Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys naisille - mikä yksityinen seikka sammuttaa kiinnostuksesi mieheen välittömästi ?

Vierailija
16.11.2024 |

Huono ja röyhkeä käytös on yksi asia mikä sammuttaa mielenkiinnon toista kohtaan.

Kommentit (653)

Vierailija
341/653 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teidän kiinnostuksella on merkitystä kun ette miehiä edes lähesty 🤣🤣

Vierailija
342/653 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No rehellisesti lihakset ja tatuoinnit. Siihen päälle vielä voimakas koira. Siitä jo tietää millainen on.

Toinen on sellainen pelokas mies. Pienuus ei haittaa, mutta jos siihen yhdistyy naismainen pelokkuus niin ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/653 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hömöys, eli flirttailee avoimesti kaikille naisille vaikka on seurassasi ja sinun seuralaisena.

Tää on osoittautunut mulla joskus hankalaksi ja oudoksi, ihmisillä voi olla aika erilainen käsitys flirttailusta. Mulle on joskus sanottu että oon kova flirttailemaan, vaikka itse en tunnista tuollaista, oon toki ystävällinen ihmisille, mutta kun ne ihmiset ei mitenkään rajoitu naisiin. Kerran kun töissä yks nainen sanoi että oon kova flirttailemaan (ei kylläkään sanonut sitä millään pahalla) niin miespuolinen työkaveri totesi siihen että joo, mutta kun se flirttailee kaikille, myös miehille, naurahdin siihen, mutta jäin kyllä vähän ihmettelemään, kerran tyttöystävä sanoi että ärsyttää kun flirttailen aina, heti sen jälkeen kun oltiin käyty McDonald'sissa hakemassa ruuat ja kehtasin hymyillä sille työntekijälle kun maksoin ruuat, silloin pistin koko kommentin mustasukkaisu

Joo, suomalaiset kusipäät kuvittelevat, että töykeys, tylyys ja autistinen ilmeettömyys/naama norsunvituilla olo on normaalia kanssakäymistä ja aspan kanssa asiointia. Näille hymy ja ystävällisyys on "kauheaa flirttiä!"

Vierailija
344/653 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni ale 17cm penis.

Olin ihastunut mieheen, jonka kanssa päädyttiin seksiin. Miehellä oli hyvin pieni. En voinut ajatella yhteistä tulevaisuutta, vaikka tunteita olikin. Kyllä kalun pitää tuntua, mutta kovin iso ei tarvitse olla. 

Jos alle 17 cm on rajana, valikoima jää melko pieneksi. Ja miten selvität tämän, onko aina mittanauha käsilaukussa?   

Vierailija
345/653 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päteviä mainintoja edellä. 50+ ikäisenä 

- Ei huolehdi ja näe vaivaa ulkonäön suhteen: ajamattomat niska-, korva- ja nenäkarvat, ajamaton parta, pitkät hiukset (perustaso, ei kiinnosta). Valkaisemattomat tai "huonot" hampaat, hoitamaton iho (rasvaisuus, näppylät), kalju ja kaljun peittely vähäisillä hiuksilla (korkein taso jos kunnossa, näitä on usein siedettävä mutta laskevat mielenkiintoa)

- luomet, muutama pieni menee mutta enempi ällöttää. Samoin muut ihokasvaimet joita ei ole pakko pitää kehossaan.

- ylipainoisilla punaiset lihomisarvet, leikkaus- tai tapaturma-arvet eivät haittaa.

- keskittyy vanhenemiseen alistuneesti

- ei minkäänlaista urheilutaustaa, eikä siis lihasta

Samat mieltymykset koskevat itseäni eli ulkonäössä olen korjannut perusvirheet.

Vierailija
346/653 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narukätinen vegaani huonolla hygienialla.

Montasataa grammaa lihaa päivässä vetävä. Karnivoristi, ei jatkoon. 

Kalikka kalahti heti :D En tunne muuten yhtäkään karnivooria kissojeni lisäksi.

ai kun ihmisen idiotismista huomauttaa se tarkoittaa että "kalikka kalahti", no ihan miten vaan

Vierailija
347/653 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matala koulutus

Pienet tulot

Kemia lakkaa olemasta ja kipinät sammuvat. Ei ole enää mitään yhteistä ja ei pysty edes keskustelemaan. 

Näin, jos ihminen elää vain hyvin materialistisella tasolla. Olen nainen ja seurustelen parhaillaan pienituloisen, mutta äärimmäisen fiksun miehen kanssa. Meillä todellakin riittää jatkuvasti keskusteltavaa, olemme molemmat kiinnostuneita kaikesta, niin maailmanpolitiikasta kuin tähtitieteestä, taiteesta, luonnosta, yhdessä kokkailusta. Ihmettelen naisia, jotka määrittelevät miehen tämän lompakon mukaan. Myöskään akateemisuus ei tee miehestä välttämättä fiksua, sillä mies saattaa olla oman alansa expertti, mutta putkinäköinen eikä hahmota isoja kokonaisuuksia ja syvempi elämänymmärrys on saattanut jäädä lapsentasolle.

Vierailija
348/653 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju (siis oikea ei vain leikattu), ujo ja hiljainen, kiltti, joka ei uskalla vaatia mitään muilta vaan antaa aina itse periksi ja kärsii tappiot.

Vierailija
349/653 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle100 peliä Steam-kirjastossa, tietokone jota ei ole itse kasannut, suoratoistopalveluista maksaminen piratismin sijaan, koulukiusaajille anteeksi antaminen yms.

Vierailija
350/653 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasismi 

Sovinismi

Nämä kaksi pahinta. En ikimaailmassa voisi kuvitella seurustelua rasistin ja sovinistin kanssa. Total turn off.

Vierailija
351/653 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole käynyt suihkussa. Haisee pahalta. 🤮

Vierailija
352/653 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoin vastoin pyyntöä, eli täällä mies (34v) kommentoi turn offeja vastakkaisessa sukupuolessa:

- Täyteaineet, implantit, tekoripset, hiuspidennykset, tekokynnet

-Valittaminen ja kyttääminen

-Liika somen/puhelimen selaus

-Kyvyttömyys osallistua kotitöihin

-Asioihin kommentointi tasolla: "Ihan sama, ok, emt, sano sä".

-Luottamuksen puute

-Tyhmyys.

Turn offeja, jotka voisin hyväksyä silti ja ryhtyä parisuhteeseen jos muuten henkilö on kiinnostava:

- Epävarmuus (koska tästä pääsee todistetusti eroon kun vaan kannustaa toista tarpeeksi)

- Joku vamma. Esim. pyörätuoli, sokeus, kuurous

-Siniset hiukset

-Animen fanitus

Lopuksi vielä mikä sytyttää kiinnostukseni 100% varmuudella:

- Aito hymyily ja nauraminen

-Itsevarmuus, älykkyys, menestys omassa elämässä (omat tulot, koulutus jne)

-Intohimot. Joko harrastuksiin tai jotain muuta asiaa, vaikka ammattia kohtaan.

-terveys, timmi kroppa, kauneus tietenkin. Kaikki naiset on kauniita jollain tavalla, etenkin hymyillessään.

Älkää luovuttako, vaikka eteen tulisikin huonoja miehiä. Koska "ei kaikki miehet"......

Vierailija
353/653 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

M23 kirjoitti:

Niin moni kohta täyttyy täällä, että ilmeisesti saan ainakin palstamammoilta olla kaikessa rauhassa :)

Vasta vaipoistasi kuoriutunut pikkupoika, 23-vuotias ja nyt jo täytät nämä turn off -kriteerit? Ok, ehkäpä löydät rinnallesi jonkun kaltaisesi, tatuoidun, äänekkään ja sivistymätömän persumimmin jostain lähiöbaarista. Elämän oppikoulua sekin...

Vierailija
354/653 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tän sivun aktiivinen käyttö varmaan tekee kenestä tahansa tapailukelvottoman

Vierailija
355/653 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Brassailee sillä mitä kaikkea omistaa ja paljonko on massia tilillä.

Valitettavasti yksi hyvältä vaikuttava suhdeviritelmä kaatui tähän. Mies alkoi heti puhelujen alussa selittämään uuden auton ostosta ja "ostetaan sullekkin" (??) Kehui kuinka oli vakioasiakas ja tuntee myyjän niin ja niin hyvin....  Taloa alkoi rakentamaan kuulemma  kuukauden päästä ja maalaili kuinka asutaan sielä jo puolen vuoden päästä. Levin matkoja suunnitteli ja mitä kaikkia elämysmatkoja. Minua ahdisti niin, että hyvä kun sain henkeä---

- Hui , tuosta tulee mieleen se Yle Areenan dokumentti nimeltä "Sarjakusettaja". Just noin se jätkä toimi ja pilasi monen naisen elämää.

Linkki tässä siihen 

https://areena.yle.fi/1-67950034

Oli varmasti Jimi, aivan sama malli kuin hänellä.

Vierailija
356/653 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono kunto, elämänhallinta retuperällä, heikko itsetunto, ei osaa rakastaa muita, kohdella kunnioittavasti, valehtelija, pelaa pelejä, on itseensä täynnä, ei huomioi eikä arvosta muita,  nilkki, addiktoituvaa sorttia, heikko lahjainen, päänaukoja, pskanpuhuja, nörtti, liika sliipattu, tarrautuja, niskoittelija, pään pudistelija, olan kohauttelija, nenästä verta kaivava, örkki, huonot hampaat, irvistelijä, vääräleuka, liian pieni se alakerran kaveri, hormoonihiiri, bodari, laiska, epätunnollinen, haiseva nahjus, ilkimys, naistenmies, nössö, luuseri, agressiivinen, vanhakantainen, uusavuton, mammanpoika, lahkeissa roikkuja, työtön, pierevä, röyhtäilevä, käytöstavat hakusessa, erakko, syrjäytynyt, ahdistunut, masentunut, katkera, introvertti, liian suulas, ei syö hedelmiä, haukkuu muita, ei puhu tunteistaan, sohvalla röhnöttäjä.

Huh, ainakin 12 kohtaa noista osui minuun. Ei ihme että olen yksin.

Vierailija
357/653 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roosan värin käyttö missä tahansa vaatekappaleessa, kengissä tai esineessä, esim. roosan kynän käyttö yök ei ole miehistä käytöstä. Roosa kuuluu pikkutytöille jotka leikkii prinsessoita ja joillain barbieilla tai my little pony -leikkikaluilla.

Oi, minä haluan roosaa käyttävän miehen. Kertoo rohkeudesta, ennakkoluulottomuudesta ja luovuudesta. Arvostan näitä ominaisuuksia miehessä.

Vierailija
358/653 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näin negatiivisia aiheita. Ei ollenkaan. Miehen ja naisen välinen vetovoima ja seksuaalisuus ovat positiivisia asioita. Ymmärrätte varmaan sen kutkuttavan tunteen. Se on ihan normaalia. Uskokaa minua.

Vierailija
359/653 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovat arvot ja oikeistolaisuus. Haluan humaanin miehen. 

Sama täällä. Niin täynnä näitä persupölöjä, Trumppia ihailevia tyhmiksiä.

Haluan miehen, oman Robin Hoodini, joka on itse vahva, mutta välittää myös heikommistaan <3 <3 <3. Sellainen sulattaa sydämeni ja hymyni.

Vierailija
360/653 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- varattu

- huono hygienia

- tupakointi

- liika alkoholin käyttö 

- seksuaaliset vitsit, naiskalenteri seinällä tai seksistä puhuminen liian aikaisessa vaiheessa tutustumista

Ainakin 95% miehistä voi pyyhkiä vasemmalle heti kättelyssä.

Pyyhi vaan ne loputkin. Tuskin sinussa mitään menettävät

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä