Jenni jätti Jyrkin ensitreffit alttarilla.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/58d89e7f-f062-42d2-996d-0fa0d01…
Ei sitten kelvannut köyhä mies Jennille. 34000 euroa vuodessa tienaava mies ei kelpaa naiselle.
Kommentit (1275)
Jennikään ei ole kaikissa piireissä mikään unelmien catch. Tekoripset, ehkäpä täytetyt huulet, ammattikoulutausta ja superblondit hiukset eivät välttis ole akateemisen, vakaavaraisen miehen ykkösvalinta.
Mitä tekivät asiantuntijoiden antamille seksileluille?
Vierailija kirjoitti:
Erilaiset arvomaailmat, mitä tarkoittanee? Tätä mantraa toitotetaan koko ajan. Arvohan toisaalta on se ahneuskin. Jenni on rahanahne. Hankkikoon vaikka juristin tai lääkärin koulutuksen. Vähän palkka nousee, mutta sossulandiassa viivan alle jää lähes kaikilla sama summa. Raskas työkin kaiken lisäksi. Kyllä konttoristina on helpompaa.
Ei kai se ole ahneutta jos haluaa talouden turvata. Aika henkilökohtaisesti tuntuu moni ottavan sen, että Jenni halusi miehen joka on ns. valmis paketti perhe-elämään. Ei kyse ole niinkään Jyrkin tuloista vaan siitä, miten suhtautuu noihin asioihin. Molemmat tienaavat suurin piirtein saman verran, mutta silti toinen oli valmis vippaamaan toiselta - noin esimerkiksi. Heillä on vaan niin erilainen suhtautuminen näihin asioihin ja lisäksi Jyrkille kyseessä on selvästi arka paikka, joten asiasta keskustelu on vaikeaa. Jyrkihän kyllä oli kovin rakastunut, mutta se ei saanut silti häntä aktivoitumaan asioissa, jotka olivat Jennille tärkeitä.
Varakas mies painaa jenniä pari kertaa kakkoseen ja jättää sitten.
Ei riittävän kiinnostava
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on kelvannut köyhä mies mutta tämä Jenni on tottunut luksukseen ja haluaa jonkun miljonäärin.
Mulla on samantuloinen mies kuin itsekin. Ihan arkiset ammatit ja hyvin menee . Mutta joo,jotkut naiset haluaa luxusta ja rahaa,se on tärkeintä. En tarkoita kylläkään tätä kyseistä naishenkilöä ,ihan vaan luulen noin olevan kun seuraillen lähipiirin nuoria leidejä.
Menisikö hyvin jos sun mies olis aina peeaa ja joutus lainaa sulta rahaa?
Jos ette voisi matkustella tai tehdä sulle tärkeitä juttuja koska sun mies hassaisi johonkin rahansa?
Sitten pitäisi harjoitella taloustaitoja. Ei se ole tärkeää, jos joskus on rahan kanssa tiukkaa - mutta silloin ei mennä ravintolaan pihviä syömään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tekivät asiantuntijoiden antamille seksileluille?
Jenni otti käyttöön. Olivat tässäkin asiassa eri maata.
Miksi Jennin kunnianhimo riitti vain merkonomiksi vai eikö ollut kykyjä. Vaatteet, meikkaaminen ja kynsienlaitto vei voiton. Tv-ohjelman perusteella Jennin kanssa ei kyllä juuri olisi puheenaiheita.
Miksi ja kenelle tuotakin ohjelmaa tehdään? En pysty ymmärtämään.
Vierailija kirjoitti:
Jenni jää vanhaksi piiaksi
Ei kukaan täysjärkinen jaksa sen naurua, "pirteyttä".
Vierailija kirjoitti:
Varakas mies painaa jenniä pari kertaa kakkoseen ja jättää sitten.
Ei riittävän kiinnostava
Kiinnostuisko varakas mies pidemmäksi aikaa minusta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole isoista tuloista vaan siitä että osaa suhteuttaa ne menonsa tuloihinsa. Niin yksinkertaista. Pitää osata myös käyttää rahaa ja säästää.
Oma mieheni on 25-vuotias mies joka toimii sähköasentajana ja palkkansa mun tienestejä pienemmät. Hän tekee 5 pv viikossa töitä kuten meistä suurin osa. Hän säästää joka palkastaan, sijoittaa, omaa asunnonsäästötilin, ja siellä pesämuna valmiina asunnonhankintaan.
Samaan aikaan matkustellaan joka kesä, käydään treffeillä, mies ostaa mulle lahjoja ja syödään ja treenataan hyvin. Arki on hyvää.Miten Jyrkillä ei ole samaan varaa tai edes lähimaillekaan samaan? Lahjoja ei tarvi, mutta jos ei pysty säästämään, matkustelemaan, homaamaan asuntoa tai mitään niin mitä sitten kuvittelee perheenpään tekevän? Mitä perheenpää tekee jos ei huolehdi perheestään?
Paljonko tekee pimeen
Millä perusteella? Meillä ei ole lapsia eikä kumpikaan ryyppää viikonloppuisin tai ostele turhuuksia. Säästyy paljon rahaa. Itse olen lääkäri. Eiköhän me pärjätä jatkossakin vaikka lapsia tulisi.
Pointtini oli että pienet tulot eivät ole este naisen saamiseen ja hyvään elintasoon. Pitää olla fiksu rahankäyttäjä ja muutenkin muut elämän osa-alueet kunnossa. Säästäminen on tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Ei alle 100 tonnin tuloilla kannata tuohon ohjelmaan hakeutua. Miehen pitää maksaa ravintolassa ja matkusteluun pitää olla viis tonnia joka kuukausi.
Ainahan miehet nyt ravintolassa maksaa, se ei vararikkoon ketään vie.
Vierailija kirjoitti:
Mies vastaa. Mä tein vauvan tälläisen naispuolisen Jyrkin kanssa. Ero siitä lopulta tuli.
Ei yksinkertaisesti jaksanut tai pystynyt enää hoitamaan ja elättämään täysin tsuppadaidaa ihmistä.
Sori mutta naisella on oikeus olla "tsuppadaidaa" jos se on suostunut sulle kersan vääntämään ja vielä hoitaa sen. Miehellä vähän eri juttu, miehen pitää vastavuoroisesti tuoda pätäkkää talouteen ollakseen turvallinen ja vakaa ja arvostettava.
Vierailija kirjoitti:
Jennikään ei ole kaikissa piireissä mikään unelmien catch. Tekoripset, ehkäpä täytetyt huulet, ammattikoulutausta ja superblondit hiukset eivät välttis ole akateemisen, vakaavaraisen miehen ykkösvalinta.
Ja tuo "ihana" luonne vielä kaupan päälle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella noloa Jenniltä, että ei ollut selkärankaa lopettaa suhdetta ohjelman aikana, vaikka hän oli jo päätöksen aivan satavarmasti tehnyt. Toinen vielä tunnustaa rakkauttaan viimeisessä jaksossa. Todella julmaa, itsekästä ja niin täysin selkärangatonta.
Samanlaista näyttelyä ja kasvojenpesua kuin "jatketaan rakkaina ystävinä" -Annalla. Selkärangattomia, keskenkasvuisia ja hyvin itsekeskeisiä naisia. En ihmettele yhtään, että heillä on ollut vaikeuksia löytää kumppania elämässä.
Minusta Hai näytti myös kovin helpottuneelta, tajusi selvästi väistäneensä luodin täpärästi.
Onko Jenni jotain sukua Erika Wikmanille ?
En tajua miksi Jyrki ei tajua, että nelikymppinen mies, jolla ei ole muuta kuin tuulenhuuhtoma p*rse on todellinen varoitusmerkki. Sanoo painavansa kahta työtä niin mihin ne rahat menee?
Kyllä tossa iässä pitää olla jo elämän puitteet kohdillaan eikä tule kohdilleen itsestään. Jykä on vätys, mutta ei pysty ymmärtämään sitä itse.
Raha siis tärkein naiselle. Ei saa rakkautta jos ei ole rikas.
Vierailija kirjoitti:
Raha siis tärkein naiselle. Ei saa rakkautta jos ei ole rikas.
Ei raha. Vaan se että naisen ei tarvitse elättää sua.
T. Miehinen mies.
Erilaiset arvomaailmat, mitä tarkoittanee? Tätä mantraa toitotetaan koko ajan. Arvohan toisaalta on se ahneuskin. Jenni on rahanahne. Hankkikoon vaikka juristin tai lääkärin koulutuksen. Vähän palkka nousee, mutta sossulandiassa viivan alle jää lähes kaikilla sama summa. Raskas työkin kaiken lisäksi. Kyllä konttoristina on helpompaa.