Kysymys naisille - mikä yksityinen seikka sammuttaa kiinnostuksesi mieheen välittömästi ?
Huono ja röyhkeä käytös on yksi asia mikä sammuttaa mielenkiinnon toista kohtaan.
Kommentit (653)
Vierailija kirjoitti:
Tyhmyys miehessä ja minun aliarvioiminen. En tykkää ylianalysoivista miehistä, enkä tunteista puhumisesta.
Niin me naiset ollaan erilaisia. Minä taas tykkään tunteista puhuvista (ja näyttävistä) ja analyyttisistä miehistä. Sellaisen kultakimpaleen kanssa ei elämä olisi tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Mies pyysi kivan yökerhoillan päätteeksi teelle. No minähän menin.
Ei mua se tee haitannut, mutten pitänyt miehen sensityyvisestä puheessaan. Vatvoo ja kääntää ja ylianalysoi.
Oi, miksi väärät ihmiset kohtaavat ja oikeat eivät kohtaa? Minä olisin mielelläni istunut teellä tuon ihanan herkän vatvojan kanssa :D. Tähtilampun alla...
Todelliset turn-offit:
Mies on liian lyhyt.
Mies on liian hintelä.
Miehen naama on liian ruma.
Miehellä on liian korkea ääni.
Miehen sosioekonominen status on liian matala (tai alempi kuin naisella).
Mies on epävarma tai jännittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ketjua lukee, niin miehillä auttaisi aika paljon kumppanin saamisessa, jos unohtaisivat persuilun.
Mutta tuntuvat vähät välittävän yhdestä suuresta yksittäisestä vastenmielisyyttä herättävästä seikasta, ja puhuvat itse vain, miten iso muna, pituus ja lompakko auttavat.
Taikka että ilman laatikkoleukaa on täyttä ilmaa...
Keskivertomies on naisille ilmaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovat arvot ja oikeistolaisuus. Haluan humaanin miehen.
Sama täällä. Niin täynnä näitä persupölöjä, Trumppia ihailevia tyhmiksiä.
Haluan miehen, oman Robin Hoodini, joka on itse vahva, mutta välittää myös heikommistaan <3 <3 <3. Sellainen sulattaa sydämeni ja hymyni.
Kaikki muutkin naiset haluavat sen saman miehen joka
- on pitkä ja vahva ja menestynyt
- uskoo luonnonsuojeluun, mutta hankkii naisensa kanssa ison asunnon ja lentää jatkuvasti ulkomaille
- on ehdottoman tasa-arvoinen miesfeministi, mutta kotona ottaa miehen roolin ja hoitaa miesten työt
- puhuu kiltisti naiselle, mutta ottaa naisensa sängyssä dominoivin ("määrätietoisin") ottein
- on stooalainen tukipylväs naiselle aina kuin tarvitaan, mutta tirauttaa juuri sopivassa tilanteessa kyyneleen pupujussin vuoksi
Toisin sanottuna miehen, jossa yhdistyy kaikkien maailman miesten parhaat piirteet.
Syy miksi et saa sitä miestä on, ettet sinä ole vastaava nainen. Siis esimerkiksi nainen joka:
- on mallinkroppainen ja kauniskasvoinen
- pitää itsensä hyvännäköisenä, mutta ei vaadi korkeaa elintasoa
- osallistuu tasa-arvoisesti renkaiden vaihtoon ja auton vanteiden kiillottamiseen, mutta on silti vanhan ajan lady ja kodinhengetär
- ei ole koskaan harrastanut seksiä parisuhteen ulkopuolella, mutta on sängyssä kiihkeä ja tarvittaessa nahkapukudomina
- ymmärtää miehiä eikä kaihda kaljalla istumista ja mieshuumoria, mutta on silti empaattinen ja pehmeä hoivaaja
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen, naiset. Ulkonäkö ja syntyperä ei kuulu tähän listaan. Niitä ei yksikään mies eikä nainen ole valinnut itse. Fyysiset ominaisuudet pilkan kohteena kasvattaa häpeän tunnetta, sitä ei kai hyvin käyttäytyvä nainen haluaisi aiheuttaa? (olen nainen)
Sheimaaminen (käyttäisin kotoperäistä sanaa, jos toimiva sellainen olisi), kun on nykypäivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmyys miehessä ja minun aliarvioiminen. En tykkää ylianalysoivista miehistä, enkä tunteista puhumisesta.
Niin me naiset ollaan erilaisia. Minä taas tykkään tunteista puhuvista (ja näyttävistä) ja analyyttisistä miehistä. Sellaisen kultakimpaleen kanssa ei elämä olisi tylsää.
Miksi et lähesty sellaista miestä?
- Viherfeminismi
- Naismaisuus
- Mtp-ongelmat
- Entisen elämän taakat eli haasteita eksän+lasten kanssa tms. En jaksaisi mitään uusperhekuvioita. Täysikäiset tai ikäistymässä olevat lapset on ok.
Muuten ei vaatimuksia pituuden tai ulkonäön suhteen, kunhan muuten osuu kemiat yhteen. Lihavat harvemmin kiinnostavat, mutta ei sekään mikään kategorinen ei ole. Ideaali olisi joku raskasta musiikkia kuunteleva akateeminen työssäkäyvä mies, joka tykkää koirista ja matkailusta sekä kaikenlaisesta yleismaailmallisesta pohdiskelusta ja tietysti seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen, naiset. Ulkonäkö ja syntyperä ei kuulu tähän listaan. Niitä ei yksikään mies eikä nainen ole valinnut itse. Fyysiset ominaisuudet pilkan kohteena kasvattaa häpeän tunnetta, sitä ei kai hyvin käyttäytyvä nainen haluaisi aiheuttaa? (olen nainen)
Sheimaaminen (käyttäisin kotoperäistä sanaa, jos toimiva sellainen olisi), kun on nykypäivää.
kaukana taitaa olla ne ajat, kun elettiin edes jonkinlaisessa illuusiossa että naiset noin yleensä ei olisi yhtä pinnallisia mitä miehet
Jos tiedostan, että mies on homo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksityinen?
-- sanoihin takertuminen eli senkaltainen pikkumaisuus sammuttaa mielenkiinnon. Ei pysty jatkamaan keskustelua koska sentyyppinen ihminen nillittää jostain sanan valinnasta vaikka ymmärtäisi kysymyksen varsin hyvin mitä haetaan.
Minä ainakin vähän hämmennyin tuosta sanasta, hyvä että joku kysyi niin ymmärrän kysymyksen! Onhan toi siis ihan tajuttavissa, mutta itse aloin miettiä että kysytäänkö tässä nyt jotain mitä mä en tajua :D terv. Tyhmä
Katkeruus on ehdoton turn-off. Sellainen "kaikki naiset on xx" tai "elämä on minulle velkaa ym ym".
Oikeistolainen arvomaailma ehdottomasti. Kertoo empatian puutteesta, jos tykkää puolueesta joka kyykyttää kipeitä ja köyhiä.
Monikin asia. Ainakin huumeet, alkoholi, tupakka yms päihteet. Ja et o omii lapsii yhtään. Ja et niiden lasten äitikin o viel mukana heidän elämissään. Ja muut eksät. Ja esim jalkapalloo lätkää yms saa katsella, muttei saa huutaa, jos se joukkue , jota joko kannattaa tai ei, tekee maalin. Pitää katsella HILJOO sitä. Ja se ei saa olla kovin kovalla. En halua myöskään olla mikään palvelija hänelle missään asiassa. Ei saa olla mikään kunto -eikä siivoushullu. Toki niitä saa tehdä, muttei mikään himo sellainen.
Puhuu vaimosta tai tyttöystävästään. Ei kiinnosta varatut pettäjäkoijarit.
Vierailija kirjoitti:
Pieni penis.
itsellä on keskikokonen tai ehkä jopa vähän yli mutta en haluais naista joka on asian suhteen noin pinnallinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksityinen?
-- sanoihin takertuminen eli senkaltainen pikkumaisuus sammuttaa mielenkiinnon. Ei pysty jatkamaan keskustelua koska sentyyppinen ihminen nillittää jostain sanan valinnasta vaikka ymmärtäisi kysymyksen varsin hyvin mitä haetaan.
Itse asiassa nykyään tämä ei ole enää mitään nillittämistä. Ihmiset eivät oikeasti osaa enää suomea, vaikka se olisi heidän äidinkielensä. Epäkieli, jossa käytetään samalta kuulostavaa mutta eri asiaa tarkoittavaa sanaa, on älyttömän yleistä nykyään. Juurikin yksityinen - yksittäinen, aikaan - aikana, -puoleinen - puolinen jne.
Puhumattakaan sitten vaikkapa väärän sijamuodon tai taivutusmuodon käyttämisestä, tai nyt räjähdysmäisesti yleistyneistä "pystyn tehdä sen huomenna" -tyyppisistä lauseista.
Nämä ovat tärkeitä tarkennuksia, etenkin nykyään. Tästäkään kirjoittajasta ei voi tietää, tietääkö hän sanojen yksityinen ja yksittäinen eron.
Velaksi ostettu iso musta Bemari.
Ei jatkoon.
Sana on vapaa...