Mikä se K-Citymarketin "plop" oikein on?
Nyt kaikissa K-Citymarketin mainoksissa ja sosiaalisen median postauksissa on "plop" joka paikassa, enkä ymmärrä mistä siinä on kyse. Plop on kiva sana ja tykkään siitä, mutta en nyt ihan tajua miksi se pitää laittaa ihan joka paikkaan ja mitä sillä tavoitellaan, mikä sen idea on yms. Tietääkö kukaan?
Kommentit (57)
Plop plop plop, plop plop plop-laulu ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Plussapallo. Etkö muista niitä mainoksia?
En. Mutta kanava vaihtuu oitis, kun tuo mainos alkaa.
Vierailija kirjoitti:
En katso suomalaista televisiota, siten en myöskään muista tai tiedä suomalaisia mainoksia kuin muutamia harvoja. Mutta kiitos.
Ääliömäistä, niinkuin " Cittari hoitaa"- hokemakin. Pian tulee "plop, plop" minun puolelta koko kaupparyhmälle!
Plussapallo pahoinpideltiin Linnanmäelläoli uutisissa kerran vuosia sitten.
Ne plussapisteet on oikeasti hvetin kalliita.
Vierailija kirjoitti:
Ääliömäistä, niinkuin " Cittari hoitaa"- hokemakin. Pian tulee "plop, plop" minun puolelta koko kaupparyhmälle!
Ennemminkin nostalgista. Saataisiinpa vielä neljän koon citymarket takaisin.
Mulle tulee se mainos mieleen vessaistunnolla. Plop plop.
Se "plop" kuulostaa ihan siltä, kuin kakka olisi kovalla. Ei herätä ruokahalua ainakaan. Yök.
Typerä mainoskikka!, kanava vaihtuu heti enkä mene markettiin just ton ploppauksen takia... 🤣😂 S-market se olla pitää!
Minulla kuuluu yleensä vessassa käydessä tuollainen ääni.
Kauppiaan vessaäänet tulee nauhalta.
Se on rikkaan Coocauppiaan kakkakikkareet kun tippuu pönttöön. Plop, plop, trööt....
Paakkuuntunutta maitoa kahviin, plop plop plop.
Se ääni tulee kun ahne kauppias nostaa hintaa.
Plop on oikeasti mainoksen käsikirjoitukseen lipsahtanut kirjoitusvirhe: piti lukea floppi (=epäonnistuminen, fiasko, pannukakku. epäonnistunut yritys, mönkäänmeno). Vielä ei ole kukaan k-ryhmässä huomannut tätä virhettä.
Ärsyttävä, karkottaa kyllä asiakkaat, eli tosi floppi!
Vierailija kirjoitti:
se saa**na alkoi jo isänpäivänä se plopplopplop
Mikähän joululaulun arveluttava sanoitus mahtaa olla sitten tänä päivänä kun sitten poistettu?