Jenni jätti Jyrkin ensitreffit alttarilla.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/58d89e7f-f062-42d2-996d-0fa0d01…
Ei sitten kelvannut köyhä mies Jennille. 34000 euroa vuodessa tienaava mies ei kelpaa naiselle.
Kommentit (1275)
Nyt Jyrki kertoo Maikkarilla että Jennillä oli elämäntapoja joita "hän katsoi läpi sormien" ja lupasi ettei puhu niistä ohjelmassa. Veikkauksia?
Jyrkin mielestä hänen raha-asioitaan käsiteltiin ohjelmassa liikaa. On opiskellut useamman vuoden Jenkeissä liikunnanopettajaksi mutta ei ole pätevä Suomessa. Jenkeissä opiskelu, asuminen jne on todella kallista, onko Jykillä sieltä velkaa vai miten rahoitti opinnot...
Voi Jyrki rukkaa, nyt sitten ensiapuun on käytettävä vasenta tai oikeaa kättä "veitikan" paineen vähentämiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Nyt Jyrki kertoo Maikkarilla että Jennillä oli elämäntapoja joita "hän katsoi läpi sormien" ja lupasi ettei puhu niistä ohjelmassa. Veikkauksia?
Jyrkin mielestä hänen raha-asioitaan käsiteltiin ohjelmassa liikaa. On opiskellut useamman vuoden Jenkeissä liikunnanopettajaksi mutta ei ole pätevä Suomessa. Jenkeissä opiskelu, asuminen jne on todella kallista, onko Jykillä sieltä velkaa vai miten rahoitti opinnot...
Siinä tapauksessa kylläpä opinnot kannattivat. Lainat ja ei pätevyyttä kuitenkaan. Oikea mestarisuoritus jos olisi tuollainen kuvio.
Vois tiivistää näin, että Jyrki on elämän koululainen ja ei loppututkintoa vieläkään sillä saralla. Opittavaa riittää kyllä.
Jyrkillä on urheilutaustaa mikä näkyy kropasta. Rohkeutta ja uskallusta vaatii lähteä jenkkeihin opiskelemaan kaikista ei ole siihen. Näkee vähän muutakin kuin kotikulmia ja on varmasti hyvä kielitaito.
Liian hätäisesti Jenni tuomitsi Jyrkin tuntematta häntä kunnolla, mutta Jyrkille ero oli parempi ei tommoisella selkään puukotuksella hyvää avioliittoa rakenneta.
Jyrkille pisteet siitä, ettei lähtenyt Jennin "tapoja" levittelemään kaikelle kansalle toisin miten Jenni teki.
Ruotsissa ohjelma on lopetettu koska osallistujat ovat kärsineet psyykkisistä ongelmista ohjelmaan osallistumisen jälkeen. Ei tossa formaatissa ole mitään järkeä
Mitähän ne Jennin salassa pidettävät tavat mahtoivat olla....
Siis kauhean kylmä kuva tuli kyllä Jennistä, ei ilme värähtänytkään kun kertoi erostaan, oli jopa hymyissä suin... Eikö mikään muisto Jyrkin kanssa kolauttanut...
Vierailija kirjoitti:
Jyrkillä on urheilutaustaa mikä näkyy kropasta. Rohkeutta ja uskallusta vaatii lähteä jenkkeihin opiskelemaan kaikista ei ole siihen. Näkee vähän muutakin kuin kotikulmia ja on varmasti hyvä kielitaito.
Liian hätäisesti Jenni tuomitsi Jyrkin tuntematta häntä kunnolla, mutta Jyrkille ero oli parempi ei tommoisella selkään puukotuksella hyvää avioliittoa rakenneta.
Jyrkille pisteet siitä, ettei lähtenyt Jennin "tapoja" levittelemään kaikelle kansalle toisin miten Jenni teki.
Urheilullinen kroppa vai? perus kaljamaha tuo oli :D
Vierailija kirjoitti:
Siis kauhean kylmä kuva tuli kyllä Jennistä, ei ilme värähtänytkään kun kertoi erostaan, oli jopa hymyissä suin... Eikö mikään muisto Jyrkin kanssa kolauttanut...
Miksi kolauttaisi jos arvomaailmasta lähtien mikään ei toiminut?
Jennin elämäntapoja, hmmm. Ainakin viini virtasi joka jaksossa, ja Jyrkin luo lähti 3 litran valkoviinipänikän kanssa, että ei liene edes salaisuus että märkä maistuu. Olisiko lisäksi tupakoinut?
Jennillä puuttuu yhteiskunnallinen ymmärrys. Ummistanut silmänsä todellisuudelta. Suomessa on paljon työttömiä naisia ja miehiä. Myös heitä, joilla on tänään työpaikka ja huomenna ei. Julkinen sektori on vähän eri maata. Kun on vakivirka, voit alkaa lusmuilemaan, kuten esim. Kelasta vuosien jälkeen vihdoin erotettu työntekijä. Ja kuntasektorilla saikutetaan yli ymmärryksen. No. Meni vähän sivuun. Kuka mies voi enää noin feikkiä ja sivistymätöntä ihmistä lähestyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Urheilullinen kroppa vai? perus kaljamaha tuo oli :D
Niinhän sitä sanotaan ex jääkiekkoilijoistakin että entinen atleetti nykyinen kotletti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on rahaa mutta en minä ensimmäiseksi mene siitä naiselle kertomaan. Ei jyrkinkään kannata kertoa jos on säästöjä. Minulla on sellaiset 350000 euroa. En kuitenkaan tuhlaa rahaa matkustamiseen koska en näe että saan siitä mitään iloa. Miksi maksaisin 3000 euroa että näkisin jonkun eiffel tornin tai jonkun etelän rannan ja hotellin. Ei niistä ole minulle kauhesti iloa. Mielummin menen mökilleni kalastamaan.
Niin. Se kannattaa kertoa, että haluat kalastaa mökilläsi. Sekin kannattaa kertoa, haluatko kalastaa siellä yksin vai toivotko kalakaveria naisesta. Koska vasta noiden jälkeen on järkeä alkaa katsoa mitään muuta.
Itselläni on vajaat 500 000 euroa, joten en tarvitse mieheltä mitään, mutta jos miehellä ei olisi yhtään mitään, oltaisiin varmaan ihan liian eri maailmoista, jotta ne voisi yhdistää. Että sinänsä varakkuudella kyllä on merkitystä
Tarjoaisitko miehelle ravintolassa... tehdäksesi vaikutuksen?
Ei nainen minusta ollut kummoisen näköinen. Ei menettänyt mitään.Eteenpäin
Jos perustetaan perhettä miehen pitää maksaa asumiskulut kun puoliso jää kotiin eikä voi sanoo että hei mehän maksetaan edelleen asumiskulut puoliksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on rahaa mutta en minä ensimmäiseksi mene siitä naiselle kertomaan. Ei jyrkinkään kannata kertoa jos on säästöjä. Minulla on sellaiset 350000 euroa. En kuitenkaan tuhlaa rahaa matkustamiseen koska en näe että saan siitä mitään iloa. Miksi maksaisin 3000 euroa että näkisin jonkun eiffel tornin tai jonkun etelän rannan ja hotellin. Ei niistä ole minulle kauhesti iloa. Mielummin menen mökilleni kalastamaan.
Niin. Se kannattaa kertoa, että haluat kalastaa mökilläsi. Sekin kannattaa kertoa, haluatko kalastaa siellä yksin vai toivotko kalakaveria naisesta. Koska vasta noiden jälkeen on järkeä alkaa katsoa mitään muuta.
Itselläni on vajaat 500 000 euroa, joten en tarvitse mieheltä mitään, mutta jos miehellä ei olisi yhtään mitään, oltaisiin varmaan ihan liian eri maailmoista, jotta ne voisi yhdistää.
Tarjoaisitko miehelle ravintolassa... tehdäksesi vaikutuksen?
En. Mutta suhteessa ollessamme voisin kyllä tarjota, kun hän on jo tehnyt vaikutuksen minuun. En kuitenkaan lähtisi siihen, että minä maksan aina kaikki ravintolakäynnit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on vajaat 500 000 euroa, joten en tarvitse mieheltä mitään, mutta jos miehellä ei olisi yhtään mitään, oltaisiin varmaan iha
Täsmälleen samaa mieltä, toimisin itse samoin naisen kanssa.
Mikä ihme siinä on että joidenkin naisten mielestä tarjoamiset kuuluu miehelle? Tämäkö nyt on sitä tasa-arvoa?
Vierailija kirjoitti:
Jos perustetaan perhettä miehen pitää maksaa asumiskulut kun puoliso jää kotiin eikä voi sanoo että hei mehän maksetaan edelleen asumiskulut puoliksi.
Tuloperysteisesti, eihän nainenkaan äitiyslomalla ilman tuloja ole.
Ai niin, kun eihän tuo tyyppi halua tasaveroista naista vaan köyhän naisen, joka on ja pysyy köyhänä ja hänellä säilyy mielessään kuviteltu henkinen vahvempi asema OMIEN rahojensa kanssa, joita ei mitenkään yhdistetä parisuhteeseen.
Siitä sivuten, Jenni ei ollut gold digger siksikään, että hän oli täysin valmis yhdistämään varat eikä vain ottamaan toiselta.