Kuka on keksinyt, että ihmisen pitää syödä kolmen tunnin välein?
Ja tämä mussuttaminen pitää aloittaa heti, kun saa silmänsä auki ja kauhea heikotus tulee, jos ei saa välipalaa ja ruokaa jatkuvalla syötöllä.
T. Hoikka
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että kasvissosekeitto syövät voi ollakkin nälkäisiä jo kolmen tunnin päästä ruoasta.
Meinaat, että syövät vain ja ainoastaan sosekeittoa?Onko sellaisiakin? Jos laitan kasvissosekeittoa, se syödään alkuruokana ja sitten vielä jotain muuta sen jälkeen, sellaista proteiinipitoista tietty. Meillä on useampia yksinkertaisia ruokalajeja pöydässä, kaikki pieniä annoksia ja edellisen päivän tähteitä tietty myös, etteivät pilaannu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen se on senkin keksinyt. Sinä itse päätät, miten toimit omassa elämässäsi - niin me muutkin tehdään.
Kaikkivaltia Jumala viisaudessaan on senkin keksinyt.
Painu uskis vidduun
Ilkeä ja turha kommentti sinulta. Enkä edes ole uskiksesi :)
Itse olet ilkeä ja turha
Nimittelet omasta päästäsi minua uskikseksi: ilkeää ja turhaa. Kapis?
Kapris sulla on anaalissas
En tiedä, mutta se on luonnotonta ja siksi ylipainoisuus jyllää.
Uskoisin, että tuo riippuu omasta fysiologiasta. Itse olen aina syönyt harvemmin isoja annoksia ja ollut lapsesta saakka lihava. Saatuani noin puolisen vuotta sitten lääkityksen lihavuuteen, on minulle tullut sisäinen tarve syödä aika pieniä määriä juurikin noin kolmen tunnin välein. Toistaiseksi lääkitys on vaikuttanut hyvin toimivalta.