukana maanpinnan alapuolella. 

Vierailija
1140/1275 |
27.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Se kannattaa kertoa, että haluat kalastaa mökilläsi. Sekin kannattaa kertoa, haluatko kalastaa siellä yksin vai toivotko kalakaveria naisesta. Koska vasta noiden jälkeen on järkeä alkaa katsoa mitään muuta. 

Itselläni on vajaat 500 000 euroa, joten en tarvitse mieheltä mitään, mutta jos miehellä ei olisi yhtään mitään, oltaisiin varmaan ihan liian eri maailmoista, jotta ne voisi yhdistää. Että sinänsä varakkuudella kyllä on merkitystä ja sillä, miten rahan tuloon ja menoon suhtautuu. Yksi parisuhteiden yleisimmistä riidanaiheista on raha, seksin ja kotitöiden lisäksi. En matkustele.