Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette ihmisestä joka käy yksin leffassa, kuntosalilla, lenkillä jne?

Vierailija
16.11.2024 |

Säälitkö häntä?

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Ihan tavallinen asia. Itsekin käyn usein yksin ravintolassa, teatterissa, konserteissa jne. Olen hyvässä asemassa, varakas ja minulla on tiivis ystäväpiiri. Eniten kuitenkin nautin asioiden tekemisestä yksin. Matkustan myös mieluiten yksin. Viimeksi kiersin autolla 1.5kk Yhdysvaltoja itsekseni (pari työasiaa tosin liittyi kuvioon).

N42

Vierailija
42/84 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä aattelen? Että hän on yksinäinen, mutta vahva ihminen. Hän elää elämäänsä. Tunnen monia keski-ikäisiäkin, jotka eivät mene minnekään yksin.

Ei tarvitse olla edes yksinäinen. Myös perheellinen ihminen voi silloin tällöin tehdä asioita ihan itsekseen. Jos haluan tehdä jotain hauskaa ja joku muu haluaa mukaan, hienoa. Jos ei halua, niin ei siinä mitään. Teen asian etupäässä omaksi ilokseni riippumatta siitä onko muita mukana vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sääli. Rohkea ihminen, joka tekee haluamiaan asioita. Saattaa olla älykäskin, heillä kun on taipumus viihtyä hyvin omassa seurassaan.

Älykäs olen kyllä ja on taipumusta viihtyä omassa seurassani, mutta en minä rohkeaksi koe itseäni. Käyn leffassa yksin, koska haluan nähdä hyvät elokuvat enkä halua möllöttää aina yksin kotona. Saa minua sääliä ja jopa tulla juttelemaan.

Yksinäinen mies

Vierailija
44/84 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän suurin osa ihmisistä, minä mukaanlukien, käy lenkillä tai kuntosalilla yksin. Leffassa en ole ollut, mutta voisin mennä. En ole yksinäinen, mutta kavereiden kanssa on vaikea saada tehtyä mitään yhteistä, kun kaikilla on työt, kiireet ja perheet. 

Vierailija
45/84 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kysymys. Minulle ei tulisi mieleenkään mennä kenenkään seurassa salille tai lenkille. Siitä olisi vaan häiriötä. Tykkään myös käydä ulkona syömässä yksin ja muutenkin asioiden tekeminen yksin on minulle se antoisin tapa nauttia niistä; matkustelu, kulttuuri, jne.

Vierailija
46/84 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako elämäänsä käyttää itsesäälissä tai muiden säälissä rypemiseen ? No ei kannata. Elämää pitää elää on yksin tai ei.

Vierailija
47/84 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sääli. Rohkea ihminen, joka tekee haluamiaan asioita. Saattaa olla älykäskin, heillä kun on taipumus viihtyä hyvin omassa seurassaan.

Älykäs olen kyllä ja on taipumusta viihtyä omassa seurassani, mutta en minä rohkeaksi koe itseäni. Käyn leffassa yksin, koska haluan nähdä hyvät elokuvat enkä halua möllöttää aina yksin kotona. Saa minua sääliä ja jopa tulla juttelemaan.

Yksinäinen mies

Se on tietynlaista rohkeutta, ettei anna elämäntilanteen tai enemmistön käyttäytymisen määritellä mitä voi tehdä ja mitä ei.

Vierailija
48/84 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On homo

Vierailija
49/84 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua säälittää ihmiset, jotka tarvitsevat kaverin tuollaisten tavallisten asioiden tekemiseen.

En ajattele muista ihmisistä mitään sen kummempaa, olivatpa he liikkeellä yksin tai seurassa - niin kauan, kunhan käyttäytyvät tilanteisiin sopivilla tavoilla eivätkä häiritse muita.

Vierailija
50/84 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sääli. Olen käynyt leffassa yksin useamman kerran. Joskus tullut extempore mieleen, että voisin mennä leffaan tänään ja yhä harvemmin jaksan alkaa säätämään mitään "kuka pääsisi mukaan ja milloin ja kuka ei ole nähnyt leffaa"- juttuja. Samasta syystä myös matkustan usein yksin, ei tarvi säätää mitään. Ja no, lenkillä, tottakai yksin. Jos joku pyytää mukaan lenkille niin menen, mutta harvoin kaipaan sinnekään seuraa. Mukavaa olla vaan omissa ajatuksissa. Säälinkö itseäni siksi? En todellakaan, joten miksi säälisin muita.

Vierailija
51/84 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On cool äijä, todellista äijämeininkiä. Mies kulkee omia polkujaan!

Ei ollut kysymys miehestä.

Vierailija
52/84 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailen 

Vierailija
53/84 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On itsenäinen, pärjää ilman tukijoukkoja.

Vierailija
54/84 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihtyy yksin, hyvä merkki ihmisessä. 

55/84 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään mitään. Miten niin?

Vierailija
56/84 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään käydä. Jos ei ole kaveria joka kerkeäisi lähteä. Ei ole siitä kiinni.

Pitäisikö sääliä sitten sitä joka ei käy missään ilman kaveria.

Lenkillä, leffassa ja salilla pitäisi pärjätä yksinkin. Ja aika paljon ihmiset yksin noita tekeekin yksin. Kun kavereiden aikataulut ei täsmää.

Vierailija
57/84 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mitään mieltä. Etenkin lenkillä ja salilla ihmiset juuri käyvät yleensä yksin. 

Vierailija
58/84 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai treenaan yksin. Olisi tosi rasittavaa somplia aikatauluja yhteen jonkun kanssa. Tai sopeuttaa oma lenkki toisen vauhtiin. 

Joskus suostunut lähtemään toisen kanssa lenkille ja ei ole mun juttu. Joko toinen haluaa kääntyä takaisin liian aikaisin tai hölkätä hitaasti, että pystyy juttelemaan. Jos minulla sinä päivänä suunnitelmissa kovempivauhtinen lenkki, jää lenkin jälkeen vain harmitus, kun meni lenkki pilalle

Vierailija
59/84 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On cool äijä, todellista äijämeininkiä. Mies kulkee omia polkujaan!

Ei ollut kysymys miehestä.

Koskee myös naisia. Miehenä arvostan sulkeutuneen puoleista, omia polkujaan kulkevaa naista joka rypee yksikseen viikkotolkulla jossain ryteikössä. 

Vierailija
60/84 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viihtyy yksin, hyvä merkki ihmisessä. 

Ei välttämättä ole ketään joka lähtisi mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän