Mitä mieltä olette ihmisestä joka käy yksin leffassa, kuntosalilla, lenkillä jne?
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Mitä outoa siinä on? Maailmassa on ehkä reilu 100 vapaa-ajan harrastusta ja nuo on melkein ainoita mitä voi tehdä yksin. Joukkueurheiluun tarvitsee ryhmän ja mailapeleihin, keilaamiseen, biljardiin yms tarvitsee parin.
ihan normaalia että lapseton sinkku harrastaa noita yksin kun ei kaveria voi koko ajan pyytää kaikkeen mukaan ja kaverin seura käytetään siihen mailapeliin.
Aika paljon voi harrastaa yksin.
Vierailija kirjoitti:
Häh? Joka päivähän voi nähdä ihmisiä treenaamassa kuntosalilla yksin, samoin kuin lenkillä. Lenkillä käynti kaverin kanssa on myös ihan normia, koska siinä voi jutella kävellessä tai hölkätessä, mutta tuota salia vähän ihmettelen, kun kuitenkin treenataan omaan tahtiin. Leffassa on varmaan yleisempää käydä yhden tai vähän useamman kaverin kanssa, vaikka leffateatterissa sitten ollaan suurin osa ajasta puhumatta. Tärkeämpää yhdessäoloa siinä tapauksessa on sitten leffan puinti ja jonnekin yhdessä meneminen leffan jälkeen. Mutta ei se nyt kummallista ole mennä ihan yksinään katsomaan jotain itseä kiinnostavaa elokuvaa.
Mä käyn yksin elokuvissa ja sitten täällä tulee jaettua ajatuksia elokuvista. Päänsääntöisesti kauhuun on vain keskustelua täällä.
Mä niin tykkään elokuvista ja kavereitahan mulla näin aikuisiälllä ei ole
Vierailija kirjoitti:
Mitä outoa siinä on? Maailmassa on ehkä reilu 100 vapaa-ajan harrastusta ja nuo on melkein ainoita mitä voi tehdä yksin. Joukkueurheiluun tarvitsee ryhmän ja mailapeleihin, keilaamiseen, biljardiin yms tarvitsee parin.
ihan normaalia että lapseton sinkku harrastaa noita yksin kun ei kaveria voi koko ajan pyytää kaikkeen mukaan ja kaverin seura käytetään siihen mailapeliin.
Ainoita? Yksin voi harrastaa pyöräilyä, retkeilyä, uintia, soutua, valokuvausta, luonnon tarkkailua, lukemista, kirjoittamista, musiikkia, maalausta, askartelua ja muita käsitöitä, puutarhan hoitoa, museoissa ja teatterissa käymistä, videopelejä, erilaisia keräilyharrastuksia ja varmasti paljon muuta. Monissa tapauksissa pääpaino on harrastuksen tuomassa ilossa, ei siinä että se jaetaan jonkin toisen kanssa. Toki tämä jakaminen voi tuoda lisäarvoa, mutta sen puute ei vähennä mitään.
On sinut itsensä kanssa.