Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harmittaa kun en mennyt rikkaan miehen kanssa naimisiin

Vierailija
17.11.2024 |

Olisi ollut vaihtoehtoja ja valitsin sellaisen joka ei tienannut niin hyvin mukamas rakkauden takia.

Nyt 40v kadun päätöstäni. Mies ei ole ollut kovin kummoinen aviomies, on pitänyt jopa itsestäänselvyytenä sitä että minä olen vastuussa taloudesta, toisaalta ei ole ottanut sen suurempaa vastuusta mistään muustakaan asiasta (koti, lapset), vaikka toki jotain tehnyt hänkin.

Ikinä en ole saanut mitään hemmottelua häneltä, esim arvokkaampaa lahjaa tai edes ravintolaillallista, vaikka olen monesti sanonut, että olisi kiva jos hän minut joskus yllättäisi jollain tällaisella.

Katselin huvikseni joidenkin entisten heilojen verotietoja ja niin niitä parikin komeili siellä listoilla tiloineen. Kyllä harmittaa että tuli nuorena valittua väärin. En tiedä ajattelisinko näin jos muuten suhde olisi tyydyttävä, mutta kyllähän se raha jotain lämmittäisi, nyt ei sinne plussan puolelle jää juuri mitään.

Kommentit (157)

Vierailija
41/157 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia ei kuulemma kiinnosta yhtään miehen varallisuus tai ulkonäkö. 

Sehän on tietenkin paskapuhetta. 

Vierailija
42/157 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin minäkin nuorena miehenä voinut mennä moneenkin varakkaaseen taloon vävyksi mutta kun eivät huolineet...

T Viipurin viimeinen rattopoika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/157 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei harmita yhtään. En voisi kuvitellakaan olevani parisuhteessa rahan takia. En voisi nukkua edes samassa sängyssä miehen kanssa, johon en tunne mitään vetovoimaa/rakkautta. Tässä iässä, kun on jo yli viiskymppinen, ajattelee paljon mennyttä ja tosiaan kun nuorena yksi tyrkyllä ollut on tänä päivänä varakas yrittäjä, on tullut mietittyä, että millaista elämä olisi ollut... Mutta en todellakaan vaihtaisi miestäni häneen. Mielummin rakas kuin rikas.

Vierailija
44/157 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde on rasite naisille, aina. Enemmistö niistä päättyy eroon. Siksi naisten kannattaa valita se mies järjellä, ei sydämellä. Se rakkaus loppuu 3 vuoden jälkeen jokatapauksessa. Ottakaa naiset se varakas mies, niin hyödytte edes jotenkin, koska parisuhde huonontaa naisen onnellisuutta, elämänlaatua, terveyttä ja jopa taloutta- pitäkää huolta, että ei edes sitä taloutta ottamalla varakas mies. Ei ne miehetkään suurin osa rakkautta etsi, vasn mahdollisimman kaunista naista, joten .iksei myöskin naiset saisi hyötyä?

Esimerkiksi aasialaisessa kulttuurissa on ihan normaalia naisilla vaatia mieheltä varakkuutta. Suomessa naiset ei ole tottuneet siihen ja siksi valitsevat sydämellä jonkun taivaanrannanmaalarin. 

Ihan tyhjätaskurenttuja minunkin ekat poikaystävät oli. Oikein mukavia tyyppejä, mutta ei sellaisten haaveilijoiden kanssa voi perhettä p

Niin kauan kun miehet ei tee 50% kotitöistä

ja huolehdi lasten asioista, naiset saa vaatia jotain, vaikka sitä rahaa sitten. Miksi naisten pitäisi aina antaa vaan enemmän? Miksi naisten pitäisi pysyä suhteessa jossa he ovat antajapuolella kaikessa?

Vierailija
45/157 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ja miehet rakastuu naisen luonteeseen. Sekin on paskapuhetta - naisen pitää olla mahdollisimman nuori ja kaunis, ne on naisessa tärkeintä, millään muulla ei ole väliä.

Vierailija
46/157 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko saada sen miehen jonka haluan? 

Vierailija
47/157 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jollain rikkaalla miehellä muka tekee? Hanki omat rahasi niin saat käyttää ne, miten haluat. Ja hanki rakas mies. Siitä on paljon enemmän hyötyä ja iloa. 

Vierailija
48/157 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, olisihan se helpompaa jos olisi rahallisesti hyvin toimeentuleva mies. Olisi enemmän mahdollisuuksia elää varakasta elämää. Duunarin otin, ihana mies, tekee vaikka mitä eikä tarvitse kotitöistä riidellä ja yhdessä rakennetaan autoja. Ei jää rahaa ylimääräistä ja parempipalkkaisena maksan kodin laskut. Mutta en vaihtaisi. Nuorena vaihtoehtoja oli, mutta tämän valitsin. Enkä kadu.

Vierailija
49/157 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä enää retkahda häneen. Nosta tasoa ap. Joskus se oli cuulia rakastua looseriin, muttei enää. Pystyt parempaan. jss.

Vierailija
50/157 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kanssa, että nuorena melkein kaikki on jälkikäteen yli 50 vuotiaana vanhoista valokuvista katsottuna kauniita. Silloin oli huomaavinaan jotain suuriakin eroavaisuuksia.

Voi harmittaa, jos tuli valittua joku taloudellisesti huonommin pärjäävä jonkin nykyisin mitättömän ulkonäköjutun vuoksi.

Jos olisin valinnut hörökorvan, niin ei tarvitsisi enää tehdä töitä.

Vierailija
51/157 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on jäljillä. On niitä nuoria nättejä naisia, jotka odottavat elämänsä rakkautta - mutta on niitäkin, jotka odottavat elänsä rikkautta...

Vierailija
52/157 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei harmita yhtään. En voisi kuvitellakaan olevani parisuhteessa rahan takia. En voisi nukkua edes samassa sängyssä miehen kanssa, johon en tunne mitään vetovoimaa/rakkautta. Tässä iässä, kun on jo yli viiskymppinen, ajattelee paljon mennyttä ja tosiaan kun nuorena yksi tyrkyllä ollut on tänä päivänä varakas yrittäjä, on tullut mietittyä, että millaista elämä olisi ollut... Mutta en todellakaan vaihtaisi miestäni häneen. Mielummin rakas kuin rikas.

Nukkua vielä voisi, mutta seksi ihmisen kanssa, josta ei ole kiinnostunut, on ällö ajatus. Siinä menisi viimeisetkin itsekunnioituksen rippeet.

Vierailija
53/157 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksei voisi valita molemmat? 

Vierailija
54/157 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ja miehet rakastuu naisen luonteeseen. Sekin on paskapuhetta - naisen pitää olla mahdollisimman nuori ja kaunis, ne on naisessa tärkeintä, millään muulla ei ole väliä.

Jotkut, ei kaikki. Ikääntyessä alkaa miettiä, että voi olla kiva, jos kumppani ikääntyy yhtälailla. En haluaisi itseäni 20 vuotta nuorempaa miestä. Joka olisi terveytensä huipulla jne. Itselle tulisi raihnaisuutta ja kremppaa. 

Samat ikäpolvikokemukset on myös kivoja. 

Vierailija
55/157 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut, ei kaikki. Ikääntyessä alkaa miettiä, että voi olla kiva, jos kumppani ikääntyy yhtälailla. En haluaisi itseäni 20 vuotta nuorempaa miestä. Joka olisi terveytensä huipulla jne. Itselle tulisi raihnaisuutta ja kremppaa. 

Samat ikäpolvikokemukset on myös kivoja. 

Eikä varsinkaan vanhempaa. Ei omaishoitajuutta, kiitos!

Vierailija
56/157 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se on, myöntäkää myöntäkää. En ole koskaan käsittänyt miksi näitä ei voi vaan myöntää.

Vierailija
57/157 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko rikkailla yli miljoona euroa rahaa vai onko rikas on on 400 000 euroa tilillä. No minua ei ole naiset pahemmiin halunneet. Olen varakas ja asun omakotitalossa yksin. Minulla oli jo 20 vuotiaana 100 000 markkaa tilillä. Kyllä naiset siitä tiesi mutta kukaan ei kiinnostunut minusta. Sen sijaan persaukine kaverini sai naisia koko ajan ja se joi alkoholia joka viikonloppu. Se kuoli myöhemmin huumeisiin ja sillä oli tyttöystäviä aina. Eikä ne naiset olleet mitään juoppoja vaan fiksuja kauniita naisia. Minä olen saanut aina pakit naisilta joen en saa kumppania koskaan.

Vierailija
58/157 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 10 kertaa onnellisempi nykyisen keskituloisen mieheni kanssa kuin entisen huomattavasti varakkaamman kanssa.

Ei sillä rahalla onnea saa vaikka joku niin luulee.

Vierailija
59/157 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen hemmetin iloinen etten valinnut sitä rikasta vaan menin naimisiin rakkaudesta tavisduunarin kanssa, vaikka rahasta on joskus ollut tiukkaa niin minua on aina kohdeltu todella hyvin ja rakkautta on riittänyt, sain nimittäin niin kultaisen miehen että toiseen en ikimaailmassa vaihtaisi ikinä.

Vierailija
60/157 |
17.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ihan paskapuhetta ole, monia naisia kyllä kiinnostaa juuri nuo asiat mutta ei kaikkia. Varallisuutta voi kuka tahansa hankkia, jonkun verran voi ulkonäköönsäkin vaikuttaa, luo noi itsellesi. Katkeruutesi karkoittaa naiset aivan varmasti.