Jenni jätti Jyrkin ensitreffit alttarilla.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/58d89e7f-f062-42d2-996d-0fa0d01…
Ei sitten kelvannut köyhä mies Jennille. 34000 euroa vuodessa tienaava mies ei kelpaa naiselle.
Kommentit (1275)
Juuri näin, miksi?? Ihan supermukava kaveri ja toimelias👍😀 Rikasta sohvaperunaako hän etsii, rikkailla ei ole aikaa kotitöihin, tekevät töitä yötäpäivää, joten miten hän saa täydellisen combomiehen joka täyttää nää kaikki mieltymykset, voi hyvää päivää Jenni, herää oikeesti tähän päivään🥱🥱🥱
Vierailija kirjoitti:
Jos tuohon ikään mennessä ei ole tutkintoa ja vakityöpaikkaa, suhde on epävakaalla pohjalla. Jennillä kai oli näitä huithapeleita aiemminkin ollut poikakaverina. Harmi sinänsä, olivat ihan symppispari.
No jep. Näistä olis oikeasti voinut tulla jotain. Mutta ei miks Jyrki ei sanonut et hemmetti tehdään diili mä käyn koulun loppuun! Ja alan pistää syrjään rahaa..
Mut ei. Mun kanssa sä et tuu saamaan mitään..
Minä voin alkaa Jennille pedin lämmittäjäksi. Insinöörismies, tulot 80k vuodessa, käykö?
En usko, että Jyrki on tällainen, mutta exäni oli hyväpalkkainen ja laittoi palkkapäivänä lähes koko tilin sijoituksiin (kryptoihin kaiketi) ja oli minun elätettävänä. Ei ikinä puhunut, että säästää esim. lapsia varten.
Asunto saatiin ostettua, mutta minun piti sinne ostaa kaikki tarvittava irtaimisto, kun miehellä ei kiinnostanut (sijoittaa niihin). Grillistä haaveili pihalle, sanoin, että menee ja hommaa. Haki Cittarista 19,90e pallogrillin.
Lomamatkoista haaveili jatkuvasti, mutta täysin saamaton niiden suunnittelemiseen ja järkyttyi hinnoista. Laittoi myös äitinsä maksamaan haaveilemiaan hyödykkeitä.
Aikuisena naisena ihmetyttää tuommoinen haahuilu. Tavallaan teinipojan elämää. Laitetaan rahat mihin itsellä huvittaa, muttei panosteta omaan ja yhteiseen hyvään. Tai odotetaan, että se tarjoillaan hänelle joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin, miksi?? Ihan supermukava kaveri ja toimelias👍😀 Rikasta sohvaperunaako hän etsii, rikkailla ei ole aikaa kotitöihin, tekevät töitä yötäpäivää, joten miten hän saa täydellisen combomiehen joka täyttää nää kaikki mieltymykset, voi hyvää päivää Jenni, herää oikeesti tähän päivään🥱🥱🥱
Herää sä. Miten sä alat tekee lapsia kaverin kanssa kuka hädin tuskin pysyy itse ruuan syrjässä?
Kuka ne lapsen kulut maksaa? Miten Jennin haaveet yhteen muutosta isompaan kämppään? Miten Jykä osallistuu?
Vaikea sanoa, kun ei tunne ihmisiä eikä ole katsonut ohjelmaa. Pelkän lehtijutun perusteella jäi kuva, että mies on vähän katkera näistä pakeista.
Mutta kaikin puolin karmiva formaatti. En ymmärrä ketkä hullut tuohon lähtevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi mukava nähdä tämän merkonomi-Jennin CV kun peräänkuuluttaa päämäärätietoisuutta ja sellaista :D Ei ole paljon tarjota itsellään.
No akka on 30v j varallisuutta 150-200k€. Ihan hyvin vetää.
Varallisuus = asuntolaina! 🤣 😂🤣😂
Ostanut asuntonsa 10v sitten. Helsingin asunto kehitys graafin mukaan toi kämppä on maksanut n 120-130k€. 10v sitä asuntoa on lyhennetty minimissään 40k€. Myyntihinta tulee olemaan n180k€. Lainaa varten on ollut myös pakko olla omaa rahaa. 10-20k€.
Jolloin jää n100-120k€ käteen.
Jenni on myös kertonut sijoittaneensa siitä asti kun on työt aloittanut. Laitetaan
Ja mikähän on lähteesi??? En meinaan usko!
Jos kaikki naiset olisivat yhtä jämptejä kuin Jenni, Suomi ei olisi täynnä PA-yh-äitejä ruikuttamassa ja elämässä sossun tuilla.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole jykkellä edes ruokarahaa joten jenni jätti. Köyhä mies siis ei tuollaisella miehellä tee mitään.
Niin että jos olisikin oikeasti ollut varakas, mutta jättänyt sen tahallaan kertomatta, olisi ollut samalla luonteella, samalla olemuksella ja ulkonäöllä oikein sopiva? Entä jos noilla tuloilla voittaisi lotossa muutaman millin? Varmaan kelpaisi heti?
Toivottavasti Jyrki löytää ihmisen, joka osaa arvostaa ja rakastaa häntä ihan omana itsenään, eikä rahan takia. Hän on selkeästi kiltti ja välittävä mies, josta tulee ihana isä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuohon ikään mennessä ei ole tutkintoa ja vakityöpaikkaa, suhde on epävakaalla pohjalla. Jennillä kai oli näitä huithapeleita aiemminkin ollut poikakaverina. Harmi sinänsä, olivat ihan symppispari.
No jep. Näistä olis oikeasti voinut tulla jotain. Mutta ei miks Jyrki ei sanonut et hemmetti tehdään diili mä käyn koulun loppuun! Ja alan pistää syrjään rahaa..
Mut ei. Mun kanssa sä et tuu saamaan mitään..
Ehkä sen takia ei sanonut mitään sellaista, ettei halunnut olla suhteessa vain rahan ehdoin. Jos toinen koko ajan sörkkii arkaa aihetta ja tilittää siitä ympärille, niin tuskin aiheesta haluaa tai uskaltaa kauheasti puhua.
Ehkä karma toimii ja homma kääntyykin toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki naiset olisivat yhtä jämptejä kuin Jenni, Suomi ei olisi täynnä PA-yh-äitejä ruikuttamassa ja elämässä sossun tuilla.
Miten ajattelit, että lapset elävät huushollissa, missä luultavasti haarukoista laitetaan piikitkin samaan tasoon ja lattiat luututaan ehkä kuudesti päivässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole jykkellä edes ruokarahaa joten jenni jätti. Köyhä mies siis ei tuollaisella miehellä tee mitään.
Niin että jos olisikin oikeasti ollut varakas, mutta jättänyt sen tahallaan kertomatta, olisi ollut samalla luonteella, samalla olemuksella ja ulkonäöllä oikein sopiva? Entä jos noilla tuloilla voittaisi lotossa muutaman millin? Varmaan kelpaisi heti?
Toivottavasti Jyrki löytää ihmisen, joka osaa arvostaa ja rakastaa häntä ihan omana itsenään, eikä rahan takia. Hän on selkeästi kiltti ja välittävä mies, josta tulee ihana isä.
No kauanko kestää lottovoitto, jos tilikään ei kestä seuraavaan tiliin? Kun kyse edelleenkin on tuloihin nähden liian suurista menoista. Ei varsinaisesti liian pienistä tuloista. Ja ei, tätä ominaisuutta ei välttämättä korjaa edes kasvavat tulot jos ne menot kasvaa vielä tulojakin nopeammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi mukava nähdä tämän merkonomi-Jennin CV kun peräänkuuluttaa päämäärätietoisuutta ja sellaista :D Ei ole paljon tarjota itsellään.
No akka on 30v j varallisuutta 150-200k€. Ihan hyvin vetää.
Varallisuus = asuntolaina! 🤣 😂🤣😂
Ostanut asuntonsa 10v sitten. Helsingin asunto kehitys graafin mukaan toi kämppä on maksanut n 120-130k€. 10v sitä asuntoa on lyhennetty minimissään 40k€. Myyntihinta tulee olemaan n180k€. Lainaa varten on ollut myös pakko olla omaa rahaa. 10-20k€.
Jolloin jää n100-120k€ käteen.
Jenni on myös kertonut sijoittane
Ton asunnon myynti ilmoitus. Käyt osoite tietojen perusteella katselemassa hinta kehitystä.
Mulla on sellainen olo, ettei tässä kerrota kaikkea. Jyrkillä voi olla jotain velkaa tms. eikä siksi omaisuutta ole kertynyt. Pitkäksi aikaa kesken jääneet opinnot (miksi?) ja kymmenen vuoden parisuhteettomuus vaikean (miten?) eron jälkeen kertovat myös elämänhallinnan tai resilienssin ongelmista. Sanon tämän ihmisenä, jolla on suhteellisen samanlainen historia, ja selittävä diagnoosi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellainen olo, ettei tässä kerrota kaikkea. Jyrkillä voi olla jotain velkaa tms. eikä siksi omaisuutta ole kertynyt. Pitkäksi aikaa kesken jääneet opinnot (miksi?) ja kymmenen vuoden parisuhteettomuus vaikean (miten?) eron jälkeen kertovat myös elämänhallinnan tai resilienssin ongelmista. Sanon tämän ihmisenä, jolla on suhteellisen samanlainen historia, ja selittävä diagnoosi.
Jyrkinä kyl toisin selityksen esiin jos tollanen on.
Jenniltä yksinkertaisesti puuttui lopulta kunnioitus ja arvostus Jyrkiä kohtaan. Kun kunnioitus menee, on peli menetetty.
"Emme toki tiedä sitten, että mihin oli jyrki siinä kuussa rahansa tuhlannut. ei kerrottu jyrkin näkökulmaa samoihin konflikteihin, mikä saa minut miettimään, että miksi"
No varmaan siksi, että jyrki ei kyennyt puhumaan koko asiasta, vaan mökötteli menemään.
Vierailija kirjoitti:
Jennin instassa on vilahdellut joku mies ja kämppäkin on myynnissä, eli olisikos siellä suunnalla uutisia?
Jos Jenni löytää jonkun elättäjän, niin ei varmasti mieti yhtään sen enempää, vaan laittaa Malmin rivarin myyntiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei pelkkä raha olisi pelastanut Jyrkin ja Jennin suhdetta. Niin moni muukin asia mättäsi. Erilaiset siisteyskäsitykset, toinen ahkera ja aikaansaava, toinen laiskanpulskea perässävedettävä. Ja pisteenä iin päälle kuorsaaminen.
On uskomatonta miten paljon löytyy aikuisia miehiä jotka eivät osaa edes siivota, hoitaa hygieniaansa tai talouttaan.
Minä keksin just uuden TV-formaatin. Bachelor sikseen ja PÖSILÖÄ metsästämään. Renttu ukko maalta... etsii holhoojaa.