Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette ihmisestä joka käy yksin leffassa, kuntosalilla, lenkillä jne?

Vierailija
16.11.2024 |

Säälitkö häntä?

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tilanteesta. Jospa jotain rikollista toimintaa taustalla

Eli sinkut ja introvertit mahdollisesti rikollisia🤣

Vierailija
22/84 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa noissa voisin käydä yksin, mutta en illallisravintolassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi säällisin? Ei kaikki kaipaa seuraa koko ajan ympärilleen. Etenkin kuntosalilla käynti, mikäpä parempaa kun saa rauhassa treenata, eikä vaan istuskella sosialisoimassa. Eihän siinä tule edes treenattua kun kaveri koko ajan höpöttää jotain. Tai elokuvissa käynti, hiljaa siellä istutaan ja katsotaan leffaa, miksi pitäisi olla kaveri vierellä? Ja lenkillä, saa mennä ihan omaa vauhtia ja kuunnella lempimusiikkia. 

Vierailija
24/84 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on ottanut omaa aikaa.

Vierailija
25/84 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä aattelen? Että hän on yksinäinen, mutta vahva ihminen. Hän elää elämäänsä. Tunnen monia keski-ikäisiäkin, jotka eivät mene minnekään yksin.

Vierailija
26/84 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kävin kuntosalilla yksin. Lenkkeilyäkin yritin, mutta siihen jostain syystä kaipaan kaveria. Yhden leffan olen käynyt katsomassa yksin kun tarpeeksi kiinnosti, mutta ennemmin minut löytää yksi haahuilemasta taidenäyttelyissä kuin istumassa elokuvateatterissa.

Laiskana ollessani lähinnä kadehdin sellaisia, jotka saavat itsensä lähtemään jotain tekemään. En todellakaan sääli.

Vierailija
27/84 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tilanteesta. Jospa jotain rikollista toimintaa taustalla

Suurin osa salilla ja ryhmälikuuntatunneille osallistujista on kyllä yksin siellä. Yleensä myös henkilökunta työskentelee yksin eikä ryhmässä. Hyvin, hyvin harvalla on turvamies mukana ja sitäkin harvemmalla oma kumppani (sekin yleensä salilta löydetty). Suurin osa on siis rikollista porukkaa, niinkö?

Vierailija
28/84 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua säälin.

Vierailija
29/84 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Suurin osa ihmisistä harrastaa noita juurikin yksin. 

Vierailija
30/84 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sääli. Rohkea ihminen, joka tekee haluamiaan asioita. Saattaa olla älykäskin, heillä kun on taipumus viihtyä hyvin omassa seurassaan.

Vierailija
31/84 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin tekee niin kuin tykkää.

Vierailija
32/84 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leffassa aika harvoin näkee yksin istuvia katsojia. Joskus toki. Itse olen ollut kertaalleen koko salissa ainoa katsoja, kun kyseinen elokuva ei mikään suurhitti ollut ja oli pyörinyt jo pitkään listoilla. 

Vierailija
33/84 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin salilla vuosia yksin. Sitten yks nainen pyysi minua kahville. Nainen kävi aina aamuisin samaan aikaan salilla. Meille tuli sitten parin vuoden panosuhde.

Vierailija
34/84 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se nyt kumma, jos on jotain erityistä yksinolossa. 

Ihmettelisin, jos ihminen ei tulisi itsensä kanssa toimeen!

Vierailija
35/84 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, yksinäinen raukka on.

Vierailija
36/84 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leffassa aika harvoin näkee yksin istuvia katsojia. Joskus toki. Itse olen ollut kertaalleen koko salissa ainoa katsoja, kun kyseinen elokuva ei mikään suurhitti ollut ja oli pyörinyt jo pitkään listoilla. 

Aina meitä yksin käyviä on jokunen. Joskus meinaa itku tulla, kun useimmilla on se kumppani jonka kanssa voi käydä elokuvissa.

M

Vierailija
37/84 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä teen noiden lisäksi ulkomaanmatkatkin mieluiten yksin. Ihan parasta!

Itsekin, ainoa hankaluus on etelän maissa illallinen. Siellä ei olla totuttu, että syö yksin ja välillä kiusallista eli menee helposti pikaruokaan.

Vierailija
38/84 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on rakas puoliso ja paljon ystäviä mutta en halua ketään kaveriksi kun treenaan. Joskus mennään. Samaan aikaan ja se onnkivaq mutta ei yhtä tehokasta.

Leffaan voin ottaa vaimon tai kavereita.

Vierailija
39/84 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On cool äijä, todellista äijämeininkiä. Mies kulkee omia polkujaan!

Vierailija
40/84 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sääli koska tiedän että se voi olla juuri sitä mitä kyseinen ihminen haluaa. Moni ei tätä kuitenkaan tajua. Itsekin teen yksin käytännössä kaiken ja lähes aina jos tämä tulee puheeksi uusien tuttavuuksien kanssa, saan joko ihmetteleviä tai sääliviä reaktioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi