Jenni jätti Jyrkin ensitreffit alttarilla.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/58d89e7f-f062-42d2-996d-0fa0d01…
Ei sitten kelvannut köyhä mies Jennille. 34000 euroa vuodessa tienaava mies ei kelpaa naiselle.
Kommentit (1275)
Olisiko jotain kirjallista uutista näihin luottotietoihin liittyen vai onko tämä vain spekulaatiota?
Jyrki itse on sanonut että aina on itsensä pystynyt elättämään joka toki voi tarkoittaa melkeen mitä vain. Tämä on kuitenkin fakta että Jyrki tienasi vuonna n. 34k joka on aika lähellä suomalaisen mediaanipalkkaa. Ei noilla tuloilla ole itsestäänselvyys että luottotiedot olisi menneet.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko jotain kirjallista uutista näihin luottotietoihin liittyen vai onko tämä vain spekulaatiota?
Jyrki itse on sanonut että aina on itsensä pystynyt elättämään joka toki voi tarkoittaa melkeen mitä vain. Tämä on kuitenkin fakta että Jyrki tienasi vuonna n. 34k joka on aika lähellä suomalaisen mediaanipalkkaa. Ei noilla tuloilla ole itsestäänselvyys että luottotiedot olisi menneet.
Niin luulisi, että noilla tuloilla pitäs olla luottotiedot ok ja kortti. Jyrkin itse tuomat seikat kertovat muuta. Miksi pyytää maksuaikaa vipilleen ja tyrmää jo ennalta ettei mun kautta tule mitään asuntoa, autoa , matkoja? En osaa tunnistaa muuta kuin sen, että täytyy olla luottotiedoton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin luulisi, että noilla tuloilla pitäs olla luottotiedot ok ja kortti. Jyrkin itse tuomat seikat kertovat muuta. Miksi pyytää maksuaikaa vipilleen ja tyrmää jo ennalta ettei mun kautta tule mitään asuntoa, autoa , matkoja? En osaa tunnistaa muuta kuin sen, että täytyy olla luottotiedoton.
No esimerkiksi minä en omista taloa ja autoa. Asun omistamassani asunto-osakkeessa.
Ei se tarkoita että luottotiedot olisi menneet jos ei omista autoa eikä ole halua ja/tai kykyä lainoittaa pientaloasumista. Elämä on aika huoletonta kun ei aja itseään liian tiukalle... voi nauttia joka päivä oikeista asioista kun tietää että elämäntyyli ei ole ainakaan ihan heti työpaikan säilymisestä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No esimerkiksi minä en omista taloa ja autoa. Asun omistamass
Aivan varmasti on poikkeuksia. Mutta tuo miehen itsensä esiin tuoma käytös ja kommentit kertovat omaa viestiään. En ikinä vippaisi rahaa tai maksuaikaa tuollaisessa tilanteessa.
Ensitreffit alttarilla, ohjelmaformaatti ihan omituinen
tekisivät
lavatanssit takaisin ohjelman!!
....
Lavatanssit 60 70 luvulla
siellä sai kohdata katseet
sai kokea tunteen miltä tuntuu toisen lähellä tanssiessa
tutustua toisen ystäviin ja kaveripiiriin
Eihän ne tulot kerro lopullista tilannetta, jos suurin osa palkasta menee johonkin takausvelkoihin tms.
Ehkei Jyrki halunnu aluksi kertoa rahatilannettaan vaan odotti, kuten sanoi, et jenni "näkee sydämeen". Siis, et luonne olis tärkeempää kuin se et on PA.
Vierailija kirjoitti:
Ehkei Jyrki halunnu aluksi kertoa rahatilannettaan vaan odotti, kuten sanoi, et jenni "näkee sydämeen". Siis, et luonne olis tärkeempää kuin se et on PA.
Voi että😂
Vierailija kirjoitti:
Just joo,keksi jotain muutakin yhtä järkevää.
Jokin paha syy täytyy olla maksukyvyttömällä , jonka vuositulot ovat kuitenkin keskitasoa. En ilkeäis vipata naisystävältä, enkä varsinkaan tuollaisessa julkiohjelmassa.
Miksi niin moni mies on totaalinen aikuislapsi?
Kyllähän Suomi on ihan Kiina. Nobody loves no-one.
Rahattoman osapuolen pitäisi olla vähintäänkin ilo silmälle ja innokas tekemään kotitöitä. Jyrkistä ei ollut kumpaankaan homman.
Keskusteluissa on jankattu vuosituloista ym. Pointti on Jennillä ollut ehkä se, että Jyrkin opettajaopinnot ovat jääneet kesken, opiskeluaikana tullut ehkä 30 000 euroa opintolainaa ilman mitään vastetta eli tutkintoa. Ehkä opinnot jo niin vanhentuneet, ettei opinto-oikeutta enää ole. Lainat on maksettava kuitenkin.
Ikävintä on tuotantoyhtiön mediatemppu, parittaa kaksi näin erilaista ihmisistä. Jyrki tietty mokasi itsekin hakemalla ohjelmaan, missä väistämättä tulee esiin nämä hänelle vaikeat asiat, eli keskenjääneet opinnot. Ei mitään etiikkaa ole tuottajilla, haetaan vaan ihmisparkojen kustannuksella taloudellista voittoa.
En toisaalta ihmettele yhtään, koska Jykällä on ihan hirveä nauru.
Vierailija kirjoitti:
Mutta ovatko ne menneet?
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Suomi on ihan Kiina. Nobody loves no-one.
"Nothing loves me!" (Kitty Forman)
Mistäs tämän ohjelman voi katsoa? Onko vielä katsottavissa?
Juurikin noin olis pitänyt toimia. Ei olisi näitä spekulaatioita nyt.