Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen jÀtti, kun kerroin maanneeni maksullisen naisen kanssa

Vierailija
15.11.2024 |

Miten voi aikuinen nainen olla noin lapsellinen? Kerroin maanneeni useamman maksullisen naisen kanssa muutama vuosi takaperin, kun olin sinkku ja matkustelin Aasiassa. 🙄

Kuvittelin, ettÀ naisella olisi terve itsetunto ja osaisi antaa menneiden olla menneitÀ, mutta ilmeisesti ei. Miksi tuo muka olisi niin iso juttu, ettÀ suhde pitÀÀ pistÀÀ karille?

M33

Kommentit (1170)

Vierailija
681/1170 |
17.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

No ei ole ihme, ettÀ jÀtti!

NĂ€in nĂ€mĂ€ vastuuttomat  miehet levittĂ€vĂ€t papilloomavirusta sitten naisiin.

Parempi olisi jos naiset valitsisivat kummpneikseen naisia kuin vastuuttomia miehiÀ.

TĂ€tĂ€ palstaa lukeneena tulee mieleen, ettĂ€ miehiĂ€ kiinnostaa lĂ€hinnĂ€ vain yksi asia. 

Vierailija
682/1170 |
17.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menetti kunnioituksen, kun luuserina jouduit maksamaan pillusta! Ja vielĂ€ valkoisena miehenĂ€ Aasiassa! Hah! 

Useimmille kyse on kÀsittÀÀkseni siitÀ ettÀ ei ole pelkoa ettÀ hullu nainen alkaisi vainota ja stalkata. Ei siitÀ ettÀ "joutuisi" maksamaan.

Niin, iltapÀivÀlehdistÀhÀn saamme useamman kerran kuukaudessa lukea mustasukkaisista existÀ, jotka hakkaavat, ottavat panttivangiksi, ampuvat, tukehduttavat ilmastointiteipillÀ jne. Ja naisiahan ne tekijÀt on, vai?

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/1170 |
17.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Toivottavasti sun suhteessa nainen on samaa mieltĂ€ ja yhtĂ€ epĂ€rehellinen sinulle kuin sinĂ€ hĂ€nelle. Voitte perustaa suhteenne siihen ettĂ€ valehtelette toisillenne ja esitĂ€tte jotain aivan muuta kuin oikeasti olette. Kai siitĂ€ jotain kuitenkin saatte.

Sinun tai minun rehellisyydestÀ ei ole mitÀÀn takeita tÀÀllÀ anonyyminÀ esiintyessÀ. Anonyymi jeesustelu omalla ja kumppanin rehellisyydellÀ on melko naurettavaa, varsinkin kun kaikki elÀmÀÀ nÀhneet hyvin tietÀvÀt miten vÀhÀn noihin itsearviointeihin kannattaa kiinnittÀÀ huomiota, silloinkin kun ne esitetÀÀn kasvokkain. Jos jollain on kovin kova tarve kertoa itsestÀÀn jokin henkinen ominaisuus, alan seuraavaksi miettimÀÀn mikÀ on tuollaisen toitotuksen perimmÀinen motiivi? Pikemminkin kuin mikÀ on vÀitteen totuusarvo.

Vierailija
684/1170 |
17.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:  

ettĂ€ alussa selvitetÀÀn sovitaanko seksuaalisesti ja muutenkin yhteen. 

Laitatko vielĂ€ lomakkeen uuden sulhaskandidaatin eteen ettĂ€ varmasti tiedetÀÀn sovitaanko seksuaalisesti yhteen ja 'olemme yhteensopivia ajatuksiltamme'? On aivan varmaa ettĂ€ harva jos kukaan alkaa avautumaan jollekin  uudelle hoidolle ja varsinkaan rehellisesti koko seksihistoriaansa. Tuskin sinĂ€kÀÀn alat, vaikka pidĂ€t tietysti tÀÀllĂ€ yllĂ€ toista tarinaa.

Seksuaalisen ja muun yhteen sopimisen voi todeta huomattavasti vÀhemmÀn teoreettisilla tavoilla jos ei ole tÀysin autisti.

Okei, sulla on vissiin vÀhÀn hakusessa miten ihmiset luonnollisesti tutustuu toisiinsa, ilman rahaa. No, kerrotaan. Ei kÀytetÀ lomakkeita, vaan jutellaan, ja siinÀ pikkuhiljaa tutustutaan myös toisen menneisyyteen. Usein monet asiat tulee luontevasti puheeksi vasta ajan kanssa, mutta itse olen sitÀ mieltÀ ettÀ itselle tÀrkeÀt asiat kannattaa kyllÀ ottaa esiin jo melko varhaisessa vaiheessa. Jos vaikkapa ei halua miestÀ joka on kÀynyt maksullisissa, niin se kannattaa selvittÀÀ aika alkuun. Toki tÀssÀ voi tulla huijatuksi kuten monessa muussakin asiassa, mutta kyllÀ sen kaltainen epÀarvostus tulee suhteen mittaan ilmi eikÀ valheeseen perustuva suhde kuitenkaan kanna kovin pitkÀlle. Tietenkin aikaa menee hukkaan, mutta sellaista se on.

ItsellÀkin on historiaa, jota en ihan heti ole levÀyttÀmÀssÀ uuden tuttavuuden silmille, mutta jos toinen kysyy itselleen tÀrkeÀstÀ asiasta, niin minulla ei kyllÀ ole pokkaa valehdella. Jos valehtelisin, kokisin huijaavani toisen suhteeseen, kuten tuossa aiempi kommentoija sanoi.

Seksuaalinen yhteensopivuus on monitahoista. Ei tietenkÀÀn sille, jolle seksi on liiketoimintaa. HÀn selvittÀÀ varmasti itselleen riittÀvÀn yhteensopivuuden alta aikayksikön. Mutta sille, joka etsii elÀmÀnmittaista seksuaalisuuden tutkimista ja jakamista yhdessÀ toisen kanssa, tutustuminen vie aikaa ja vaatii pohjalle ennen kaikkea rehellisyyttÀ ja yhteiset arvot.

Vierailija
685/1170 |
17.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Toivottavasti sun suhteessa nainen on samaa mieltĂ€ ja yhtĂ€ epĂ€rehellinen sinulle kuin sinĂ€ hĂ€nelle. Voitte perustaa suhteenne siihen ettĂ€ valehtelette toisillenne ja esitĂ€tte jotain aivan muuta kuin oikeasti olette. Kai siitĂ€ jotain kuitenkin saatte.

Sinun tai minun rehellisyydestÀ ei ole mitÀÀn takeita tÀÀllÀ anonyyminÀ esiintyessÀ. Anonyymi jeesustelu omalla ja kumppanin rehellisyydellÀ on melko naurettavaa, varsinkin kun kaikki elÀmÀÀ nÀhneet hyvin tietÀvÀt miten vÀhÀn noihin itsearviointeihin kannattaa kiinnittÀÀ huomiota, silloinkin kun ne esitetÀÀn kasvokkain. Jos jollain on kovin kova tarve kertoa itsestÀÀn jokin henkinen ominaisuus, alan seuraavaksi miettimÀÀn mikÀ on tuollaisen toitotuksen perimmÀinen motiivi? Pikemminkin kuin mikÀ on vÀitteen totuusarvo.

SinÀ katsot ettÀ sinulla on oikeus olla puolisollesi epÀrehellinen, koska tiedÀt ettei hÀn hyvÀksyisi aitoa sinua. Annat siis hÀnelle toisen kuvan itsestÀsi ja huijaat hÀnet olemaan suhteessa, jollaisessa hÀn ei ehkÀ olisi jos tietÀisi totuuden. SiksihÀn sinÀ totuuden salaat, jotta hÀn ei voisi tehdÀ faktoihin perustuvia pÀÀtöksiÀ.

TÀmÀ ei ole minulta pois eikÀ ole minulle sen isompi asia. TiedÀn hyvin ettÀ kaltaisiasi ihmisiÀ on. Itse kuitenkin olet tÀÀllÀ periaatteistasi kertonut, joten kommentoin siihen ettÀ toivottavasti puolisosi on samoilla linjoilla ja kokee myös oikeudekseen huijata sinua. Huijareiden suhteet keskenÀÀn voivat olla ihan toimivia. VilpittömÀn ihmisen kumppanina saatat olla aivan jÀrkyttÀvÀn rikkova noilla linjauksillasi ja itse itsellesi antamillasi oikeuksillasi.

Vierailija
686/1170 |
17.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: SinĂ€ katsot ettĂ€ sinulla on oikeus olla puolisollesi epĂ€rehellinen, koska tiedĂ€t ettei hĂ€n hyvĂ€ksyisi aitoa sinua. Annat siis hĂ€nelle toisen kuvan itsestĂ€si ja huijaat hĂ€net olemaan suhteessa, jollaisessa hĂ€n ei ehkĂ€ olisi jos tietĂ€isi totuuden. SiksihĂ€n sinĂ€ totuuden salaat, jotta hĂ€n ei voisi tehdĂ€ faktoihin perustuvia pÀÀtöksiĂ€.

Kehittelet nyt omia johtopÀÀtöksiÀsi anonyymeistÀ kommentoijista tÀÀllÀ. Sen enempÀÀ sinun kuin minunkaan rehellisyydestÀ ei voi antaa mitÀÀn takeita. Voit toki jatkaa itsesi ja suhteesi kehumista tÀÀllÀ loputtomiin, puhe anonyyminÀ on halpaa ja sana (melkein) vapaa. Oikeassa elÀmÀssÀ on sitten eri ilonaiheet ja murheet.

Vierailija
687/1170 |
17.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei varmaan ap:lle tullut yllĂ€tyksenĂ€, ettĂ€ naiset ei kauhean korkealle arvota maksullisia kĂ€yttĂ€vÀÀ miestĂ€. EiköhĂ€n tĂ€ssĂ€ ole trolli kyseessĂ€. Joskus tullut itsellekin heikkona hetkenĂ€ mieleen, ettĂ€ olisko se niin paha kĂ€yttÀÀ tiettyjĂ€ palveluita, mutta mulle ainakin ihan selvÀÀ ollut ettei se suosio naisten keskuudessa siitĂ€ ainakaan nouse eikĂ€ parisuhteet jatkossa helpotu. VĂ€itĂ€n ettĂ€ joka jĂ€tkĂ€ tietÀÀ tĂ€mĂ€n. 

Vierailija
688/1170 |
17.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Hyi tajuavatko miehet millaisia tautipesiÀ h*orat ovat? Hetken lihan himo saattaa olla houkutteleva kun on kaunis nainen mutta kuitenkin maannut satojen miesten kanssa ilman suojausta... eikÀ varmasti missÀÀn sukupuolitautitesteissÀ kÀynyt. Ei seksihalu voi olla niin valtava ettÀ niin alas pitÀÀ mennÀ...

Vierailija
689/1170 |
17.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan ap:lle tullut yllĂ€tyksenĂ€, ettĂ€ naiset ei kauhean korkealle arvota maksullisia kĂ€yttĂ€vÀÀ miestĂ€. EiköhĂ€n tĂ€ssĂ€ ole trolli kyseessĂ€. Joskus tullut itsellekin heikkona hetkenĂ€ mieleen, ettĂ€ olisko se niin paha kĂ€yttÀÀ tiettyjĂ€ palveluita, mutta mulle ainakin ihan selvÀÀ ollut ettei se suosio naisten keskuudessa siitĂ€ ainakaan nouse eikĂ€ parisuhteet jatkossa helpotu. VĂ€itĂ€n ettĂ€ joka jĂ€tkĂ€ tietÀÀ tĂ€mĂ€n. 

Varmaan myös naiset kertovat kaikki yhden yön panonsa sinulle heti vapaaehtoisesti kun tapaatte ensimmÀisiÀ kertoja? NÀinhÀn tÀÀllÀ tiedetÀÀn, otamme nyt kÀsistÀmme toisiamme ja kerromme rehellisesti ihan kaiken ensimmÀisillÀ tapaamiskerroilla. NÀinhÀn se menee, just joo..

Vierailija
690/1170 |
17.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: SinĂ€ katsot ettĂ€ sinulla on oikeus olla puolisollesi epĂ€rehellinen, koska tiedĂ€t ettei hĂ€n hyvĂ€ksyisi aitoa sinua. Annat siis hĂ€nelle toisen kuvan itsestĂ€si ja huijaat hĂ€net olemaan suhteessa, jollaisessa hĂ€n ei ehkĂ€ olisi jos tietĂ€isi totuuden. SiksihĂ€n sinĂ€ totuuden salaat, jotta hĂ€n ei voisi tehdĂ€ faktoihin perustuvia pÀÀtöksiĂ€.

Kehittelet nyt omia johtopÀÀtöksiÀsi anonyymeistÀ kommentoijista tÀÀllÀ. Sen enempÀÀ sinun kuin minunkaan rehellisyydestÀ ei voi antaa mitÀÀn takeita. Voit toki jatkaa itsesi ja suhteesi kehumista tÀÀllÀ loputtomiin, puhe anonyyminÀ on halpaa ja sana (melkein) vapaa. Oikeassa elÀmÀssÀ on sitten eri ilonaiheet ja murheet.

En vedÀ johtopÀÀtöksiÀ, vaan kommentoin asioita joita olet itse kertonut, kuten tÀssÀ nyt sen ettÀ mielestÀsi on oikeutettua kysyttÀessÀ valehdella jos arvelee ettei totuus miellytÀ puolisoa. En ole samoilla linjoilla, eikÀ palsta ole minulle irrallinen muusta elÀmÀstÀ vaan ihan samoja aiheita tÀÀllÀ kÀydÀÀn kuin oikeassakin elÀmÀssÀ. Oikeassa elÀmÀssÀ sitten toki paljon muutakin.

Mutta keskustelua lienee turha jatkaa, luin tÀssÀ huvikseni ketjua taaksepÀin, ja pÀÀttelen ettÀ olet kirjoittanut tÀnne eilenkin yhtÀ ja samaa argumenttiasi - sitÀ ettet voi tietÀÀ kenenkÀÀn rehellisyydestÀ joten et vaadi rehellisyyttÀ itseltÀsikÀÀn. Tuo on sen verran heppoisa ajatuskulku, ja jos ei mitÀÀn muuta sanottavaa aiheeseen ole kuin yksi ja sama ajatus eri sanoin, niin eipÀ sillÀ hirveÀsti annettavaa keskusteluun ole.

Vierailija
691/1170 |
17.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi tajuavatko miehet millaisia tautipesiÀ h*orat ovat? Hetken lihan himo saattaa olla houkutteleva kun on kaunis nainen mutta kuitenkin maannut satojen miesten kanssa ilman suojausta... eikÀ varmasti missÀÀn sukupuolitautitesteissÀ kÀynyt. Ei seksihalu voi olla niin valtava ettÀ niin alas pitÀÀ mennÀ...

SekÀ suhtautuminen maksullisiin ettÀ tauteihin on höltynyt. TÀÀllÀkin saa lukea kuinka milloin mikÀkin hoituu ab-kuurilla. Niin ettÀ ilmeisesti eivÀt tajua ja kyllÀ voi.

Vierailija
692/1170 |
17.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mulla myös menee tĂ€ysi arvostus ja kunnioitus ihmisestĂ€ joka kertoo entisistĂ€ panoistaan. TĂ€mĂ€ tapahtui minulle... mutta kyse ei ollut maksullisista kĂ€ynneistĂ€ vaan ihan tavallisiin töissĂ€ kĂ€yviin ihmisiin. Kertoi vain mitĂ€ oli tapahtunut useamman ihmisen kanssa. Jotenkin siinĂ€ samalla ihastuksen tunteeni sitten katosi, en pystynyt katsomaan sitĂ€ ihmistĂ€ samalla tavalla, pidin hĂ€ntĂ€ likaisena, vastuuttomana ja moraalittomana. En pystynyt enÀÀ hĂ€nen kanssaan olemaan intiimisti. 

Vierailija
693/1170 |
17.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan myös naiset kertovat kaikki yhden yön panonsa sinulle heti vapaaehtoisesti kun tapaatte ensimmÀisiÀ kertoja? NÀinhÀn tÀÀllÀ tiedetÀÀn, otamme nyt kÀsistÀmme toisiamme ja kerromme rehellisesti ihan kaiken ensimmÀisillÀ tapaamiskerroilla. NÀinhÀn se menee, just joo..

MistÀ puhut? En ole lukenut koko ketjua enkÀ nyt saa kiinni mitÀ tarkoitat. En ole kokenut ettÀ ekoilla tapaamiskerroilla olisi tarvinnut kertoa kaikki, mutta tietyt asiat tuppaa suhteen kestÀessÀ tulemaan julki ennemmin tai myöhemmin enkÀ valehdellakaan halua.

Vierailija
694/1170 |
17.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Muija leikkaa mun hiukset. Olen aiemmin kÀynyt naisparturillakin ja palvelusta maksanut. PitÀisikö meidÀn nyt sitten erota...?

Vierailija
695/1170 |
17.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muija leikkaa mun hiukset. Olen aiemmin kÀynyt naisparturillakin ja palvelusta maksanut. PitÀisikö meidÀn nyt sitten erota...?

Kysy muijaltasi. Itse ainakin eroaisin miehestĂ€ jolle seksi on hiustenleikkuuseen verrattava kaupallinen asia vailla syvempÀÀ merkitystĂ€, ja toinen ihminen on rahalla ostettava palvelu. 

Vierailija
696/1170 |
17.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla myös menee tÀysi arvostus ja kunnioitus ihmisestÀ joka kertoo entisistÀ panoistaan.

Samaa mieltÀ, tÀyttÀ idiotismia laulaa omia entisiÀ seksiasioitaan uudelle kumppanille. Ihan samalla tavalla typerÀÀ kuin ottaa vanhat kumppanuudet muutenkaan sen enempÀÀ puheeksi, aiheuttaa vain pahaa mieltÀ. Exien mollaaminen tai vertaileminen nykykumppaniin on itselleni samanlainen turn off kuin vanhojen panoasioiden kertaaminen ulos.

Vierailija
697/1170 |
17.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla myös menee tÀysi arvostus ja kunnioitus ihmisestÀ joka kertoo entisistÀ panoistaan.

Samaa mieltÀ, tÀyttÀ idiotismia laulaa omia entisiÀ seksiasioitaan uudelle kumppanille. Ihan samalla tavalla typerÀÀ kuin ottaa vanhat kumppanuudet muutenkaan sen enempÀÀ puheeksi, aiheuttaa vain pahaa mieltÀ. Exien mollaaminen tai vertaileminen nykykumppaniin on itselleni samanlainen turn off kuin vanhojen panoasioiden kertaaminen ulos.

Komppaan tĂ€tĂ€ myös. On epĂ€kohteliasta ottaa esiin vanhoja panojaan ja seksiasioita menneisyydestĂ€, kuten myös vertailla tai arvostella. 

Sitten tietenkin jos toinen kysyy menneisyydestĂ€ niin on oltava rehellinen. Ei ole pakko eikĂ€ tietenkÀÀn pidĂ€kÀÀn yksityiskohtia kĂ€ydĂ€ lĂ€pi, mutta jos vaikka toinen kysyy maksullisten kĂ€ytöstĂ€ niin kyllĂ€ tai ei riittÀÀ. Valehtelemalla osoittaa vĂ€linpitĂ€mĂ€ttömyyttĂ€ ja epĂ€arvostusta itseĂ€ ja toista sekĂ€ koko suhdetta kohtaan. 

Vierailija
698/1170 |
17.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

PyytÀmÀttÀ ei pidÀ omaa menneisyyttÀ hieroa toisen naamaan, mutta periaatekysymyksistÀ pitÀÀ olla rehellinen. Itse lasken seksistÀ maksamisen tÀllaiseksi, mistÀ on vÀÀrin valehdella jos toinen haluaa tietÀÀ. KyllÀ jokainen nainen sen verran ymmÀrtÀÀ ettei kysy jos pelkÀÀ totuutta.

Vierailija
699/1170 |
17.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PyytÀmÀttÀ ei pidÀ omaa menneisyyttÀ hieroa toisen naamaan, mutta periaatekysymyksistÀ pitÀÀ olla rehellinen. Itse lasken seksistÀ maksamisen tÀllaiseksi, mistÀ on vÀÀrin valehdella jos toinen haluaa tietÀÀ. KyllÀ jokainen nainen sen verran ymmÀrtÀÀ ettei kysy jos pelkÀÀ totuutta.

Samaa mieltĂ€. Jokainen tĂ€ysipĂ€inen yksilö myös tietÀÀ seksiĂ€ ostaessaan, ettĂ€ tietyllĂ€ tavalla pudottaa itsensĂ€ marginaaliin - ja seuraukset on kannettava. 

Vierailija
700/1170 |
17.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei ole kyse itsetunnosta vaan itsekunnioituksesta. Ja luultavasti tĂ€ysin erilaisesta arvomaailmasta. 

Edustat stereotypiaa tietynlaisesta miestyppistÀ, jonka mielestÀ kaikkea varmaan pitÀÀ koittaa edes kerran ja joka luulee maksullisissa kÀymisen olevan muidenkin mielestÀ yhtÀ hohdokasta kuin se on omasta mielestÀ ollut ja olevan merkki kunnon oriista. Mutta on ikÀvÀ kyllÀ kaikkea muuta ja hyvin luotaantyöntÀvÀ ajatus. Suurin osa itseÀÀn kunnioittavista naisista nostaa kytkintÀ kuultuaan tuollaisesta. SinÀ saat selitellÀ sen itsellesi aivan kuten haluat. Faktat on kuitenkin edellÀ.