Kysymys naisille - mikä yksityinen seikka sammuttaa kiinnostuksesi mieheen välittömästi ?
Huono ja röyhkeä käytös on yksi asia mikä sammuttaa mielenkiinnon toista kohtaan.
Kommentit (653)
Narukätinen vegaani huonolla hygienialla.
Vierailija kirjoitti:
Montasataa grammaa lihaa päivässä vetävä. Karnivoristi, ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montasataa grammaa lihaa päivässä vetävä. Karnivoristi, ei jatkoon.
Kalikka kalahti heti :D En tunne muuten yhtäkään karnivooria kissojeni lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Lokkeilu jääkaapilla.
Se, että oikeasti vetää sen vieraille tarkoitetun kakun jääkaapista niin kuin palstamiesten pilkallisissa provoissa. Osoittaa a) itsehillinnän puutetta b) piittaamatonta itsekkyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Kun ketjua lukee, niin miehillä auttaisi aika paljon kumppanin saamisessa, jos unohtaisivat persuilun.
Mutta tuntuvat vähät välittävän yhdestä suuresta yksittäisestä vastenmielisyyttä herättävästä seikasta, ja puhuvat itse vain, miten iso muna, pituus ja lompakko auttavat.
Taikka että ilman laatikkoleukaa on täyttä ilmaa...
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei osaa ekoilla treffeillä olla herrasmies. Herrasmies avaa ovia ja kehuu naista, ja haluan että mies ns johtaa tilannetta kysymällä kysymyksiä ja olemalla positiivinen. Kaikki hiljaa olo, himmailu, kyräily, epäily ja asioiden tivaaminen on turn off. Tivaamisesta esimerkki, olen itse korkeasti koulutettu ja teen asiantuntijatyötä ja rahoitan tällä elämäni mukavasti.. Tapasin miehen, jolla oli kaikki merkkituotteet ja auton merkki tuli myös esiin jo alussa...
Mies oli selvästi tavannut paljon naisia, joilla oli taloushuolia ja mies pelkäsi nyt, että joutuu elättämään minuakin. Hän sitten tivasi kaikkea työstäni ja yritti kartoittaa varallisuuttani kysymällä autoista ja mökeistä aika suoraan, mutta luuli olevansa ovela. Paskaa jäi hänelle käteen, sillä en tavannut enää miestä ja verotietojen perusteella tienaan 40% enemmän kuin tämä merkkiautomies...
Verokalenteria vaan tsekkaamaan ennen treffeille lähtöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä onkin lueteltu jo kaikki muut, mutta itselläni vielä:
"ex on mun paras ystävä"
Seurustelin kerran tuollaisen kanssa ja olin vieläpä iloinen, että olivat "lapsen takia" niin hyvissä väleissä. Mä en vaan aluksi ihan tajunnut mitä kaikkea tuo voikaan pitää sisällään... melko kirjaimellisesti.
Jaa mun ex-mies on mun ystävä. Edelleen, vaikka lapset on jo aikuisia ja kumpikin olemme naimisissa tahoillamme. Epäilen, että kumpikaan ei olisi huolinut kumppaniksi ihmistä, joka ei tätä asiaa ymmärrä. Asioiden hoitaminen vain on yksinkertaisempaa, kun luopuu vihanpidosta. Jotkut eroavat ihan sovussa.
Sen verran tarkennan, että tähän ystävyyteen ei esimerkiksi seksi ole kuulunut missään vaiheessa.
Sulta meni pointti ohi. Tottakai tulee tavoitella sopuisaa kanssakäymistä ja todellakin pitää luopua vihanpidosta ja muusta paskasta. Tuossa vaan mentiin siihen toiseen ääripäähän, jossa tilaa ei ollut uudelle suhteelle. Ensin pettäminen oli henkistä, eli esim. murheet vuodatettiin ensin exälle eikä välttämättä ollenkaan omalle kumppanille. Sitten alkoi paljastua vähän muutakin ekstraläheisyttä.
Nykyään on sitten tosiaan turn off, jos ex on PARAS ystävä tai muuten korostetaan tai tulee ilmi miten erityisen läheisiä ollaan. En jää ottamaan selvää, mikä sivurooli mulle jäisi.
Rumasti puhuminen muista ihmisistä, epäempaattisuus. Päihdemyönteisyys tai päihteidenkäyttö. Vaikka olisi miten hyvältä muuten vaikuttava mies, nämä tappaisivat kiinnostuksen heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hömöys, eli flirttailee avoimesti kaikille naisille vaikka on seurassasi ja sinun seuralaisena.
Tää on osoittautunut mulla joskus hankalaksi ja oudoksi, ihmisillä voi olla aika erilainen käsitys flirttailusta. Mulle on joskus sanottu että oon kova flirttailemaan, vaikka itse en tunnista tuollaista, oon toki ystävällinen ihmisille, mutta kun ne ihmiset ei mitenkään rajoitu naisiin. Kerran kun töissä yks nainen sanoi että oon kova flirttailemaan (ei kylläkään sanonut sitä millään pahalla) niin miespuolinen työkaveri totesi siihen että joo, mutta kun se flirttailee kaikille, myös miehille, naurahdin siihen, mutta jäin kyllä vähän ihmettelemään, kerran tyttöystävä sanoi että ärsyttää kun flirttailen aina, heti sen jälkeen kun oltiin käyty McDonald'sissa hakemassa ruuat ja kehtasin hymyillä sille työntekijälle kun maksoin ruuat, silloin pistin koko kommentin mustasukkaisu
Tätä palstaa lukiessa tulee kyllä mieleen, että ihan vain perushyvän kotikasvatuksen saanut tyyppi on oikea unelmaprinssi.
Naismaisuus miehessä. Juoruilu. Selkärangan puute. Lammasmaisuus.
Että hänen ihannenainensa on 18-vuotias. Kertoo paljon miehen järjenjuoksusta.
Mitätön prinssinnakki housuissa ja huorahtava elämätyyli, pershäiriöisyys, läski
Nuuska. Tappajakoira. Rahapeliongelma. Populisti/konservatiivi. Pidän näitä aivopestyinä.
Tupakointi sillä rajalla.
Tuntuupa masentavalta lukea ja peukuttaa täällä kerrottuja asioita. Niistä todella moni on tullut itselle vastaan, mutta en silti ole ymmärtänyt lopettaa tutustumista, vaan koettanut aina selitellä asian miehen kannalta parhain päin. Että ei hän tahallaan, ehkä hän on vain hermostunut kun häntäkin jännittää, jne.
Alkoholi ja kaverit tärkeässä osassa elämää. Örveltäminen ja uhoaminen. Saituus.
Moni yksittäinen asia, huono käytös kaikkine variaatioineen tuli ekana mieleen. Sisältää junttiuden, ennakkoluulot, röyhkeyden, limaisuuden, ilkeyden, sovinistisuuden ja yleisen vihamielisyyden. Hyvänä kakkosena huono hygienia.
Kitinä. Mies, joka kitisee koko ajan kaikesta ja mollaa muita ihmisiä ja kaikki on jonkun muun syy. Sellainen on hyvin luotaantyöntävää.