Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Nainen jÀtti, kun kerroin maanneeni maksullisen naisen kanssa

Vierailija
15.11.2024 |

Miten voi aikuinen nainen olla noin lapsellinen? Kerroin maanneeni useamman maksullisen naisen kanssa muutama vuosi takaperin, kun olin sinkku ja matkustelin Aasiassa. 🙄

Kuvittelin, ettÀ naisella olisi terve itsetunto ja osaisi antaa menneiden olla menneitÀ, mutta ilmeisesti ei. Miksi tuo muka olisi niin iso juttu, ettÀ suhde pitÀÀ pistÀÀ karille?

M33

Kommentit (1170)

Vierailija
641/1170 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Itselleni nuo maksulliset naiset ovat harrastus ja olen pannut yli 250 maksullista. Mutta mulle on ihan sama mitÀ muut asiasta ajattelee.

Vierailija
642/1170 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm.. olen ollut parisuhteessa rakkaan naiseni kanssa nyt 3 vuotta ja kÀyn aina silloin tÀllöin maksullisilla naisilla kun vÀlillÀ vaan tekee mieli nuorempaa ja tiukempaa parikymppistÀ. Se ettÀ miksi siitÀ pitÀisi kertoilla? Se mitÀ ei tiedÀ, ei loukkaa ketÀÀn.

M42

Paljastit, ettÀ et pysty antamaan naisellesi orgasmia, kun etsit tiukempaa. KyllÀ sillÀ naisellasin on jo parempi rakastaja.

Miksi miehen pitÀÀ itselleen ja vielÀ erikseen naiselle hoidella orgasmi?

No kyllÀ minÀ naisena odotan siltÀ mieheltÀ orgasmia. Muussa tapauksessa on sama vaan masturboida, jos se orgasmi on minun hankittava itse itselleni.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/1170 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm.. olen ollut parisuhteessa rakkaan naiseni kanssa nyt 3 vuotta ja kÀyn aina silloin tÀllöin maksullisilla naisilla kun vÀlillÀ vaan tekee mieli nuorempaa ja tiukempaa parikymppistÀ. Se ettÀ miksi siitÀ pitÀisi kertoilla? Se mitÀ ei tiedÀ, ei loukkaa ketÀÀn.

M42

Paljastit, ettÀ et pysty antamaan naisellesi orgasmia, kun etsit tiukempaa. KyllÀ sillÀ naisellasin on jo parempi rakastaja.

No kyllÀ minÀ naisena odotan siltÀ mieheltÀ orgasmia. Muussa tapauksessa on sama vaan masturboida, jos se orgasmi on minun hankittava itse itselleni.

Oletpa surkea.

Vierailija
644/1170 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M42

Niinkuin aina ennenkin.

Vierailija
645/1170 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minÀkÀÀn haluaisi miestÀ, joka kÀyttÀÀ hyvÀkseen pahassa ahdingossa olevaa naista. Miksi nainen muuten olisi prostioitu?

YmmÀrtÀÀkseni monet heistÀ ovat kaikkea muuta kuin ahdingossa.

Schrödingerin prostitoitu on yhtÀ aikaa ihmiskaupan uhri ja nainen, joka ei ole lainkaan ahdingossa, vaan tekee työtÀ ihan omaksi ilokseen :D

Vierailija
646/1170 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon takia en ole kertonut.

Se on velvollisuus kertoa sp-tautien takia. 

Onko naisilla velvollisuus kertoa jos on maannut koko pitÀjÀn kanssa?

Vierailija
647/1170 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÀÀ maksulliset naiset on oikeasti aika mielenkiintoinen aihe ja siitÀ olis kiva keskustella puolesta ja vastaan, mutta se ei tunnu oikein onnistuvan kovin monen naisen puolelta ilman valtavaa kiukkua. Itse en ole ikinÀ kÀynyt maksullisissa, enkÀ nÀe mitÀÀn syytÀ kÀydÀ, mutta en nÀe siinÀ myöskÀÀn mitÀÀn pahaa oletusarvoisesti, hyvÀÀ työtÀ tekevÀt niin kauan kuin kyseessÀ on 100% vapaaehtoisuudesta. En ymmÀrrÀ ollenkaan minkÀ takia tÀtÀ on aina demonisoitu ja nykyÀÀn tuntuu, ettÀ vielÀ enemmÀn kuin ennen. Miten se eroaa jos mies kÀy vaikka joka viikko huorissa siitÀ, ettÀ hÀn kÀvisi joka viikko pokaamassa naisen baarista tai TinderistÀ tai vastaavaa? Oletushan on, ettÀ ne naiset jotka jommastakummasta lÀhtee mukaan ja panee ilman sen kummempaa tutustumisen on ihan yhtÀ kÀytettyjÀ ja yhtÀ suuri riski saada sukupuolitauti ja mies joka panee eri naista joka viikko on ihan yhtÀ huorapukki, maksoi tai ei. YmmÀrtÀÀkseni noiden huorien kan

Vaikka se olisikin nÀennÀisesti vapaaehtoista ja nainen luulla haluavansa tehdÀ tuota työtÀ, voi hÀn silti olla henkisesti rikki, itsetunto-ongelmainen, mielenterveysongelmainen tms, kun antaa itseÀÀn kohdella huonosti eikÀ arvosta itseÀÀn, lisÀksi pÀivittÀisenÀ uhkana mahdolliset taudit ja vÀkivalta.. Ja mielenterveysongelmat nyt on varmasti seurausta tuollaisesta työstÀ. En toivoisi tuollaista työtÀ pahimmalle vihollisellenikaan.

Miksei FWB-jutut kelpaa miehille? Sillon on todennÀköisemmin pilaamatta toisen elÀmÀÀ.

Vierailija
648/1170 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ItseÀni hÀiritsisi eniten se, ettÀ sua ei ilmeisesti haittaa ostaa seksiÀ ihmiskaupan uhrilta.

VielÀ erikseen matkustaa kaukaiseen maahan, jotta saa hyvÀksikÀyttÀÀ naista tai lasta. Ja uhrille maksaa minimin.

Vierailija
649/1170 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen nainen on maksullinen. Tavalla tai toisella.

Eli siis sun Àitis, siskosi, mummosi, tyttÀresi ja vaimosi on siis huo.ia?

Vierailija
650/1170 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Itse murehtisin mitĂ€ ihquja eksoottisia sukupuolitauteja sinussa muhii. NĂ€issĂ€ maissa kun on paljon sellaista mitĂ€ Suomessa ei edes testata. Olet kĂ€velevĂ€ biohazard. 

Vierailija
651/1170 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi pakko valita irtoseksikumppaniksi suomalainen tavallinen nainen tai aasialainen maksullinen, niin aasialainen veisi voiton. Se aasialainen katsokaas vaatisi kÀyttÀmÀÀn kondomia ja haluaa tyydyttÀÀ miehen, toisin kuin ilmaiseksi pillua jakava ja paljaalla vedon haluava rupusÀkki.

Samanlailla sen aasialaisen looran limakalvoilla suussa, hĂ€pyhuulet, anuksen ympĂ€ristössĂ€ ne taudit muhivat. Ihoinfektioille se kondomi ei paljon anna suojaa. Te tupelot kun vielĂ€ luulette ettĂ€ suihin otto tai vemppaaminen niin ettĂ€ kĂ€ytetÀÀn sylkeĂ€ liukasteena on turvallista. 

RupusĂ€kki? Taidat olla nĂ€itĂ€ jotka la-kas-ta-vat nĂ€itĂ€ hyönteispĂ€isiĂ€ aasialaisia lol. 

Vierailija
652/1170 |
16.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M42

Ei ole miehen vika, jos sÀ olet turrutta

Mies, joka jyystÀÀ vaan itselleen orgasmin 2 minuutissa on huomattavasti huonompi vaihtoehto kuin Satisfyer tai oma kÀsi. Sellaisella miehellÀ ei tee mitÀÀn, joka jyystÀÀ vaan omaksi ilokseen ja odottaa, ettÀ samaan aikaan rÀplÀÀn itse itselleni orgasmin.

Safistyer ei sentÀÀn lopeta kesken kaiken.

Vierailija
653/1170 |
17.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi pakko valita irtoseksikumppaniksi suomalainen tavallinen nainen tai aasialainen maksullinen, niin aasialainen veisi voiton. Se aasialainen katsokaas vaatisi kÀyttÀmÀÀn kondomia ja haluaa tyydyttÀÀ miehen, toisin kuin ilmaiseksi pillua jakava ja paljaalla vedon haluava rupusÀkki.

Samanlailla sen aasialaisen looran limakalvoilla suussa, hĂ€pyhuulet, anuksen ympĂ€ristössĂ€ ne taudit muhivat. Ihoinfektioille se kondomi ei paljon anna suojaa. Te tupelot kun vielĂ€ luulette ettĂ€ suihin otto tai vemppaaminen niin ettĂ€ kĂ€ytetÀÀn sylkeĂ€ liukasteena on turvallista. 

RupusĂ€kki? Taidat olla nĂ€itĂ€ jotka la-kas-ta-vat nĂ€itĂ€ hyönteispĂ€isiĂ€ aasialaisia lol. 

RupusÀkillÀ lÀhti mielikuvitus lentoon. Ilmeisesti suomalaisen hutsakkeen taudit ei tartu ollenkaan ilman kumia. :D

Vierailija
654/1170 |
17.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Herpes tarttuu myös oireettomana, vaikka kĂ€yttĂ€isi kondomia. 

NythĂ€n sen tartuttamisesta oli tullut tuomio ja 15000 maksettavaa. 

Vierailija
655/1170 |
17.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Naisellakin on valinnan mahdollisuus, ettÀ kÀykö se vai ei. Kannattaisi selvittÀÀ ennen seurustelua, ettei kÀy nÀin. Ulkomailla voi olla tauteja joita osa miehistÀ tuo, ehkei kaikki tai ehkÀ kokee ettÀ mies haluaa ulkomailta kumppanin. On vierauden tuntu sitten ja liian vieraat kulttuurit. Jos nainen on erilailla suuntautunut elÀmÀssÀÀn. Naisten asema voi olla myös hankala eri maissa.

Vierailija
656/1170 |
17.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos 4 saa sulta tartunnan niin se maksaa 60000. 

GenitaaliherpeksestĂ€ tulee kertoa kumppanille. 

Vierailija
657/1170 |
17.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei kerro niin se on 15000 euroa per tartunta. 

Vierailija
658/1170 |
17.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla mies hermostui tĂ€ysin, kun kerroin, ettĂ€ historiasta löytyy kymmeniĂ€ seksikertoja turkkilaisten miesten kanssa. TeinistĂ€ saakka nuoreksi aikuiseksi me tyttöjen kanssa sinne otettiin halpoja lentoja ja seksihurjasteltiin paikallisten kanssa. Ihan tyhmÀÀ tollasesta hermostua - en tajua. 

Ihan saman lailla ihmiset reagoivat sukupuolesta riippumatta jos uusi kumppani kertoo isoja vanhoista panoistaan. Vaikka tÀÀllÀ jotkut moraalin ylituomarit ovat muuta vÀittÀneet. On asioita joista kannattaa vain pitÀÀ turpa kiinni kysyttÀessÀkin. Kukaan ei ole moraalisesti niin ylivertainen ihminen ettÀ hÀnelle pitÀisi kertoa oma historia ennen suhdetta panoja ja paskalla kÀyntejÀ myöten.

Vierailija
659/1170 |
17.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei kerro niin se on 15000 euroa per tartunta. 

Tosta löytyy juttu netistĂ€, ettĂ€ joku nainen oli kysynyt mieheltĂ€ onko sillĂ€ genitaaliherpes ja mies oli vastannut kieltĂ€vĂ€sti. Ja kun nainen sai tartunnan niin oikeus mÀÀrĂ€si miehen maksamaan 15000 euroa. 

Vierailija
660/1170 |
17.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla mies hermostui tĂ€ysin, kun kerroin, ettĂ€ historiasta löytyy kymmeniĂ€ seksikertoja turkkilaisten miesten kanssa. TeinistĂ€ saakka nuoreksi aikuiseksi me tyttöjen kanssa sinne otettiin halpoja lentoja ja seksihurjasteltiin paikallisten kanssa. Ihan tyhmÀÀ tollasesta hermostua - en tajua. 

Ihan saman lailla ihmiset reagoivat sukupuolesta riippumatta jos uusi kumppani kertoo isoja vanhoista panoistaan. Vaikka tÀÀllÀ jotkut moraalin ylituomarit ovat muuta vÀittÀneet. On asioita joista kannattaa vain pitÀÀ turpa kiinni kysyttÀessÀkin. Kukaan ei ole moraalisesti niin ylivertainen ihminen ettÀ hÀnelle pitÀisi kertoa oma historia ennen suhdetta panoja ja paskalla kÀyntejÀ myöten.

En seurustelisi tiettyjen ammattien miesten kanssa. NiillĂ€ on naisia paljon ja ne myös pettÀÀ. 

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: viisi kaksi yksi