Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys naisille - mikä yksityinen seikka sammuttaa kiinnostuksesi mieheen välittömästi ?

Vierailija
16.11.2024 |

Huono ja röyhkeä käytös on yksi asia mikä sammuttaa mielenkiinnon toista kohtaan.

Kommentit (653)

Vierailija
281/653 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyys ja persuus.

Vierailija
282/653 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitamaton lepra.

Spitaaliset ovat joka tapauksessa karanteenissa, joten mitä sinä edes voisit päästä sinne, ellet ole itse samassa tilanteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/653 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanin piikittely  huumorin varjolla. Yleensä kaikenlainen kusipäisyys, joka verhotaan huumoriksi.

Vierailija
284/653 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeruus. Oli se sitten exää, omia vanhempia, työpaikkaa tai mitä tahansa kohtaan. Vastoinkäymisiin takertuminen, itsesäälissä vellominen ja uhriutuminen ovat kaikki aika luotaantyöntäviä asioita.

Tahdittomuus. Jos mies alkaa heti ensimmäisessä keskustelussa ehdotteleen seksiä, kyseleen fetisseistä tai muuten heittään sellasta "läähpuuh"-tyyppistä settiä, niin tiedän, että tää ei oo mulle. Olen itse sen verran vanhanaikainen, että haluan tuntea toisen vähän paremmin ennen kun siirryn edes keskustelemaan mistään intiimimmästä.

Vierailija
285/653 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runsaat tatuoinnit. 

Vierailija
286/653 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot hampaat/huono hygienia yleensäkin. Limainen katse, semmoinen pervo. Tyhmyys ja uhriutuva asenne.

Vierailija
287/653 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Katkeruus. Oli se sitten exää, omia vanhempia, työpaikkaa tai mitä tahansa kohtaan. Vastoinkäymisiin takertuminen, itsesäälissä vellominen ja uhriutuminen ovat kaikki aika luotaantyöntäviä asioita."

Aivan samaa mieltä. Ja käänteisesti minuun vetoaa sellainen mutkaton peruspositiivisuus jossa toinen suhtautuu uusiin asioihin ja uusiin ihmisiin ennakkoluulottomasti eikä ole koko ajan jarrut päällä kaiken suhteen.

Olen muutaman kerran erehtynyt tapailemaan miestä jolle ei käynyt maailmassa kuin suunnilleen pari hänelle ennestään tuttua asiaa, ruokaa ja ihmistä. Oli kyllä todella rasittavaa yrittää jotain yhteistä keksiä.

Vierailija
288/653 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi, seksistisyys, muiden ihmisten huono kohtelu, esim. tarjoilijan tai kadulla olevan vähäosaisen.

Vierailija
289/653 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkeruus. Oli se sitten exää, omia vanhempia, työpaikkaa tai mitä tahansa kohtaan. Vastoinkäymisiin takertuminen, itsesäälissä vellominen ja uhriutuminen ovat kaikki aika luotaantyöntäviä asioita.

Tahdittomuus. Jos mies alkaa heti ensimmäisessä keskustelussa ehdotteleen seksiä, kyseleen fetisseistä tai muuten heittään sellasta "läähpuuh"-tyyppistä settiä, niin tiedän, että tää ei oo mulle. Olen itse sen verran vanhanaikainen, että haluan tuntea toisen vähän paremmin ennen kun siirryn edes keskustelemaan mistään intiimimmästä.

Näiden kahden yhdistelmä. Katkeroitunut mies, joka jo ensitapaamisella alkaa traumadumppaamaan ja avautumaan vastoinkäymisistään... Tulee vähän sellainen olo, että hakeekohan hän nyt itselleen sittenkin vain ilmaista terapeuttia.

Vierailija
290/653 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

varpaankynnet ja toki sormien kynnet

Itse en ole koskaan nähnyt ihmistä, jolla ei olisi kynsiä.

Vierailija
291/653 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei kiinnostunut minusta. Mies on kiinnostuneempi jostakusta toisesta. 

Vierailija
292/653 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono hygienia/hoitamattomat hampaat 

TÄMÄ ainakin ensin, ja jos kämppäkin on huonosti siivottu..

Vierailija
293/653 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä onkin lueteltu jo kaikki muut, mutta itselläni vielä:

"ex on mun paras ystävä"

Seurustelin kerran tuollaisen kanssa ja olin vieläpä iloinen, että olivat "lapsen takia" niin hyvissä väleissä. Mä en vaan aluksi ihan tajunnut mitä kaikkea tuo voikaan pitää sisällään... melko kirjaimellisesti. 

Itsellä tähän toinen ääripää, eli niin sodassa exänsä kanssa, ettei tainnut toisinaan edes muistaa olevansa uudessa parisuhteessa. 

Vierailija
294/653 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti ylimielinen käytös, pälyily, aavistus epärehellisyydestä, tyhmyys ja kaikki inhottava tekeminen.

Vierailija
295/653 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gentleman care-terveyssiteet peppuvaossa.

Vierailija
296/653 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihi, ei tarjoa esim kahvia, tyhmä, itsekäs

Vesa
297/653 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

xxx

Vesa

Vierailija
298/653 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrkimys kontrollointiin.

Vierailija
299/653 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pervo = sen genren sivustoja ja deittisovelluksia puhelimessa, yletön naisten seuraaminen somessa ja useat viritykset yhtäaikaa.

Itse tajusin yhdelle olevani tuollainen yksi saalistuksen kohde muiden joukossa, vaikka ensin luulin olevani kovinkin erityinen pommituksensa vuoksi. Onneksi tutkin somesta sitten totuuden esiin.

Vierailija
300/653 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki päihteet, nuuska, tupakka ym.

ympäristönsuojeluvastaisuus

eläinsuojeluvastaisuus

äänen korottaminen

ivallisuus

naisia alistava "huumori"

se, että mies nostaa itseään ja sukupuoltaan koko ajan ylemmäs puheissaan