Mies vei eteisen pöydältä vähät rahani
Jätin eilen illalla eteisen pöydälle kaksi seteliä. Itselleni pienituloisena iso summa.
Mieheni tienaa moninkertaisesti, yli 10.000 per kk. Itse olen pitkäaikaistyötön, käytännössä työkyvytön (en vain saa työkyvyttömyyseläkettä), mutta myyn välillä vaatteitani, jotka laitan oikein huolella myyntikuntoon: pesen, huollan, kuvaan, mittaan ja myyn usein vähän alennuksella aika ison vaivan kera, ja siitä nuo pari seteliä tulivat.
Mutta olin ostanut miehen rahoilla ruokaa ja yhden edullisen joululahjan (käytetyn lämpimän vaatteen).
Siivosin kuitenkin koko talon ja tarjosin miehelle palveluksia, joita ei halunnut, koska halusi nukkua. Ja valitti, että olin käyttänyt rahojaan (vaikka piti kyllä olla ihan sovittu asia, että niin joudun tekemään).
Sanoin, että vie sitten ne mun kovalla työllä ansaitsemani vähät rahat siitä eteisestä, jos ihan pakko on. Mutta en uskonut, että on oikeasti niin raukkamainen, että ne vie. Mutta vei.
Saa oikein miekellään kommentoida, jos on jotain muuta rakentavaa sanottavaa, kuin että eroa tai että älä lokkeile. Tiedän jo nuo vastaukset.
Itselleni pääasia, että sain avautua tästä, kun usko menee ihmisiin niin täysin tällä tavoin eläessä.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Kaverini ex-mies varasti myös seteleitä kaverini lompakosta. Mies oli toimitusjohtaja ja kaverini työtön. Onneksi on jo ex.
Toimitusjohtajan titteli ei automaagisesti tarkoita, että mies olisi varakas. Voi olla ihan hyvin joku konkurssin partaalla kiikkuva pikkupulju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo palvelusten tarjoaminen on mieheni itsensä käyttämä termi. Että hän tarvitsee minulta palveluja.
Kärjistäen kirjoitin, sillä niin kärjistetyltä tämä tilanne just nyt itselleni tuntuu.
Ilmeisesti ns. normaaliliitoissa eivät miehet käytä moista sanamuotoa suoraan vaimolleen?
Eivätkä kaipa sitten vie rahojakaan.
Ap
Avaa nyt mitä noilla palveluksilla tarkoitetaan, vaikea tuohon muuten on kommentoida.
Seksiä ja kaikkea siihen liittyvää mies tuolla termillä tarkoittaa.
Ap
Eli miehen pitäisi maksaa sinulle seksistä rahalla? Kai itse ymmärrät mitä se tarkoittaa?
Ei. Käsitit väärin sen, mitä kirjoitin.
Tuntuu kuitenkin siltä, että asia menee miehen päässä jotenkin noin. Eli että suostuisu elättämään minua jollain tavoin, kunhan saa noita 'palveluksiksi' itse kutsumiaan asioita. Suuttuu, jos ei saa (syystä tai toisesta, ei kukaan ole aina valmis, ja eilen mies ei itse sitä ollut).
Siivoojista hän maksaa erikseen, joten luulisi, että vähän osaisi sitäkin arvostaa.
En ole koskaan hänelle sanallakaan itse indikoinut, että olisin seksistä tai siivoamisestakaan pyytämässä rahaa.
Kunhan nyt vaan yritin kirjoittaessani selittää, etten ainakaan toiminut huonosti tai jotenkin miestä vastaan em. asioiden osalta nyt. Mutta epäilemättä selitin tunnekuohussani huonosti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienituloiselle rahan jättäminen jonnekin lojumaan on outoa käytöstä. Kannattaa olla tarkempi. Tämä on provo.
No mä taas en näe mitään ihmeellistä siinä, että omassa kodissa jättää rahat johonkin lipaston tms. päälle. No mä olenkin ollut parisuhteessa normaalien miesten kanssa jotka eivät toisen rahoja vie.
Ap on jotain ymmärtänyt väärin tässä heidän kuviossaan, yleensä se on se asiakas joka jättää prostituoidulle rahaa lipaston päälle.
Ehkä jossain fantasiassa vuodelta 1983, ja jos kyseessä on ylimääräinen tippi. Maksu otetaan tällaisissa palveluissa ensin, ihan samoin kuin vaikkapa ABC:n ravintolassa, näin on ollut varmasti aina.
Siivosit koko talon vaikka teillä käy joku siivouspalvelu lisäksi? En nyt todellakaan käsitä. Siivosit koska halusit mieheltä seksiä? Jos mun mies käyttäisi sanaa "palvelukset" normaaleista arkeen kuuluvista kotitöistä ja vielä vähemmän jos kyse ois seksistä niin olis aika äkkiä ex.
Itkettää nämä paskatrollit. Taas kerran.
Käytit miehen rahoja omiin juttuihisi ja kun tuli maksun aika olit tyrmistynyt kun mies otti omansa takaisin, just just
Onko miehes Petteri Orpo tai muu kokoomuslainen sillä nehän vie köyhiltä kaiken ! Ja soittiko miehes "tyttö" ystävä Riikka P sinulle ja sanoi saksia nipsutellessaan että mee töihin, ei meillä ole varaa kaikkia elättää.
t, karkki vai kepponen
Tota, miksi jätit ne rahat siihen varastettavaksi? Tilaisuus tekee varkaan :(
Ap on jotain ymmärtänyt väärin tässä heidän kuviossaan, yleensä se on se asiakas joka jättää prostituoidulle rahaa lipaston päälle.