Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jenni jätti Jyrkin ensitreffit alttarilla.

Vierailija
19.11.2024 |

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/58d89e7f-f062-42d2-996d-0fa0d01…

Ei sitten kelvannut köyhä mies Jennille. 34000 euroa vuodessa tienaava mies ei kelpaa naiselle.

Kommentit (1275)

Vierailija
961/1275 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JYRKI löytää kyllä elämänsä naisen.

Niin. Samanmoisen,  jolla luottotiedot mennyt ja vippaa rahaa toisilta, lupaa maksaa vipin tilipäivänä. Heitä löytyy takuulla kasapäin. Varsinkin yh - mamma puolelta.

Minusta Jyrki olisi voinut ottaa tilanteensa aikuisena miehenä vastuullisesti  ja reilusti olis sanonut Jennille kahden kesken,   että mulla on nyt tämä tilanne, ettei luottotietoja ole. Joten rahajutut on siksi valittava tarkoin. En siksi voi luvata mitään rahaan liittyvää. Koko taloustilanne olisi pysynyt heidän kesken vaan tiedossa. Jenni olis totta kai ottanut huomioon, mutta päättänyt että katotaan tää nyt ohjelman loppuun, vaikka yhteistä tulevaisuutta ei tule.

Juurikin noin olis pitänyt toimia.  Ei olisi näitä spekulaatioita nyt.

Vierailija
962/1275 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko jotain kirjallista uutista näihin luottotietoihin liittyen vai onko tämä vain spekulaatiota?

Jyrki itse on sanonut että aina on itsensä pystynyt elättämään joka toki voi tarkoittaa melkeen mitä vain. Tämä on kuitenkin fakta että Jyrki tienasi vuonna n. 34k joka on aika lähellä suomalaisen mediaanipalkkaa. Ei noilla tuloilla ole itsestäänselvyys että luottotiedot olisi menneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/1275 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko jotain kirjallista uutista näihin luottotietoihin liittyen vai onko tämä vain spekulaatiota?

Jyrki itse on sanonut että aina on itsensä pystynyt elättämään joka toki voi tarkoittaa melkeen mitä vain. Tämä on kuitenkin fakta että Jyrki tienasi vuonna n. 34k joka on aika lähellä suomalaisen mediaanipalkkaa. Ei noilla tuloilla ole itsestäänselvyys että luottotiedot olisi menneet.

Niin luulisi, että noilla tuloilla pitäs olla luottotiedot ok ja kortti. Jyrkin itse tuomat seikat kertovat muuta. Miksi pyytää maksuaikaa vipilleen ja tyrmää jo ennalta ettei mun kautta tule mitään asuntoa,  autoa , matkoja? En osaa tunnistaa muuta kuin sen, että täytyy olla luottotiedoton. 

Vierailija
964/1275 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin luulisi, että noilla tuloilla pitäs olla luottotiedot ok ja kortti. Jyrkin itse tuomat seikat kertovat muuta. Miksi pyytää maksuaikaa vipilleen ja tyrmää jo ennalta ettei mun kautta tule mitään asuntoa,  autoa , matkoja? En osaa tunnistaa muuta kuin sen, että täytyy olla luottotiedoton. 

No esimerkiksi minä en omista taloa ja autoa. Asun omistamassani asunto-osakkeessa.

Ei se tarkoita että luottotiedot olisi menneet jos ei omista autoa eikä ole halua ja/tai kykyä lainoittaa pientaloasumista. Elämä on aika huoletonta kun ei aja itseään liian tiukalle... voi nauttia joka päivä oikeista asioista kun tietää että elämäntyyli ei ole ainakaan ihan heti työpaikan säilymisestä kiinni.

Vierailija
965/1275 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No esimerkiksi minä en omista taloa ja autoa. Asun omistamass

Aivan varmasti on poikkeuksia.  Mutta tuo miehen itsensä esiin tuoma käytös ja kommentit kertovat omaa viestiään. En ikinä vippaisi rahaa tai maksuaikaa tuollaisessa tilanteessa.

Vierailija
966/1275 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensitreffit alttarilla, ohjelmaformaatti ihan omituinen

tekisivät

lavatanssit takaisin ohjelman!!

....

Lavatanssit 60 70 luvulla 

siellä sai kohdata katseet

sai kokea tunteen miltä tuntuu toisen lähellä tanssiessa

tutustua toisen ystäviin ja kaveripiiriin

Vierailija
967/1275 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne tulot kerro lopullista tilannetta, jos suurin osa palkasta menee johonkin takausvelkoihin tms. 

Vierailija
968/1275 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkei Jyrki halunnu aluksi kertoa rahatilannettaan vaan odotti, kuten sanoi, et jenni "näkee sydämeen". Siis, et luonne olis tärkeempää kuin se et on PA.

Vierailija
969/1275 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkei Jyrki halunnu aluksi kertoa rahatilannettaan vaan odotti, kuten sanoi, et jenni "näkee sydämeen". Siis, et luonne olis tärkeempää kuin se et on PA.

Voi että😂

Vierailija
970/1275 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just joo,keksi jotain muutakin yhtä järkevää.

Vierailija
971/1275 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin paha syy täytyy olla maksukyvyttömällä , jonka vuositulot ovat kuitenkin keskitasoa.  En ilkeäis vipata naisystävältä, enkä varsinkaan tuollaisessa julkiohjelmassa. 

Vierailija
972/1275 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin moni mies on totaalinen aikuislapsi?

Vierailija
973/1275 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän Suomi on ihan Kiina. Nobody loves no-one.

Vierailija
974/1275 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahattoman osapuolen pitäisi olla vähintäänkin ilo silmälle ja innokas tekemään kotitöitä. Jyrkistä ei ollut kumpaankaan homman.

Vierailija
975/1275 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskusteluissa on jankattu vuosituloista ym. Pointti on Jennillä ollut ehkä se, että Jyrkin opettajaopinnot ovat jääneet kesken, opiskeluaikana tullut ehkä 30 000 euroa opintolainaa ilman mitään vastetta eli tutkintoa. Ehkä opinnot jo niin vanhentuneet, ettei opinto-oikeutta enää ole. Lainat on maksettava kuitenkin.

Ikävintä on tuotantoyhtiön mediatemppu, parittaa kaksi näin erilaista ihmisistä. Jyrki tietty mokasi itsekin hakemalla ohjelmaan, missä väistämättä tulee esiin nämä hänelle vaikeat asiat, eli keskenjääneet opinnot.  Ei mitään etiikkaa ole tuottajilla, haetaan vaan ihmisparkojen kustannuksella taloudellista voittoa. 

Vierailija
976/1275 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toisaalta ihmettele yhtään, koska Jykällä on ihan hirveä nauru.

Vierailija
977/1275 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ovatko ne menneet?

Vierailija
978/1275 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän Suomi on ihan Kiina. Nobody loves no-one.

"Nothing loves me!" (Kitty Forman)

Vierailija
979/1275 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos spoilauksesta 🙄

Vierailija
980/1275 |
24.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs tämän ohjelman voi katsoa? Onko vielä katsottavissa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi