Nainen jÀtti, kun kerroin maanneeni maksullisen naisen kanssa
Miten voi aikuinen nainen olla noin lapsellinen? Kerroin maanneeni useamman maksullisen naisen kanssa muutama vuosi takaperin, kun olin sinkku ja matkustelin Aasiassa. đ
Kuvittelin, ettÀ naisella olisi terve itsetunto ja osaisi antaa menneiden olla menneitÀ, mutta ilmeisesti ei. Miksi tuo muka olisi niin iso juttu, ettÀ suhde pitÀÀ pistÀÀ karille?
M33
Kommentit (1170)
Vierailija kirjoitti:
Olet miesten alhaisinta kastia. Kun kerrot mitÀ olet tehnyt, niin kukaan suomalainen nainen ei sinua huoli. Sinusta ei ole edes isÀksi. Unohda perhehaaveet. Tuo on kohtalosi, kun kÀytit maksullisia ÀmmiÀ. Ja mieti ihan itse, miksi maksulliset naiset on vÀÀrin.
Huvittavaa nillitystÀ. Sitten faktoja, maksullisia naisia nussivat etupÀÀssÀ varatut miehet sekÀ varakkaat liikemiehet, urheilijat yms. Eli juuri sellaiset miehet, jotka erittÀin todennÀköisesti saavat kyllÀ ihan ilman rahaakin.
Toinen fakta on se, ettÀ miehet nyt vaan biologisesti ovat miljoona kertaa seksiaalisempia kuin naiset. Toki on yksittÀisiÀ nymfonaisia ja yksittÀisiÀ miehiÀ, joita ei seksi juuri kiinnosta, mutta se ei isoa kuvaa muuta.
TÀstÀ huolimatta myös naiset kÀyttÀvÀt maksullisia palveluita ja jostain syystÀ asenne sellaiseen on Suomessa huomattavasti hyvÀksytympi. Tuskin se 19v gambialainen hevosen kullilla ja urheilijan vartalolla varustettu poika enempÀÀ nauttii 50v keskivartalolihavan suomalaisnaisen seurasta kuin parikymppinen silikonitissinen tsekkikaunotar 50v keskivartalolihavan suomalaismiehen seurasta.
Nainen jÀtti kun tiesi ettei koskaan voi pÀrjÀtÀ tiukalle thaikkupillulle joten olet hÀnen silmissÀÀn vain korvike.
Toisin pÀin se on yleensÀ ihan eri asia.
Oma mieheni selvÀsti kiihottui, kun kerroin kokemuksiani mm. Gambian rantapojista.
Mies teki saman minulle kun kerroin kÀyttÀneeni maksullisia naisia. Olen bi enkÀ mahda sille mitÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Oma mieheni selvÀsti kiihottui, kun kerroin kokemuksiani mm. Gambian rantapojista.
Miehet ovat sisimmissÀÀn pedareita, joten rantapojat ja Epstein-kohu eivÀt ole mitÀÀn uutta tÀllÀ planeetalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat sisimmissÀÀn pedareita, joten rantapojat ja Epstein-kohu eivÀt ole mitÀÀn uutta tÀllÀ planeetalla.
Oletko tietoinen ettÀ Suomessa 16v on suoja-ikÀraja?
Neggeriassa (Nigeria) se on 13v.
Itsekin olisin jÀttÀnyt, jos olisin ollut kyseinen nainen.
-mies
Outo muija, eikö tajua ettei ne "maksulliset" merkitse mitÀÀn, ostat vaan palveluja. EihÀn ne ole edes ihmisiÀ.
No oliko yllÀtys
ettĂ€ jĂ€tti đđđ