Menethän jouluviikon maanantaina ja perjantaina töihin?
Vai miten meinaatte että Suomen talous tästä paskasta nousee?
Kommentit (79)
Miksi menisin töihin?
Olen joulun ja uuden vuoden lomalla Japanissa. M28
En itseasiassa mene. Minulla on koko jouluviikko lomaa.
En, koska saan pitää ylityövapaat silloin. Tulee mukavan pitkä loma.
Olen töissä, teen etänä. Ne on vuoden hiljaisimmat päivät, ne on päivystystä eli ma voin siivota ja pe löhötä sohvalla. Puhelimeen pitää vastata jos joku sattuu soittamaan firmaan. Tänä vuonna sattui mun vuoro.
Varmaan joku poliisi ja lääkäri on tuolloinkin töissä.
Eiköhän tuo mene ihan saikuttamalla.
Menenkö töihin vai en, ei Suomen talouteen vaikuta hiiren paskaa.
En asu Suomessa enkä tule enää koskaan asumaan joten ei voisi vähemmän kiinnostaa.
Menen siivoamaan tavallisen toimistokohteeni. Olen tosin yllättynyt, jos siellä on kovin paljon väkeä paikalla.
Paikka on mukava, eikä haittaa olla sillä viikolla kaksi päivää töissä.
En tiedä. Ei ole työvuorot vielä julkistettu.
En ole menossa. Satonen joutuu menemään kun on edelleen ne 100000 työpaikkaa löytämättä ja lisääkin on hukannut 30000 kpl.
Menen, tottakai. Yhtään asiakaskäyntiä ei varmaan noina päivinä ole, joten saa päivystellä puhelinta ja järjestetällä papereita.
Vierailija kirjoitti:
Kaupan tätit kuuliaisesti menevät. Pääsette oikein fittuilemaan kun ollut monella niin raskas syksy.
T. Ei liukuma tai edes peräkkäisiä vapaapäiviä.
Niin se kuule on monessa muussakin työpaikassa että ollaan töissä ihan joulun pyhätkin. Ei ne kaupan tätit edelleenkään ole mitään surkeita poikkeuksia.
Olen etänä töissä molemmat päivät. En varmaan tee mitään koska tuotannon järjestelmät lukossa joulun yli mutta olen saavutettavissa jos jollain on asiaa.
No en, enkä mene seuraavallakaan viikolla.
Terkuin ope
Eikö ne rikkaat voi mennä kun niiden hyvinvointi kuulemma sataa alaspäin?
Jotain pielessä kun toistaiseksi on satanut vain paskaa.
En mene, olen eläkkeellä, en osta lahjoja.
En mene. Mulla on lomaa 20.12.-7.1.
Mun miehen työpaikalla on hieman kummallista. Siellä siis töitä tehdään oli pyhä tai arki, aina osa porukasta on töissä. Viime vuonna mies oli lomalla joulun ja siitä tuli työkavereilta naputusta, kun oli edellisjoulunakin vapaalla. No, hän päätti että antaa mielellään muillekin halukkaille mahdollisuuden olla lomalla joulun, no problem. Kuinkas sitten kävikään, kukaan näistä naputtajista ei hakenut lomaa joululle 😂
No mies sitten haki, ja on nyt sitten jälleen lomalla. Saa nähdä kuinka moni nyt valittaa 😂
Mä oon säästänyt lomapäiviäni joulun tienoille. Vasta uudenvuoden jälkeen meen töihin. Siitä ap:n mainitsemasta maanantaista en ole varma onko se vapaapäivä. Riippuu siitä montako lomapäivää on jäljellä.
Ensiviikolla ehkä käytän lomapäiviä...
En mene. Viime vuonna olin joulun töissä. Tänä jouluna köllötellään perheen kanssa Thaimaassa palmujen alla rannalla :)