Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jenni jätti Jyrkin ensitreffit alttarilla.

Vierailija
19.11.2024 |

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/58d89e7f-f062-42d2-996d-0fa0d01…

Ei sitten kelvannut köyhä mies Jennille. 34000 euroa vuodessa tienaava mies ei kelpaa naiselle.

Kommentit (1275)

Vierailija
41/1275 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on kelvannut köyhä mies mutta tämä Jenni on tottunut luksukseen ja haluaa jonkun miljonäärin.

Mulla on samantuloinen mies kuin itsekin. Ihan arkiset ammatit ja hyvin menee . Mutta joo,jotkut naiset haluaa luxusta ja rahaa,se on tärkeintä. En tarkoita kylläkään tätä kyseistä naishenkilöä ,ihan vaan luulen noin olevan kun seuraillen lähipiirin nuoria leidejä. 

Vierailija
42/1275 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen pelkoa ja turvattomuutta Jennikin on kokenut? Onko Jykä sittenkin iskenyt nyrkkiä pöytään? 

Varmaan taloudellinen turvattomuus oli se pelko. Ja se ettei toisella ole vastuuntuntoa, riittävästi kunnianhimoa edetä tavoitteita kohti. Kyse ei ole yleensä fyysisestä turvattomuudesta kuten konetta heti ajattelevat. 

Edetä tavoitteita kohti,aivan kuin Neuvostoliiton 5 vuotis suunnitelmat😂😂😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/1275 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen pelkoa ja turvattomuutta Jennikin on kokenut? Onko Jykä sittenkin iskenyt nyrkkiä pöytään? 

Varmaan taloudellinen turvattomuus oli se pelko. Ja se ettei toisella ole vastuuntuntoa, riittävästi kunnianhimoa edetä tavoitteita kohti. Kyse ei ole yleensä fyysisestä turvattomuudesta kuten konetta heti ajattelevat. 

Ihan vaan perheellistymistä suunnittelevat aikuiset ihmiset.

Vierailija
44/1275 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrki luuli olevansa ns. perinteinen mies. Ei ollut.

Vierailija
45/1275 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on kelvannut köyhä mies mutta tämä Jenni on tottunut luksukseen ja haluaa jonkun miljonäärin.

Mulla on samantuloinen mies kuin itsekin. Ihan arkiset ammatit ja hyvin menee . Mutta joo,jotkut naiset haluaa luxusta ja rahaa,se on tärkeintä. En tarkoita kylläkään tätä kyseistä naishenkilöä ,ihan vaan luulen noin olevan kun seuraillen lähipiirin nuoria leidejä. 

Menisikö hyvin jos sun mies olis aina peeaa ja joutus lainaa sulta rahaa?

Jos ette voisi matkustella tai tehdä sulle tärkeitä juttuja koska sun mies hassaisi johonkin rahansa?

Vierailija
46/1275 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monilla on tavoitteita elämässä ja niitä kohden olisi tietysti hyvä edetä. Se oli ehkä yksi keskeinen ero Jennissä ja Jyrkissä, Jennillä oli tavoitteita ja teki suunnitelmia kuinka saavuttaa ne. Jyrki ei ainakaan maininnut moisesta ja hän vaikutti ehkä enemmän sellaiselta "elän hetkessä"-tyypiltä.

Vierailija
47/1275 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden kauppa/kaupan purku ja kolmannen korvapuusti

Vierailija
48/1275 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tasa-arvoisessa suhteessa olla yhdessä kotijoukkue ja puhalleta yhteen hiileen. Yhteinen talous. Kummankaan ei pitäisi elättää itseään vaan tehdä se yhdessä. Kummatkin tekee töitä kovin yhteisen hyvän eteen. 

Vierailija
49/1275 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan ei kelvannut 40v mies joka tienaa 34000€ vuosi ja on peeaaa viikko ennen tilipäivää.

Turha tässä on Jenniä syytellä tai maalata gold Digger kuvia.  Tällä pariskunnalla oli arvoissa todella isoja eroja.

Jenni etsi miestä kenen kanssa perustaa perhe.. ei miestä ketä pitäisi elättää.

Höpöhöpö, Jenni sanoo itse tuossa jutussa, että turvallisuuden tunne suhteessa tulee hänelle rahasta. Mies on ihan oikeassa sanoessaan, että Jenni olisi tehnyt reilusti jos olisi etukäteen ilmoittanut etsivänsä rikasta miestä. 

Höpö höpö itsellesi.  Jyrkin tulotaso olisi varmasti riittäänyt JOS siellä olisi jotain mikä edes vähän näyttää siltä että Jyrki tulee omillaan toimeen. 

Vuokra asunto, ei autoa ei mitään. Kallein omaisuus fillar

Ihan turha jankata, Jenni itse sanoo tuossa jutussa, että hänelle turvallisuutta tuo miehen rahat. 

Vierailija
50/1275 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä lentää taas pointti yli pälvikaljun. 40v keskituloinen mies, joka ei omista MITÄÄN ja jonka rahat loppuu aina puolessa välissä kuukautta, omaa 100% varmuudella erittäin huonot elämänhallintakyvyt, sekä todennäköisesti jonkun salaisuuden, mihin ne rahat valuu. 

Vierailija
51/1275 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tienaan enemmän kuin mieheni.  En kyllä ymmärrä Jenniä,tuntuu et hän haluaa seurustella rahojen eikä miehen itse kanssa.

Vierailija
52/1275 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin oli yhtä rasittavan lapsellisia, Jyrki ja Jenni. Kuka fiksu, aikuinen nainen jaksaa siivota koko ajan jotain onnetonta rivarikämppää ja hössöttää jostain pyykin ripustamisesta oikein. Kuka järkevä, aikuinen mies kuuntelee sellaista ja suostuu hymistelemään ja puolustelemaan omia valintojaan jatkuvalla syötöllä. Ei se Jenni nyt niin kaunis ole, että mille tahansa mutkalle kannattaisi vääntyä. Hyvää jatkoa vaan kummallekin.

Vierailija
53/1275 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä lentää taas pointti yli pälvikaljun. 40v keskituloinen mies, joka ei omista MITÄÄN ja jonka rahat loppuu aina puolessa välissä kuukautta, omaa 100% varmuudella erittäin huonot elämänhallintakyvyt, sekä todennäköisesti jonkun salaisuuden, mihin ne rahat valuu. 

Mulla se salaisuus oli peliaddiktio.

Vierailija
54/1275 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amen, **ttu! Viimeistään keski-iän kynnyksellä pitäisi jo olla opittuna elämän realiteetit, ettei raha kasva puissa, eikä sitä myöskään vedetä seinästä. Jos ei tuohon ikään ole jo oppinut, niin sitä järkevää rahankäyttöä ei opi koskaan. Jotkut vaan on sellaisia, että raha polttaa taskuissa niin kauan, kunnes siitä on päästy eroon.

Vierailija
55/1275 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tasa-arvoisessa suhteessa olla yhdessä kotijoukkue ja puhalleta yhteen hiileen. Yhteinen talous. Kummankaan ei pitäisi elättää itseään vaan tehdä se yhdessä. Kummatkin tekee töitä kovin yhteisen hyvän eteen. 

Kuin kauan jaksat olla ainoa joka tuo siihen yhteiseen talouteen mitään? 

Vierailija
56/1275 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennni ei osannut 'pelata' oikein. Näytteli 😁 kuvauksissa kun naama suoraan kameraan. Lopputulos ei yllättänyt ketään. 

Anna pesi kasvonsa. Myös Hai. Näyttelivät fiksumman lopputuloksen.  Näytteli ystävää ja arvosteli piiloagressivista käytöstään. Sinnitteli "rentona"  --😂--  loppuun. 

Ystävinä 😂 eivät varmaan tapaa koskaan. 

Taina Oy Nou! Matti löytää fiksun puolison👍🏻💚

Vierailija
57/1275 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä voi jokainen kohdalleen miettiä miten sujuvaa ja mukavaa arki on ihmisen kanssa josta ei ikinä tiedä onko sillä nyt rahaa maksaa sähkölasku tai ostaa ruokaa. Perhe-elämässä varsinkin on toooosi kiva joutua miettimään joka kuukausi että riittääkö omat rahat kaikkiin menoihin kun iskän rahat loppui jo kaksi viikkoa sitten. 

Vierailija
58/1275 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin monen on vaikea käsittää, että ongelmana ei ollut palkka, vaan se että kaikki menee mikä tulee? Ihan sama vaikka tienaisi miljoonan vuodessa, jos rahankäyttö on ihan ajattelematonta. Jos aikuinen 40v mies käyttää koko palkan ennen seuraavaa palkkapäivää ja ei ole 40v aikana saanut euroakaan säästöön, niin en minäkään tuollaista katselisi. Miten voisi perustaa perheen tuon miehen kanssa, jos tekee tiukkaa elättää edes itsensä? Olisiko miehestä maksamaan osuus asuntolainasta, autosta, lasten harrastuksista, ruuasta... Jos sinkkutalouden ylläpitäminenkin tekee tiukkaa. Minä ja mieheni tienaamme vähemmän kun tuo pariskunta, mutta fiksulla rahankäytöllä ei ole mitään ongelmaa saada rahaa säästöön ja sijoituksiin. 

Vierailija
59/1275 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet tulot tai rahattomuuskin saattaa tietyissä tilanteissa olla ok, mutta silloin näitä puutteita pitäisi kompensoida ulkonäöllä ja ulkoisella habituksella.

Sori nyt vaan, mutta Jyrkihän on lyhyenläntä, kaljuuntunut pullukka. Eli ei mahdollisuutta kompensoida. Jennin näkökulmasta kokonaisuus ei ollut svioliiton arvoinen.

Vierailija
60/1275 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän mun täytyy nyt sanoa, että itse olin 49 -vuotias, kun raha alkoi pysymään taskussani. Sitä ennen meni kaikki. Tosin, olin kahden lapsen pienpalkkainen yh, minimielatusmaksulla ja ei ollut ketään, joka olisi auttanut raha-asioissa. Jyrki on toki ihan poikamies, että sinällään rahaa voisi uskoa jäävän vähän takataskuunkin. Sain pari vuotta sitten työpaikan, jossa maksetaan hyvää palkkaa, joten silläkin sitä rahaa nyt on. 

Jenni on sen tyyppinen ihminen, joka on saanut kotoa sen pesämunan, jolla ostaa se ensiasunto jne. Se on täysin eri asia, kun ei ole ketään auttamassa. Katsoin juuri ig:n ja kovasti tykkää matkustella. 

Mutta sinulle kommentin kirjoittaja. Koskaan ei ole liian myöhäistä oppia rahan käyttöä. Toiset saa opin kotoa ja toiset kantapään kautta. 

Amen, **ttu! Viimeistään keski-iän kynnyksellä pitäisi jo olla opittuna elämän realiteetit, ettei raha kasva puissa, eikä sitä myöskään vedetä seinästä. Jos ei tuohon ikään ole jo oppinut, niin sitä järkevää rahankäyttöä ei opi koskaan. Jotkut vaan on sellaisia, että raha polttaa taskuissa niin kauan, kunnes siitä on päästy eroon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi