Harmittaa kun en mennyt rikkaan miehen kanssa naimisiin
Olisi ollut vaihtoehtoja ja valitsin sellaisen joka ei tienannut niin hyvin mukamas rakkauden takia.
Nyt 40v kadun päätöstäni. Mies ei ole ollut kovin kummoinen aviomies, on pitänyt jopa itsestäänselvyytenä sitä että minä olen vastuussa taloudesta, toisaalta ei ole ottanut sen suurempaa vastuusta mistään muustakaan asiasta (koti, lapset), vaikka toki jotain tehnyt hänkin.
Ikinä en ole saanut mitään hemmottelua häneltä, esim arvokkaampaa lahjaa tai edes ravintolaillallista, vaikka olen monesti sanonut, että olisi kiva jos hän minut joskus yllättäisi jollain tällaisella.
Katselin huvikseni joidenkin entisten heilojen verotietoja ja niin niitä parikin komeili siellä listoilla tiloineen. Kyllä harmittaa että tuli nuorena valittua väärin. En tiedä ajattelisinko näin jos muuten suhde olisi tyydyttävä, mutta kyllähän se raha jotain lämmittäisi, nyt ei sinne plussan puolelle jää juuri mitään.
Kommentit (157)
Minä ainakin menen naimisiin rakkaudesta <3
Karma. Eipä paljon tyttöjä nuorena ympärillä pyörinyt. Nyt ois varmaan vientiä mutta ette te enää kiinnosta. Ryytykää kiusaajat ja nenää pitkin katselijat kun meikä tienaa.
Mikset itse rikastu, vaan oletat miehen elättäväsi sinut, ei kai niiden rahojen loppuminen ole yksin miehen vika?
Vierailija kirjoitti:
Naisia ei kuulemma kiinnosta yhtään miehen varallisuus tai ulkonäkö.
Sehän on tietenkin paskapuhetta.
Ja kuka tuollaista on väittänyt? Tottakai ulkonäkö ja varallisuus merkitsee, muutenhan kelpaisi vaikka kuselta haiseva hampaaton koditon mies. (Ja kyllähän nekin itse asiassa kelpaa samanlaisille naisille.)
Arto Satonen on rikas ja vapaa. Suomessa myös yli 80 v miljonäärileskejä joihin voit iskeä kyntesi
Entä jos tekee kotitöistä melkein kaiken muun paitsi ei pese vessaa kuin silloin tällöin, saako silloin mies jäädä kotiin?
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen hemmetin iloinen etten valinnut sitä rikasta vaan menin naimisiin rakkaudesta tavisduunarin kanssa, vaikka rahasta on joskus ollut tiukkaa niin minua on aina kohdeltu todella hyvin ja rakkautta on riittänyt, sain nimittäin niin kultaisen miehen että toiseen en ikimaailmassa vaihtaisi ikinä.
Sama. Mieheni oli työtön kun tapasin sen. 2 viikkoa niin pyysin miestä muuttamaan luokseni mutta mies ei muuttanut heti vaan 3 kk päästä. Ei olla rikkaitta oltu koskaan mutta ollaan pärjätty eikä ole mitään puuttunut. Laskut ollaan aina maksettu ja mies tehnyt pätkätöitä enimmäkseen. Mies sai perinnön kun sen äiti kuoli mutta ei silläkään perinnöllä rikastuttu, se oli jotain 45000 euroa kun mies sai. Vähän aikaan juhlimme ja tehtiin yks etelänmatka mutta muuten ollaan säästetty rahaa. Mies osti veneen ja alkoi kalastamaan ja on myynyt kalaa siitä lähtien ja tienannut noin 500 euroa kk sillä koska muuta työtä ei ole saanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Olisin saanut rikkaan miehen mutta annoin sille pakit. Yritin uudelleen mutta sitä ei kiinnostanut enää. Tiedän että mies on sinkku vieläkin eikä ilmeisesti halua enää ketään naista. Olin yhden miehen kanssa mutta siitä ei tullut mitään koska mies ei tehnyt kotitöitä, onneksi en muuttanut yhteen. Kävin sen luona muutamia kertoja ja sillä oli aina keittiö täynnä tiskiä. Tuo rikas mies, olen käynyt sen kotona ja sillä on aina siisti koti enkä ole koskaan nähnyt sillä tiskejä vaan keittiö on aina siisti.
Sillä on siivooja ja syö aina ravintolassa.
Kyllä se elämänhallinta näkyy yleensä useilla eri osa-alueilla. Jos on rahkeita opiskella ja menestyä niin usein on myös muuten asiat kunnossa. Jos taas ei oikein pärjää työelämässä niin usein on muutakin puutteita esim siinä siisteydessä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Olisin saanut rikkaan miehen mutta annoin sille pakit. Yritin uudelleen mutta sitä ei kiinnostanut enää. Tiedän että mies on sinkku vieläkin eikä ilmeisesti halua enää ketään naista. Olin yhden miehen kanssa mutta siitä ei tullut mitään koska mies ei tehnyt kotitöitä, onneksi en muuttanut yhteen. Kävin sen luona muutamia kertoja ja sillä oli aina keittiö täynnä tiskiä. Tuo rikas mies, olen käynyt sen kotona ja sillä on aina siisti koti enkä ole koskaan nähnyt sillä tiskejä vaan keittiö on aina siisti.
Sillä on siivooja ja syö aina ravintolassa.
Kyllä se elämänhallinta näkyy yleensä useilla eri osa-alueilla. Jos on rahkeita opiskella ja menestyä niin usein on myös muuten asiat kunnossa. Jos taas ei oikein pärjää työelämässä niin usein on muutakin puutteita esim siinä siisteyd
Totta. Yleensä on paremmat elämäntavat, terveys, elämänhallinnan taidot, rahanhallinnan taidot jne jne. Yksinkertaisesti tekee parempia valintoja elämässä.
Ymmärrän ap ja vähän samanlainen tarina täällä.
Olen viime vuosina alkanut elää enemmän itselleni. Miehellä ei esim. ole varaa matkustaa, joten en enää maksa hänen matkojaan, vaan matkustan yksin.
Olisi eri asia elättää puolisoa, joka tekee edes jotain sen vastineeksi, kuten kotitöitä. Mieheni ei kuitenkaan tee niitä, vaan minä teen nekin yksin. Kyllä siinä kunnioitus ropisee pikkuhiljaa toista kohtaan. Mies ei nykyään enää halua seksiäkään. Aivan surkea suhde kaikin puolin.
Tunnen huonoa omaatuntoa, kun suunnittelen eroa.
Vierailija kirjoitti:
Mikset itse rikastu, vaan oletat miehen elättäväsi sinut, ei kai niiden rahojen loppuminen ole yksin miehen vika?
Et siis ymmärrä lukemaasi.
Ap elättää miestä.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän ap ja vähän samanlainen tarina täällä.
Olen viime vuosina alkanut elää enemmän itselleni. Miehellä ei esim. ole varaa matkustaa, joten en enää maksa hänen matkojaan, vaan matkustan yksin.
Olisi eri asia elättää puolisoa, joka tekee edes jotain sen vastineeksi, kuten kotitöitä. Mieheni ei kuitenkaan tee niitä, vaan minä teen nekin yksin. Kyllä siinä kunnioitus ropisee pikkuhiljaa toista kohtaan. Mies ei nykyään enää halua seksiäkään. Aivan surkea suhde kaikin puolin.
Tunnen huonoa omaatuntoa, kun suunnittelen eroa.
Miksi tunnet huonoa omaatuntoa?! Miksi ihmeessä katselet tuollaista? Tyhmä mies.
Semi tyhmä pitää olla jos kuvittelee että kalliit lahjat ja ravintolaillalliset tuo onnen elämään. Mutta mitäpä ap tuosta nyt ymmärtäisi.
Vierailija kirjoitti:
Semi tyhmä pitää olla jos kuvittelee että kalliit lahjat ja ravintolaillalliset tuo onnen elämään. Mutta mitäpä ap tuosta nyt ymmärtäisi.
Kyllä minut ainakin tekee onnelliseksi, ettei aina tarvitse itse tehdä ruokaa ja tiskata, vaan pääsee välillä niinsanotusti valmiiseen pöytään. Minulla ei ole miestä, joten on itse hemmoteltava itseään.
Vierailija kirjoitti:
Jos vaimo hoitaa perheen, kodin, maksaa laskut jne, niin mitä hänen sitten sopii toivoa palkinnoksi? Mikä on miehen osuus?
Puolukan Poimija kirjoitti:
Karma. Eipä paljon tyttöjä nuorena ympärillä pyörinyt. Nyt ois varmaan vientiä mutta ette te enää kiinnosta. Ryytykää kiusaajat ja nenää pitkin katselijat kun meikä tienaa.
Ei tuollaista katkeraa ja ilkeää ukkoa kukaan halua. Ei se lompakon paksuus tuollaisia piirteitä paranna.
Vierailija kirjoitti:
Ero ja uutta matoa koukkuun.
Ero ja alat tekemään rahaa itsellesi niin, että riittää.
Vierailija kirjoitti:
Minut ainakin hyvä ruoka, jonka eteen ei itse tarvi uurastaa, ja kaunis koti ja asuinympäristö tekee hyvinkin onnelliseksi.
Myös teatteri-illat ja lomamatkat. Enkä yhtään sitä häpeä. Elämä ilman näitä olisi aika ankeaa.
Ukkosi katselee katkerana entistensä kuvia jossain facessa ja harmittelee kun ne on pitänyt itsensä kunnossa eikä tupsahtanut, ajattelee varmaan samalla että hänellä olis ollut niin paljon kovempi draivi ja rikastunut jos olisi saanut nauttia sellaisen laatudaamin seurasta koko tän ajan.
Oletko pihi? Ei nainen tee mitään sun rahoillas ellet hemmottele naista. Sun persaukinen kaveri osasi todennäköisesti hemmotella naista, sehän ei aina vaadi edes rahaa. Se voi olla ihan vaan vaikka hyvä hieronta tai hyvää seksiä.