Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yel tappaa yritykseni

Vierailija
18.11.2024 |

Alkaa mennä hermo tähän Yel-maksuun. Iskivät sellaiset maksut, ettei palkkaa jää enää kuin 800€ kuussa. Maksu tulee siis sillä perusteella mitä vastaavaa työtä tekevä työntekijä saa palkkaa. Haloo. Mitä helvetin järkeä on edes yrittää kun työttömänä saan melkein saman rahan vain istumalla?

Kommentit (277)

Vierailija
1/277 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda eläkeyhtiötä.

Vierailija
2/277 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda eläkeyhtiötä.

Samanlaisia ne kaikki ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/277 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan järkeä jos et pysty maksamaan edes eläkettä itsellesi. Pitää yrityksen tuottaa muutakin kuin tupakkarahat.

Vierailija
4/277 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko maksaa, ulosottokelpoinen tämä Yel. Kiitos STM:n idiootit

Vierailija
5/277 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy enemmän. Ei se sen kummempaa ole.

Vierailija
6/277 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yritys joka myy Shampanjavispilöitä.

Ei jää kuin 200e palkkaa kuussa itselle. Ei suomessa kannata yrittää.

Joku väitti että en osaa yrittää.. Kaikkea sitä kuulee.

Vierailija
7/277 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, paitsi et mulle jää 500e. En tiedä mitä teen. Jos jään työttömäksi niin tuleeko karenssi? En ole jaksanut ottaa selvää. Kunhan yritän selvitä seuraavaan päivään. 

Vierailija
8/277 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinun mielestä se entinen oli parempi että maksoitte maksut jos maksoitte mutta joka tapauksessa eläkettä odotatte nuorempien työläisten maksamana?

Yrittäjät vaatii kansalta ja yhteiskunnalta aivan järkyttävän paljon mutta kaikki muut joutuu maksamaan maksut teidän vaatimista asioista kun ette te suostu maksamaan rehellisesti yhteiskunnan maksuja. Minkä takia yrittäjille elämän pitäisi olla lähes ilmaista mutta kaikki .uut joutuu maksamaan aivan järkyttävän korkeita maksuja huomattavasti pienemmistä tuloista kun mitä yritäjillä on?

Vierailija
9/277 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Kela Gold ja rahaa tulee kuin rännistä!

Vierailija
10/277 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://vm.fi/-/valtiovarainministeri-purra-tyon-verotusta-on-mahdollis…

Tässä oli myös YELin valuvikojen korjaamisesta. Jos se oikeasti saataisiin työn alle.

Vierailija
11/277 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat sitten hyvän eläkkeen. Sinnittele nyt.

Vierailija
12/277 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sinun mielestä se entinen oli parempi että maksoitte maksut jos maksoitte mutta joka tapauksessa eläkettä odotatte nuorempien työläisten maksamana?

Yrittäjät vaatii kansalta ja yhteiskunnalta aivan järkyttävän paljon mutta kaikki muut joutuu maksamaan maksut teidän vaatimista asioista kun ette te suostu maksamaan rehellisesti yhteiskunnan maksuja. Minkä takia yrittäjille elämän pitäisi olla lähes ilmaista mutta kaikki .uut joutuu maksamaan aivan järkyttävän korkeita maksuja huomattavasti pienemmistä tuloista kun mitä yritäjillä on?

Mä olen yksityinen elinkeinonharjoittaja ja yel maksu on todella iso. Olen perhepäivähoitaja ja pakko lyödä maksujen takia lappu luukulle. Yel maksu on paljon isompi kuin palkansaajien vastaava. Mä maksan myös työnantajamaksut vaikka olen yksin. Ei mitään järkeä. 

Vierailija
13/277 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitä kokoomusta ja persuja.

Vierailija
14/277 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yritys joka myy Shampanjavispilöitä.

Ei jää kuin 200e palkkaa kuussa itselle. Ei suomessa kannata yrittää.

Joku väitti että en osaa yrittää.. Kaikkea sitä kuulee.

Olet nero, kuka v*ttu haluaisi ostaa shampanjavispilän?!

Vierailija
15/277 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihda eläkeyhtiötä.

Samanlaisia ne kaikki ovat.

Et tiedä, ennen kuin olet kilpailuttanut. Usein jo vihjaus yhtiön vaihdosta johtaa vastaantuloon.

Vierailija
16/277 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://vm.fi/-/valtiovarainministeri-purra-tyon-verotusta-on-mahdollis…

Tässä oli myös YELin valuvikojen korjaamisesta. Jos se oikeasti saataisiin työn alle.

Paskat. Kaikki mihin Purra koskee, kuolee.

Vierailija
17/277 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat sitten hyvän eläkkeen. Sinnittele nyt.

Tarkoittanet, että joku muu saa hyvän eläkkeen hänen maksamillaan rahoilla? Ja hän itse elää toivossa, että joku tuleva yrittäjä ehkä maksaa hänen eläkkeensä? Niin se systeemi nimittäin toimii. Tai siis ei toimi. 

Vierailija
18/277 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä valita, sinunkaltaistesi velvollisuus on maksaa että laiskat ja kyvyttömät voivat saada työssäkäyvää enemmän rahaa kotona lorvimisesta

Vierailija
19/277 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen yksityinen elinkeinonharjoittaja ja yel maksu on todella iso. Olen perhepäivähoitaja ja pakko lyödä maksujen takia lappu luukulle. Yel maksu on paljon isompi kuin palkansaajien vastaava. Mä maksan myös työnantajamaksut vaikka olen yksin. Ei mitään järkeä. 

Kiitos Perskokkareet!

Vierailija
20/277 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitä kokoomusta ja persuja.

Uudistus on edellisen hallituksen tekemä. Nykyisen työlistalla on sen korjaaminen. Viat on tiedossa ja tunnustettu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme