Nainen jätti, kun kerroin maanneeni maksullisen naisen kanssa
Miten voi aikuinen nainen olla noin lapsellinen? Kerroin maanneeni useamman maksullisen naisen kanssa muutama vuosi takaperin, kun olin sinkku ja matkustelin Aasiassa. 🙄
Kuvittelin, että naisella olisi terve itsetunto ja osaisi antaa menneiden olla menneitä, mutta ilmeisesti ei. Miksi tuo muka olisi niin iso juttu, että suhde pitää pistää karille?
M33
Kommentit (1161)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menetti kunnioituksen, kun luuserina jouduit maksamaan pillusta! Ja vielä valkoisena miehenä Aasiassa! Hah!
Useimmille kyse on käsittääkseni siitä että ei ole pelkoa että hullu nainen alkaisi vainota ja stalkata. Ei siitä että "joutuisi" maksamaan.
Niin, iltapäivälehdistähän saamme useamman kerran kuukaudessa lukea mustasukkaisista existä, jotka hakkaavat, ottavat panttivangiksi, ampuvat, tukehduttavat ilmastointiteipillä jne. Ja naisiahan ne tekijät on, vai?
Vierailija kirjoitti: Toivottavasti sun suhteessa nainen on samaa mieltä ja yhtä epärehellinen sinulle kuin sinä hänelle. Voitte perustaa suhteenne siihen että valehtelette toisillenne ja esitätte jotain aivan muuta kuin oikeasti olette. Kai siitä jotain kuitenkin saatte.
Sinun tai minun rehellisyydestä ei ole mitään takeita täällä anonyyminä esiintyessä. Anonyymi jeesustelu omalla ja kumppanin rehellisyydellä on melko naurettavaa, varsinkin kun kaikki elämää nähneet hyvin tietävät miten vähän noihin itsearviointeihin kannattaa kiinnittää huomiota, silloinkin kun ne esitetään kasvokkain. Jos jollain on kovin kova tarve kertoa itsestään jokin henkinen ominaisuus, alan seuraavaksi miettimään mikä on tuollaisen toitotuksen perimmäinen motiivi? Pikemminkin kuin mikä on väitteen totuusarvo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
että alussa selvitetään sovitaanko seksuaalisesti ja muutenkin yhteen.
Laitatko vielä lomakkeen uuden sulhaskandidaatin eteen että varmasti tiedetään sovitaanko seksuaalisesti yhteen ja 'olemme yhteensopivia ajatuksiltamme'? On aivan varmaa että harva jos kukaan alkaa avautumaan jollekin uudelle hoidolle ja varsinkaan rehellisesti koko seksihistoriaansa. Tuskin sinäkään alat, vaikka pidät tietysti täällä yllä toista tarinaa.
Seksuaalisen ja muun yhteen sopimisen voi todeta huomattavasti vähemmän teoreettisilla tavoilla jos ei ole täysin autisti.
Okei, sulla on vissiin vähän hakusessa miten ihmiset luonnollisesti tutustuu toisiinsa, ilman rahaa. No, kerrotaan. Ei käytetä lomakkeita, vaan jutellaan, ja siinä pikkuhiljaa tutustutaan myös toisen menneisyyteen. Usein monet asiat tulee luontevasti puheeksi vasta ajan kanssa, mutta itse olen sitä mieltä että itselle tärkeät asiat kannattaa kyllä ottaa esiin jo melko varhaisessa vaiheessa. Jos vaikkapa ei halua miestä joka on käynyt maksullisissa, niin se kannattaa selvittää aika alkuun. Toki tässä voi tulla huijatuksi kuten monessa muussakin asiassa, mutta kyllä sen kaltainen epäarvostus tulee suhteen mittaan ilmi eikä valheeseen perustuva suhde kuitenkaan kanna kovin pitkälle. Tietenkin aikaa menee hukkaan, mutta sellaista se on.
Itselläkin on historiaa, jota en ihan heti ole leväyttämässä uuden tuttavuuden silmille, mutta jos toinen kysyy itselleen tärkeästä asiasta, niin minulla ei kyllä ole pokkaa valehdella. Jos valehtelisin, kokisin huijaavani toisen suhteeseen, kuten tuossa aiempi kommentoija sanoi.
Seksuaalinen yhteensopivuus on monitahoista. Ei tietenkään sille, jolle seksi on liiketoimintaa. Hän selvittää varmasti itselleen riittävän yhteensopivuuden alta aikayksikön. Mutta sille, joka etsii elämänmittaista seksuaalisuuden tutkimista ja jakamista yhdessä toisen kanssa, tutustuminen vie aikaa ja vaatii pohjalle ennen kaikkea rehellisyyttä ja yhteiset arvot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Toivottavasti sun suhteessa nainen on samaa mieltä ja yhtä epärehellinen sinulle kuin sinä hänelle. Voitte perustaa suhteenne siihen että valehtelette toisillenne ja esitätte jotain aivan muuta kuin oikeasti olette. Kai siitä jotain kuitenkin saatte.
Sinun tai minun rehellisyydestä ei ole mitään takeita täällä anonyyminä esiintyessä. Anonyymi jeesustelu omalla ja kumppanin rehellisyydellä on melko naurettavaa, varsinkin kun kaikki elämää nähneet hyvin tietävät miten vähän noihin itsearviointeihin kannattaa kiinnittää huomiota, silloinkin kun ne esitetään kasvokkain. Jos jollain on kovin kova tarve kertoa itsestään jokin henkinen ominaisuus, alan seuraavaksi miettimään mikä on tuollaisen toitotuksen perimmäinen motiivi? Pikemminkin kuin mikä on väitteen totuusarvo.
Sinä katsot että sinulla on oikeus olla puolisollesi epärehellinen, koska tiedät ettei hän hyväksyisi aitoa sinua. Annat siis hänelle toisen kuvan itsestäsi ja huijaat hänet olemaan suhteessa, jollaisessa hän ei ehkä olisi jos tietäisi totuuden. Siksihän sinä totuuden salaat, jotta hän ei voisi tehdä faktoihin perustuvia päätöksiä.
Tämä ei ole minulta pois eikä ole minulle sen isompi asia. Tiedän hyvin että kaltaisiasi ihmisiä on. Itse kuitenkin olet täällä periaatteistasi kertonut, joten kommentoin siihen että toivottavasti puolisosi on samoilla linjoilla ja kokee myös oikeudekseen huijata sinua. Huijareiden suhteet keskenään voivat olla ihan toimivia. Vilpittömän ihmisen kumppanina saatat olla aivan järkyttävän rikkova noilla linjauksillasi ja itse itsellesi antamillasi oikeuksillasi.
Vierailija kirjoitti: Sinä katsot että sinulla on oikeus olla puolisollesi epärehellinen, koska tiedät ettei hän hyväksyisi aitoa sinua. Annat siis hänelle toisen kuvan itsestäsi ja huijaat hänet olemaan suhteessa, jollaisessa hän ei ehkä olisi jos tietäisi totuuden. Siksihän sinä totuuden salaat, jotta hän ei voisi tehdä faktoihin perustuvia päätöksiä.
Kehittelet nyt omia johtopäätöksiäsi anonyymeistä kommentoijista täällä. Sen enempää sinun kuin minunkaan rehellisyydestä ei voi antaa mitään takeita. Voit toki jatkaa itsesi ja suhteesi kehumista täällä loputtomiin, puhe anonyyminä on halpaa ja sana (melkein) vapaa. Oikeassa elämässä on sitten eri ilonaiheet ja murheet.
Ei varmaan ap:lle tullut yllätyksenä, että naiset ei kauhean korkealle arvota maksullisia käyttävää miestä. Eiköhän tässä ole trolli kyseessä. Joskus tullut itsellekin heikkona hetkenä mieleen, että olisko se niin paha käyttää tiettyjä palveluita, mutta mulle ainakin ihan selvää ollut ettei se suosio naisten keskuudessa siitä ainakaan nouse eikä parisuhteet jatkossa helpotu. Väitän että joka jätkä tietää tämän.
Hyi tajuavatko miehet millaisia tautipesiä h*orat ovat? Hetken lihan himo saattaa olla houkutteleva kun on kaunis nainen mutta kuitenkin maannut satojen miesten kanssa ilman suojausta... eikä varmasti missään sukupuolitautitesteissä käynyt. Ei seksihalu voi olla niin valtava että niin alas pitää mennä...
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan ap:lle tullut yllätyksenä, että naiset ei kauhean korkealle arvota maksullisia käyttävää miestä. Eiköhän tässä ole trolli kyseessä. Joskus tullut itsellekin heikkona hetkenä mieleen, että olisko se niin paha käyttää tiettyjä palveluita, mutta mulle ainakin ihan selvää ollut ettei se suosio naisten keskuudessa siitä ainakaan nouse eikä parisuhteet jatkossa helpotu. Väitän että joka jätkä tietää tämän.
Varmaan myös naiset kertovat kaikki yhden yön panonsa sinulle heti vapaaehtoisesti kun tapaatte ensimmäisiä kertoja? Näinhän täällä tiedetään, otamme nyt käsistämme toisiamme ja kerromme rehellisesti ihan kaiken ensimmäisillä tapaamiskerroilla. Näinhän se menee, just joo..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Sinä katsot että sinulla on oikeus olla puolisollesi epärehellinen, koska tiedät ettei hän hyväksyisi aitoa sinua. Annat siis hänelle toisen kuvan itsestäsi ja huijaat hänet olemaan suhteessa, jollaisessa hän ei ehkä olisi jos tietäisi totuuden. Siksihän sinä totuuden salaat, jotta hän ei voisi tehdä faktoihin perustuvia päätöksiä.
Kehittelet nyt omia johtopäätöksiäsi anonyymeistä kommentoijista täällä. Sen enempää sinun kuin minunkaan rehellisyydestä ei voi antaa mitään takeita. Voit toki jatkaa itsesi ja suhteesi kehumista täällä loputtomiin, puhe anonyyminä on halpaa ja sana (melkein) vapaa. Oikeassa elämässä on sitten eri ilonaiheet ja murheet.
En vedä johtopäätöksiä, vaan kommentoin asioita joita olet itse kertonut, kuten tässä nyt sen että mielestäsi on oikeutettua kysyttäessä valehdella jos arvelee ettei totuus miellytä puolisoa. En ole samoilla linjoilla, eikä palsta ole minulle irrallinen muusta elämästä vaan ihan samoja aiheita täällä käydään kuin oikeassakin elämässä. Oikeassa elämässä sitten toki paljon muutakin.
Mutta keskustelua lienee turha jatkaa, luin tässä huvikseni ketjua taaksepäin, ja päättelen että olet kirjoittanut tänne eilenkin yhtä ja samaa argumenttiasi - sitä ettet voi tietää kenenkään rehellisyydestä joten et vaadi rehellisyyttä itseltäsikään. Tuo on sen verran heppoisa ajatuskulku, ja jos ei mitään muuta sanottavaa aiheeseen ole kuin yksi ja sama ajatus eri sanoin, niin eipä sillä hirveästi annettavaa keskusteluun ole.
Vierailija kirjoitti:
Hyi tajuavatko miehet millaisia tautipesiä h*orat ovat? Hetken lihan himo saattaa olla houkutteleva kun on kaunis nainen mutta kuitenkin maannut satojen miesten kanssa ilman suojausta... eikä varmasti missään sukupuolitautitesteissä käynyt. Ei seksihalu voi olla niin valtava että niin alas pitää mennä...
Sekä suhtautuminen maksullisiin että tauteihin on höltynyt. Täälläkin saa lukea kuinka milloin mikäkin hoituu ab-kuurilla. Niin että ilmeisesti eivät tajua ja kyllä voi.
Mulla myös menee täysi arvostus ja kunnioitus ihmisestä joka kertoo entisistä panoistaan. Tämä tapahtui minulle... mutta kyse ei ollut maksullisista käynneistä vaan ihan tavallisiin töissä käyviin ihmisiin. Kertoi vain mitä oli tapahtunut useamman ihmisen kanssa. Jotenkin siinä samalla ihastuksen tunteeni sitten katosi, en pystynyt katsomaan sitä ihmistä samalla tavalla, pidin häntä likaisena, vastuuttomana ja moraalittomana. En pystynyt enää hänen kanssaan olemaan intiimisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan myös naiset kertovat kaikki yhden yön panonsa sinulle heti vapaaehtoisesti kun tapaatte ensimmäisiä kertoja? Näinhän täällä tiedetään, otamme nyt käsistämme toisiamme ja kerromme rehellisesti ihan kaiken ensimmäisillä tapaamiskerroilla. Näinhän se menee, just joo..
Mistä puhut? En ole lukenut koko ketjua enkä nyt saa kiinni mitä tarkoitat. En ole kokenut että ekoilla tapaamiskerroilla olisi tarvinnut kertoa kaikki, mutta tietyt asiat tuppaa suhteen kestäessä tulemaan julki ennemmin tai myöhemmin enkä valehdellakaan halua.
Muija leikkaa mun hiukset. Olen aiemmin käynyt naisparturillakin ja palvelusta maksanut. Pitäisikö meidän nyt sitten erota...?
Vierailija kirjoitti:
Muija leikkaa mun hiukset. Olen aiemmin käynyt naisparturillakin ja palvelusta maksanut. Pitäisikö meidän nyt sitten erota...?
Kysy muijaltasi. Itse ainakin eroaisin miehestä jolle seksi on hiustenleikkuuseen verrattava kaupallinen asia vailla syvempää merkitystä, ja toinen ihminen on rahalla ostettava palvelu.
Vierailija kirjoitti:
Mulla myös menee täysi arvostus ja kunnioitus ihmisestä joka kertoo entisistä panoistaan.
Samaa mieltä, täyttä idiotismia laulaa omia entisiä seksiasioitaan uudelle kumppanille. Ihan samalla tavalla typerää kuin ottaa vanhat kumppanuudet muutenkaan sen enempää puheeksi, aiheuttaa vain pahaa mieltä. Exien mollaaminen tai vertaileminen nykykumppaniin on itselleni samanlainen turn off kuin vanhojen panoasioiden kertaaminen ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla myös menee täysi arvostus ja kunnioitus ihmisestä joka kertoo entisistä panoistaan.
Samaa mieltä, täyttä idiotismia laulaa omia entisiä seksiasioitaan uudelle kumppanille. Ihan samalla tavalla typerää kuin ottaa vanhat kumppanuudet muutenkaan sen enempää puheeksi, aiheuttaa vain pahaa mieltä. Exien mollaaminen tai vertaileminen nykykumppaniin on itselleni samanlainen turn off kuin vanhojen panoasioiden kertaaminen ulos.
Komppaan tätä myös. On epäkohteliasta ottaa esiin vanhoja panojaan ja seksiasioita menneisyydestä, kuten myös vertailla tai arvostella.
Sitten tietenkin jos toinen kysyy menneisyydestä niin on oltava rehellinen. Ei ole pakko eikä tietenkään pidäkään yksityiskohtia käydä läpi, mutta jos vaikka toinen kysyy maksullisten käytöstä niin kyllä tai ei riittää. Valehtelemalla osoittaa välinpitämättömyyttä ja epäarvostusta itseä ja toista sekä koko suhdetta kohtaan.
Pyytämättä ei pidä omaa menneisyyttä hieroa toisen naamaan, mutta periaatekysymyksistä pitää olla rehellinen. Itse lasken seksistä maksamisen tällaiseksi, mistä on väärin valehdella jos toinen haluaa tietää. Kyllä jokainen nainen sen verran ymmärtää ettei kysy jos pelkää totuutta.
Vierailija kirjoitti:
Pyytämättä ei pidä omaa menneisyyttä hieroa toisen naamaan, mutta periaatekysymyksistä pitää olla rehellinen. Itse lasken seksistä maksamisen tällaiseksi, mistä on väärin valehdella jos toinen haluaa tietää. Kyllä jokainen nainen sen verran ymmärtää ettei kysy jos pelkää totuutta.
Samaa mieltä. Jokainen täysipäinen yksilö myös tietää seksiä ostaessaan, että tietyllä tavalla pudottaa itsensä marginaaliin - ja seuraukset on kannettava.
Ei ole kyse itsetunnosta vaan itsekunnioituksesta. Ja luultavasti täysin erilaisesta arvomaailmasta.
Edustat stereotypiaa tietynlaisesta miestyppistä, jonka mielestä kaikkea varmaan pitää koittaa edes kerran ja joka luulee maksullisissa käymisen olevan muidenkin mielestä yhtä hohdokasta kuin se on omasta mielestä ollut ja olevan merkki kunnon oriista. Mutta on ikävä kyllä kaikkea muuta ja hyvin luotaantyöntävä ajatus. Suurin osa itseään kunnioittavista naisista nostaa kytkintä kuultuaan tuollaisesta. Sinä saat selitellä sen itsellesi aivan kuten haluat. Faktat on kuitenkin edellä.
No ei ole ihme, että jätti!
Näin nämä vastuuttomat miehet levittävät papilloomavirusta sitten naisiin.
Parempi olisi jos naiset valitsisivat kummpneikseen naisia kuin vastuuttomia miehiä.
Tätä palstaa lukeneena tulee mieleen, että miehiä kiinnostaa lähinnä vain yksi asia.