Nainen jätti, kun kerroin maanneeni maksullisen naisen kanssa
Miten voi aikuinen nainen olla noin lapsellinen? Kerroin maanneeni useamman maksullisen naisen kanssa muutama vuosi takaperin, kun olin sinkku ja matkustelin Aasiassa. 🙄
Kuvittelin, että naisella olisi terve itsetunto ja osaisi antaa menneiden olla menneitä, mutta ilmeisesti ei. Miksi tuo muka olisi niin iso juttu, että suhde pitää pistää karille?
M33
Kommentit (1161)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm.. olen ollut parisuhteessa rakkaan naiseni kanssa nyt 3 vuotta ja käyn aina silloin tällöin maksullisilla naisilla kun välillä vaan tekee mieli nuorempaa ja tiukempaa parikymppistä. Se että miksi siitä pitäisi kertoilla? Se mitä ei tiedä, ei loukkaa ketään.
M42
Paljastit, että et pysty antamaan naisellesi orgasmia, kun etsit tiukempaa. Kyllä sillä naisellasin on jo parempi rakastaja.
Miksi miehen pitää itselleen ja vielä erikseen naiselle hoidella orgasmi?
No kyllä minä naisena odotan siltä mieheltä orgasmia. Muussa tapauksessa on sama vaan masturboida, jos se orgasmi on minun hankittava itse itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm.. olen ollut parisuhteessa rakkaan naiseni kanssa nyt 3 vuotta ja käyn aina silloin tällöin maksullisilla naisilla kun välillä vaan tekee mieli nuorempaa ja tiukempaa parikymppistä. Se että miksi siitä pitäisi kertoilla? Se mitä ei tiedä, ei loukkaa ketään.
M42
Paljastit, että et pysty antamaan naisellesi orgasmia, kun etsit tiukempaa. Kyllä sillä naisellasin on jo parempi rakastaja.
No kyllä minä naisena odotan siltä mieheltä orgasmia. Muussa tapauksessa on sama vaan masturboida, jos se orgasmi on minun hankittava itse itselleni.
Oletpa surkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M42
Niinkuin aina ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään haluaisi miestä, joka käyttää hyväkseen pahassa ahdingossa olevaa naista. Miksi nainen muuten olisi prostioitu?
Ymmärtääkseni monet heistä ovat kaikkea muuta kuin ahdingossa.
Schrödingerin prostitoitu on yhtä aikaa ihmiskaupan uhri ja nainen, joka ei ole lainkaan ahdingossa, vaan tekee työtä ihan omaksi ilokseen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon takia en ole kertonut.
Se on velvollisuus kertoa sp-tautien takia.
Onko naisilla velvollisuus kertoa jos on maannut koko pitäjän kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Tää maksulliset naiset on oikeasti aika mielenkiintoinen aihe ja siitä olis kiva keskustella puolesta ja vastaan, mutta se ei tunnu oikein onnistuvan kovin monen naisen puolelta ilman valtavaa kiukkua. Itse en ole ikinä käynyt maksullisissa, enkä näe mitään syytä käydä, mutta en näe siinä myöskään mitään pahaa oletusarvoisesti, hyvää työtä tekevät niin kauan kuin kyseessä on 100% vapaaehtoisuudesta. En ymmärrä ollenkaan minkä takia tätä on aina demonisoitu ja nykyään tuntuu, että vielä enemmän kuin ennen. Miten se eroaa jos mies käy vaikka joka viikko huorissa siitä, että hän kävisi joka viikko pokaamassa naisen baarista tai Tinderistä tai vastaavaa? Oletushan on, että ne naiset jotka jommastakummasta lähtee mukaan ja panee ilman sen kummempaa tutustumisen on ihan yhtä käytettyjä ja yhtä suuri riski saada sukupuolitauti ja mies joka panee eri naista joka viikko on ihan yhtä huorapukki, maksoi tai ei. Ymmärtääkseni noiden huorien kan
Vaikka se olisikin näennäisesti vapaaehtoista ja nainen luulla haluavansa tehdä tuota työtä, voi hän silti olla henkisesti rikki, itsetunto-ongelmainen, mielenterveysongelmainen tms, kun antaa itseään kohdella huonosti eikä arvosta itseään, lisäksi päivittäisenä uhkana mahdolliset taudit ja väkivalta.. Ja mielenterveysongelmat nyt on varmasti seurausta tuollaisesta työstä. En toivoisi tuollaista työtä pahimmalle vihollisellenikaan.
Miksei FWB-jutut kelpaa miehille? Sillon on todennäköisemmin pilaamatta toisen elämää.
Vierailija kirjoitti:
Itseäni häiritsisi eniten se, että sua ei ilmeisesti haittaa ostaa seksiä ihmiskaupan uhrilta.
Vielä erikseen matkustaa kaukaiseen maahan, jotta saa hyväksikäyttää naista tai lasta. Ja uhrille maksaa minimin.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen nainen on maksullinen. Tavalla tai toisella.
Eli siis sun äitis, siskosi, mummosi, tyttäresi ja vaimosi on siis huo.ia?
Itse murehtisin mitä ihquja eksoottisia sukupuolitauteja sinussa muhii. Näissä maissa kun on paljon sellaista mitä Suomessa ei edes testata. Olet kävelevä biohazard.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi pakko valita irtoseksikumppaniksi suomalainen tavallinen nainen tai aasialainen maksullinen, niin aasialainen veisi voiton. Se aasialainen katsokaas vaatisi käyttämään kondomia ja haluaa tyydyttää miehen, toisin kuin ilmaiseksi pillua jakava ja paljaalla vedon haluava rupusäkki.
Samanlailla sen aasialaisen looran limakalvoilla suussa, häpyhuulet, anuksen ympäristössä ne taudit muhivat. Ihoinfektioille se kondomi ei paljon anna suojaa. Te tupelot kun vielä luulette että suihin otto tai vemppaaminen niin että käytetään sylkeä liukasteena on turvallista.
Rupusäkki? Taidat olla näitä jotka la-kas-ta-vat näitä hyönteispäisiä aasialaisia lol.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M42
Ei ole miehen vika, jos sä olet turrutta
Mies, joka jyystää vaan itselleen orgasmin 2 minuutissa on huomattavasti huonompi vaihtoehto kuin Satisfyer tai oma käsi. Sellaisella miehellä ei tee mitään, joka jyystää vaan omaksi ilokseen ja odottaa, että samaan aikaan räplään itse itselleni orgasmin.
Safistyer ei sentään lopeta kesken kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi pakko valita irtoseksikumppaniksi suomalainen tavallinen nainen tai aasialainen maksullinen, niin aasialainen veisi voiton. Se aasialainen katsokaas vaatisi käyttämään kondomia ja haluaa tyydyttää miehen, toisin kuin ilmaiseksi pillua jakava ja paljaalla vedon haluava rupusäkki.
Samanlailla sen aasialaisen looran limakalvoilla suussa, häpyhuulet, anuksen ympäristössä ne taudit muhivat. Ihoinfektioille se kondomi ei paljon anna suojaa. Te tupelot kun vielä luulette että suihin otto tai vemppaaminen niin että käytetään sylkeä liukasteena on turvallista.
Rupusäkki? Taidat olla näitä jotka la-kas-ta-vat näitä hyönteispäisiä aasialaisia lol.
Rupusäkillä lähti mielikuvitus lentoon. Ilmeisesti suomalaisen hutsakkeen taudit ei tartu ollenkaan ilman kumia. :D
Herpes tarttuu myös oireettomana, vaikka käyttäisi kondomia.
Nythän sen tartuttamisesta oli tullut tuomio ja 15000 maksettavaa.
Naisellakin on valinnan mahdollisuus, että käykö se vai ei. Kannattaisi selvittää ennen seurustelua, ettei käy näin. Ulkomailla voi olla tauteja joita osa miehistä tuo, ehkei kaikki tai ehkä kokee että mies haluaa ulkomailta kumppanin. On vierauden tuntu sitten ja liian vieraat kulttuurit. Jos nainen on erilailla suuntautunut elämässään. Naisten asema voi olla myös hankala eri maissa.
Vierailija kirjoitti:
Jos 4 saa sulta tartunnan niin se maksaa 60000.
Genitaaliherpeksestä tulee kertoa kumppanille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei kerro niin se on 15000 euroa per tartunta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla mies hermostui täysin, kun kerroin, että historiasta löytyy kymmeniä seksikertoja turkkilaisten miesten kanssa. Teinistä saakka nuoreksi aikuiseksi me tyttöjen kanssa sinne otettiin halpoja lentoja ja seksihurjasteltiin paikallisten kanssa. Ihan tyhmää tollasesta hermostua - en tajua.
Ihan saman lailla ihmiset reagoivat sukupuolesta riippumatta jos uusi kumppani kertoo isoja vanhoista panoistaan. Vaikka täällä jotkut moraalin ylituomarit ovat muuta väittäneet. On asioita joista kannattaa vain pitää turpa kiinni kysyttäessäkin. Kukaan ei ole moraalisesti niin ylivertainen ihminen että hänelle pitäisi kertoa oma historia ennen suhdetta panoja ja paskalla käyntejä myöten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei kerro niin se on 15000 euroa per tartunta.
Tosta löytyy juttu netistä, että joku nainen oli kysynyt mieheltä onko sillä genitaaliherpes ja mies oli vastannut kieltävästi. Ja kun nainen sai tartunnan niin oikeus määräsi miehen maksamaan 15000 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla mies hermostui täysin, kun kerroin, että historiasta löytyy kymmeniä seksikertoja turkkilaisten miesten kanssa. Teinistä saakka nuoreksi aikuiseksi me tyttöjen kanssa sinne otettiin halpoja lentoja ja seksihurjasteltiin paikallisten kanssa. Ihan tyhmää tollasesta hermostua - en tajua.
Ihan saman lailla ihmiset reagoivat sukupuolesta riippumatta jos uusi kumppani kertoo isoja vanhoista panoistaan. Vaikka täällä jotkut moraalin ylituomarit ovat muuta väittäneet. On asioita joista kannattaa vain pitää turpa kiinni kysyttäessäkin. Kukaan ei ole moraalisesti niin ylivertainen ihminen että hänelle pitäisi kertoa oma historia ennen suhdetta panoja ja paskalla käyntejä myöten.
En seurustelisi tiettyjen ammattien miesten kanssa. Niillä on naisia paljon ja ne myös pettää.
Itselleni nuo maksulliset naiset ovat harrastus ja olen pannut yli 250 maksullista. Mutta mulle on ihan sama mitä muut asiasta ajattelee.