Miten suomalaiset saisi vetämään yhtä köyttä?
Toivottavasti tähän ei vastata, että miksi pitäisi. Esim siksi että asumme samassa maassa ja puhumme samaa kieltä suurimmaksi osaksi. Tuo samassa maassa asuminenkin riittää.
Eikö yhtä köyttä vetäminen olisi joka tapauksessa viisaampaa kuin keskenään riitelevä ja toisiaan vihaava joukkio jotka eivät näe mitään yhdistävää tekijää keskenään?
Millaisia asioita tarvittaisiin, että tämä voisi edes jossain määrin toteutua enemmän kuin miltä nykyään vaikuttaa?
Kommentit (733)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi sanoa näin, mutta sota.
Höpön pöpön. Toivottavasti kaikki eroavat reservistä ja tekevät selväksi, että sotaa ei ole tulossa. Sotahullut voivat mennä jonnekkin pellolle ampumaan toisiaan, ei tarvitse mennä ulkomaille tai tuoda ulkomaalaisia tänne
Sodan syttyessä sillä ei ole mitään merkitystä kuuluuko reserviin vai ei.
Sukupuolella on. Vaihdan itseni naiseksi.
Anna pillua?
Ei kaikilla naisilla ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi sanoa näin, mutta sota.
Höpön pöpön. Toivottavasti kaikki eroavat reservistä ja tekevät selväksi, että sotaa ei ole tulossa. Sotahullut voivat mennä jonnekkin pellolle ampumaan toisiaan, ei tarvitse mennä ulkomaille tai tuoda ulkomaalaisia tänne
Sodan syttyessä sillä ei ole mitään merkitystä kuuluuko reserviin vai ei.
Sukupuolella on. Vaihdan itseni naiseksi.
Ei muuten ole. Et edes tiedä Lottien historiaa ilmatorjunnassa, noloa sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Päästäminen irti, luovuttaminen pidäkkeettömän vihervasemmistolaisen hulluuden edessä vaikuttaa päivä päivältä olevan se ainoa voittava strategia.
Missä sitä "vihervasemmistolaista hulluutta" mielestäsi ajetaan? Suomen hallituksessa on ainakin tällä hetkellä pelkkiä oikeistopuolueita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekemällä sen köyden päähän hirttosilmukan ja laittamalla sen silmukan esim. Purran tai Orpon kaulan ympärille.
Tein rikosilmoituksen yllyttämisestä mur haan
Onnea sen kanssa. Toisella foorumilla joku uhkasi tulla polttamaan Halla-ahon talon ja raivostuneet persut tekivät ilmoituksen Halla-aholle. Halla-aho, tuo sananvapauden vankkumaton kannattaja teki tietenkin tuollaisesta törkeydestä rikosilmoituksen. Woke-tuomari: ei täytä laittoman uhkauksen tunnusmerkistöä.
Tekemällä yhteiskunnasta oikeudenmukainen. Kellään ei ole mitään oikeuksia, jossei noudata myös velvollisuuksia
Vierailija kirjoitti:
Voitaisiin aloittaa positiivisesta ja kansasta välittävästä johtajuudesta, joka näyttää esimerkkiä. Sellainen tiukka, mutta, ennen kaikkea, reilu voisi olla jo tässä vaiheessa tarpeen.
Sen sijaan olemme saaneet hiekkalaatikkokiusaajia, jotka aiheuttavat eripuraa ja ilkkuvat vähäosaisille, hajottavat kansan yhtenäisyyttä, eivätkä vahingossakaan uhraa omia etujaan, vaikka vaativat sitä massoilta.
Mitäs äänestätte kaikenmaailman narsisti-Sannoja.
Vierailija kirjoitti:
Yhtäköyttä vedetään kokoajan, tosin eri suuntiin, Riikka haluaa katkaista köyden ja hajoittaa kansan.
Sanna Marin veti kansan kahtia ja sen ansiosta Ylilauta tuli pysyvästi tänne palstalle laittaan vasuille jauhot suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Perustelisitko vähän? Itse ainakin tiedän maltillisia islamin harjoittajia, jotka eivät tuputa uskontoaan muille tai vaadi muita elämään sen oppien mukaan, vaan uskonto on henkilökohtainen juttu. Ovat tasa-arvoa kannattavia feministejä, jotka käyttävät huivia silloin, kun itseä huvittaa tai eivät käytä ollenkaan."
Mutta kun suurin osa ei ole tuollaisia. Ne elintasosurffarit mitä tänne pääasiallisesti tulee, ei nakkaa paskan vertaa feminismistä saati tasa-arvosta.
Ja mitä luulet, saisiko nuo ystäväsi kameran eteen tuomitsemaan jihadistit yms? Tuskinpa vaan, ja siinä on se ongelma.
Onko Gazan konfliktin alettua kukaan gazalainen äänekkäästi vaatinut panttivankien vapauttamista?
En tiedä, en ole tuota Israelin ja Palestiinan konfliktia seurannut.
Vierailija kirjoitti:
1918, vassarit takas leireille mutta homma pitäisi hoitaa kunnolla tällä kertaa.
Ja tämäkö mielestäsi edesauttaa siinä yhden köyden vetämisessä?
Tällaisia kommentteja ei tarvita, ei kummaltakaan laidalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekemällä sen köyden päähän hirttosilmukan ja laittamalla sen silmukan esim. Purran tai Orpon kaulan ympärille.
Tein rikosilmoituksen yllyttämisestä mur haan
Onnea sen kanssa. Toisella foorumilla joku uhkasi tulla polttamaan Halla-ahon talon ja raivostuneet persut tekivät ilmoituksen Halla-aholle. Halla-aho, tuo sananvapauden vankkumaton kannattaja teki tietenkin tuollaisesta törkeydestä rikosilmoituksen. Woke-tuomari: ei täytä laittoman uhkauksen tunnusmerkistöä.
Rikosilmoitus tehty käräjäoikeuden tuomarin halventamisesta kutsumalla häntä "woke-tuomariksi".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päästäminen irti, luovuttaminen pidäkkeettömän vihervasemmistolaisen hulluuden edessä vaikuttaa päivä päivältä olevan se ainoa voittava strategia.
Minä en aio päästää. Olen nainen, olen äänestänyt vaaleissa vihreitä ympäriston takia, olen feministi (kannatan tasa-arvoa ja suutun naisten syrjinnästä ja kaksinaismoralistisista käytännöistä), mutta en kannata näitä woken ilmentymiä enkä naiivia suhtautumista maahanmuuttoon. Mielestäni ihmiset eivät ole perillä kaikesta asiaan liittyvästä.
PS. Olen ärsyttävä nainen.
Feminismi ei liity mitenkään tasa-arvoon.
Miten niin ei? Tasa-arvo on juuri feminismin ydinsanoma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Miehenä olen samaa mieltä siinä että ei se paska mitä on nähnyt ja kokenut naissukupuolen tekevän muutu hetkessä. Monien tekojen ketju. Mustat puhuu naisista lu tkina. Tietävät valkoisia paremmin.
Miten se siihen vaikuttaa, että minä en ole koskaan nussinut ketään, koska en voi sietää miehiä :D
Sinä ainoastaan osoitat omalla kommentillasi, että on +1 syy vihata miehiä, lol
Ihan kaikessa rauhassa. Yksilönä sä voit olla mitä tahansa haluat. Ongelma tulee siinä, jos sä alat tuota sappeasi sylkemään muille jonkinlaisena hyveenä ja tavoiteltavana mielentilana, kuten moni nykyään tekee.
-eri
Totta kai minulla on oikeus kertoa niistä ongelmista, joita olen kohdannut miesten aiheuttana. Niistähän on yritetty vaieta ja nämä naisvihamiehet yrittävät estää ongelmista puhumista. Onneksi Orpo sanoi, että ongelmista pitää puhua (vaikka samalla leikkasikin rahat naisilta ja naisia auttavilta järjestöiltä. Tyttöjä ahdistellaan seksuaalisesti kouluissa, nuoria tyttöjä ahdistellaan seksuaalisesti työharjoittelussa, YTHS on tilastoinut huolestuttavan määrän väkivaltaisia kuristusseksitilanteita, joihin tyttö itse ei ole halunnut osallistua jne. Meillä on valtava ongelmavyyhti käsissämme ja ongelmista puhuminen ei ole mitään sapen vuodattamista. On outoa, että sinäkin toivot tyttöjen ja naisten kärsivän vuosituhannesta toiseen miesten teoista. Häpeäisit.
En mä missään kohtaa sua kieltänytkään puhumasta, vaan "kielsin" saarnaamasta.
Uskoakseni sanoin nimenomaan, että jos alat saarnaamaan miesvihaa jotenkin tavoiteltavana asiana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitaisiin aloittaa positiivisesta ja kansasta välittävästä johtajuudesta, joka näyttää esimerkkiä. Sellainen tiukka, mutta, ennen kaikkea, reilu voisi olla jo tässä vaiheessa tarpeen.
Sen sijaan olemme saaneet hiekkalaatikkokiusaajia, jotka aiheuttavat eripuraa ja ilkkuvat vähäosaisille, hajottavat kansan yhtenäisyyttä, eivätkä vahingossakaan uhraa omia etujaan, vaikka vaativat sitä massoilta.
Mitäs äänestätte kaikenmaailman narsisti-Sannoja.
Mietipä uudestaan. Kaikki poliitikot miettivät sitä, miten heidän pitäisi kulloinkin toimia, jotta heidät äänestettäisiin uudelleen valtaan. Tämä saa aikaan äänestäjien nuoleskelua, eivätkä he vie loppuun asioita joita muka ovat ajaneet. Tai sitten asiat kaatuvat muiden puolueiden vastustukseen, eikä mitään saada sellaisenaan läpi. Tämä on loppujen lopuksi kuitenkin mielestäni parempi kuin *värisuora* USA:ssa, joka voi antaa yhdelle puolueelle kåytännössä diktatuurin monissa asioissa. Yksipuoluejärjestelmä, if you know the concept.
Miksi vetäisin samaa köyttä suomalaisten naisten kanssa? Ennemmin haluaisin vetää heiltä mattoa alta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vetäisin samaa köyttä suomalaisten naisten kanssa? Ennemmin haluaisin vetää heiltä mattoa alta.
Miksi?
Eipäs unohdeta Käärijä huumaa :D Kuka on seuraava kuka saa noin paljon positiivista mieltä aikaan?!
Vierailija kirjoitti:
Se on huomattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1918, vassarit takas leireille mutta homma pitäisi hoitaa kunnolla tällä kertaa.
Ja tämäkö mielestäsi edesauttaa siinä yhden köyden vetämisessä?
Tällaisia kommentteja ei tarvita, ei kummaltakaan laidalta.
Eiköhän kaikki vedä mieluiten sitä köyttä oman mielistensä kanssa.
Saataisiin nyt kaikki edes vetämään köyttä niin voisi olla vähemmän aikaa riitelyyn.
Älä kuitenkaan mene.