Menethän jouluviikon maanantaina ja perjantaina töihin?
Vai miten meinaatte että Suomen talous tästä paskasta nousee?
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Hehe! Joululoma 2,5 viikkoa.
- Anne48v, Sosiaalitoimi Hki
Ja tammikuussa automaattinen 6 % palkankorotus.
En mene, otin ne vapaiksi niin saa viikon loman.
Enpä ole sinne asti suunnitellut, vasta sitten tiedän jatkoa kun kalenteri vaihtuu joulukuulle.
En ole vielä päättänyt. Talouden nousuun mun vapaapäivien sijoittelulla ei ole mitään vaikutusta.
No en todellakaan, vaan olen loppiaiseen saakka vapailla. Muut ajat teen niska limassa töitä tehostamisen ja tuottavuuden kasvattamisen parissa, joten olen kyllä lomani ansainnut.
Pari viikkoa lomaa ja ens vuoden alusta 10 pros. henkilökohtainen palkankorotus.
Toivon mukaan en mene ma ja pe töihin,koska toivoin joulupäivät töitä. En tästä suosta nouse kun vaan pyhien tuplapalkalla. En kaipaa arjen tavallista palkkaa.
Työpaikka on silloin kiinni. En aio murtautua sinne.
Menen ja vielä lauantainakin on pakko mennä tapaninpäivän lisäksi. Että kokonaiset kolme vapaapäivää sillä viikolla.
Kahden viikon loma just tuolloin. Ansaittu sellainen ja vieläpä palkallinen. Mutta, mene sinä ap töihin ja pelastamaan suomen taloutta.
En todellakaaan aio mennä noina päivinä töihin.
Liukumaa +115h, joten voisi varmaan olla offissa vaikka parl viikkoa jos vaan ehtisi.
Pakko mennä, kun paska työnantaja ei myönnä kenelläkään vapaita joulun aikaan. Olin suunnitellut ottavani nuo päivät vapaaksi, kun en oo koko vuotena saanu lomia. Onneksi on määräaikainen työsuhde, niin ei ihan hirveän kauaa tartte tota paskaa katella.
Kaupan tätit kuuliaisesti menevät. Pääsette oikein fittuilemaan kun ollut monella niin raskas syksy.
T. Ei liukuma tai edes peräkkäisiä vapaapäiviä.
Olen viikon lomalla. Kesällä oli vain viikon loma.
Menen maanantaina ja aattonakin menen. Mutta sitten loppuviikon olen vapailla, ansaitusti.
Taidan tehdä 6 päivää töitä sillä viikolla ja sitten seuraavalla viikolla enemmän vapaata. Ei haittaa yhtään. Jouluna on ihan mukavaa olla töissä.
Hehe! Joululoma 2,5 viikkoa.
- Anne48v, Sosiaalitoimi Hki