Kysymys naisille - mikä yksityinen seikka sammuttaa kiinnostuksesi mieheen välittömästi ?
Huono ja röyhkeä käytös on yksi asia mikä sammuttaa mielenkiinnon toista kohtaan.
Kommentit (653)
Jarruraidat valkoisissa kalsareissa.
Vaikka se että haluaa panna kaikkea mikä liikkuu ja väittää olevansa avoimessa suhteessa..
Arvaamaton, väkivaltaan viittava käytös. Huono hygienia, (tämä valitettavan yleistä).
Naista alistava käytös, huumori ja/tai puheet.
Huono huumorintaju, tosikkomaisuus.
Piheys.
Huonot käytöstavat.
Ruma pukeutuminen.
Ei pidä eläimistä (tai lapsista). Tylsyys.
Jne.
Täällä onkin lueteltu jo kaikki muut, mutta itselläni vielä:
"ex on mun paras ystävä"
Seurustelin kerran tuollaisen kanssa ja olin vieläpä iloinen, että olivat "lapsen takia" niin hyvissä väleissä. Mä en vaan aluksi ihan tajunnut mitä kaikkea tuo voikaan pitää sisällään... melko kirjaimellisesti.
Sovinismi ja yleiset naisvihamieliset asenteet, vähättely, itsensä ja miessukupuolen ylistäminen. Nämä edes huumorin tai minkään varjolla.
Asenteet näkyy ihmisestä helposti ulospäin.
Ensivakutelmassa; huonot hampaat, haiseva suu.
Siitä en pääse eteenpäin, mahdotonta.
Vierailija kirjoitti:
Nilkkapanta.
*huutonauran*
Örvellys. Alkoholin liiallinen käyttö ( minun mittapuulla raja tosi matalalla).
Huono yleishygienia eli likaiset vaatteet ja hiukset käännyttää tehokkaasti!
Vierailija kirjoitti:
Täällä onkin lueteltu jo kaikki muut, mutta itselläni vielä:
"ex on mun paras ystävä"
Seurustelin kerran tuollaisen kanssa ja olin vieläpä iloinen, että olivat "lapsen takia" niin hyvissä väleissä. Mä en vaan aluksi ihan tajunnut mitä kaikkea tuo voikaan pitää sisällään... melko kirjaimellisesti.
Jaa mun ex-mies on mun ystävä. Edelleen, vaikka lapset on jo aikuisia ja kumpikin olemme naimisissa tahoillamme. Epäilen, että kumpikaan ei olisi huolinut kumppaniksi ihmistä, joka ei tätä asiaa ymmärrä. Asioiden hoitaminen vain on yksinkertaisempaa, kun luopuu vihanpidosta. Jotkut eroavat ihan sovussa.
Sen verran tarkennan, että tähän ystävyyteen ei esimerkiksi seksi ole kuulunut missään vaiheessa.
Talousasioiden retuperällä oleminen. Uskoisin, että se kertoo myös monesta muusta ongelmasta oman elämän hallinnassa, joten sanoisin että näiden kombo. Esimerkiksi miehelle on kestämätöntä olla henkilökohtaisesti konkurssissa ja seurustella omilla valinnoillaan vaurastuneen naisen kanssa. Siitä seuraa vttuilua, siipeilyä, typeriä kommentteja ja ehkä muutenkin huonoa kohtelua jne.
Köyhä,ruma,tyhmyys,vonkaaminen seksiin eikä tajua ettei kiinnosta.
- Itsekeskeisyys
- huonot käytöstavat
- itaruus joka johtaa muiden taloudelliseen hyväksikäyttöön
- ylimielisyys
Vierailija kirjoitti:
Yksityinen?
Yksittäinen? -> yksittäinen eli yksi ainoa tärppi ei riitä vaikka putkiaivobimboinkkelit pystyvät käsittelemään/käsittämään/temppuilemaan vain 1 asian kerrallaan.
Tyhmyys ja tyhmimmästä tyhmyydestä kielii kielipuolisuus omaa äidinkieltä (= työkalu hahmottaa maailmaa ja oppia edes joskus vähän jostain jotain) koskien.
Kyllä kaikki eläinrääkkäys ja sellaiseen liittyvä "läpänheitto" (tiedättekö ne ihmiset, jotka alkaa heti puhua tappamisesta, ampumisesta, myrkyttämisestä tms. jos yrität puhua vaikka mökillä pesivistä lokeista. "Syötä niille hauleja höhhöhöö" -tason juttuja).
Parta ja parransänki. Muoti-ilmiö, mutta en tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Köyhä,ruma,tyhmyys,vonkaaminen seksiin eikä tajua ettei kiinnosta.
Missä menee köyhän ja ei-köyhän rajasi?
Hoitamaton lepra.