Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Nainen jÀtti, kun kerroin maanneeni maksullisen naisen kanssa

Vierailija
15.11.2024 |

Miten voi aikuinen nainen olla noin lapsellinen? Kerroin maanneeni useamman maksullisen naisen kanssa muutama vuosi takaperin, kun olin sinkku ja matkustelin Aasiassa. 🙄

Kuvittelin, ettÀ naisella olisi terve itsetunto ja osaisi antaa menneiden olla menneitÀ, mutta ilmeisesti ei. Miksi tuo muka olisi niin iso juttu, ettÀ suhde pitÀÀ pistÀÀ karille?

M33

Kommentit (1161)

Vierailija
721/1161 |
17.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TÀssÀ on vielÀ se, miten mies itse suhtautuu asiaan. Jos yrittÀÀ vÀhÀtellÀ, selitellÀ pois tai suoraan hyvÀksyy seksin ostamisen, on eri arvomaailma.

Jos joku on hölmöyttÀÀn hairahtunut vaikka kaveripainostuksen alla, mutta katunut ja muuttanut asennettaan ja mielipiteitÀÀn, on pieni mahdollisuus suhteen jatkumiselle. Mutta aloituskysymys oli sellaisessa muodossa, ettÀ oletuksena oli asian hyvÀksyminen.

EikĂ€ seksin ostamista kannata suoraan verrata yhden yön suhteisiin, niistĂ€ voi olla montaakin mieltĂ€. Ei tosin ole reilua, jos mies on tiukasti uskovainen neitsyt, jĂ€ttÀÀ kertomatta omista vapaan seksin vuosista. 

Vierailija
722/1161 |
17.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÀssÀ on vielÀ se, miten mies itse suhtautuu asiaan. Jos yrittÀÀ vÀhÀtellÀ, selitellÀ pois tai suoraan hyvÀksyy seksin ostamisen, on eri arvomaailma.

Jos joku on hölmöyttÀÀn hairahtunut vaikka kaveripainostuksen alla, mutta katunut ja muuttanut asennettaan ja mielipiteitÀÀn, on pieni mahdollisuus suhteen jatkumiselle. Mutta aloituskysymys oli sellaisessa muodossa, ettÀ oletuksena oli asian hyvÀksyminen.

EikĂ€ seksin ostamista kannata suoraan verrata yhden yön suhteisiin, niistĂ€ voi olla montaakin mieltĂ€. Ei tosin ole reilua, jos mies on tiukasti uskovainen neitsyt, jĂ€ttÀÀ kertomatta omista vapaan seksin vuosista. 

Tuo kaveripainostus ei taida tÀhÀn oikein liittyÀ. Omat kaverini ainakin ovat olleet sitÀ mieltÀ, ettÀ maksullisissa kÀynti on luusereille.

Yhden yön suhteista en ole myöskÀÀn maksanut koskaan, eli tÀysin eri asiasta kyse.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/1161 |
17.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

NÀmÀ on juuri niitÀ pÀÀtöksiÀ mitÀ tehdessÀ tulee tiedostaa ettÀ valtaosa ihmisistÀ ei tule asiaa hyvÀksymÀÀn ja siinÀ mielessÀ tÀllaisella toiminnalla pistÀÀ itsensÀ marginaaliin parisuhdemarkkinoilla, kuten joku hyvin sanoi.

Ei se tietenkÀÀn tarkoita ettÀ suhteet olisi poissuljettu koska on tÀÀllÀkin ilmoittautunut naisia jotka ei vÀlitÀ. Suhteeseen ei tarvitse kuin yhden joten ei ole eiköhÀn sellainen löydy vaikka nÀmÀ naiset olisivatkin vÀhemmistöÀ.

Vierailija
724/1161 |
17.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa miten tÀÀllÀ jaksetaan jauhaa sp-taudeista. Jos ap on vuosia sitten kÀynyt maksullisissa ja kÀy tÀnÀÀn testeissÀ, niin kertokaapa nyt kaikkitietÀvÀt, ettÀ mikÀ tauti on sellainen joka siellÀ testissÀ ei nÀy?

Papilloomavirus. MitÀ useamman kanssa harrastaa seksiÀ (suojattuakin) etenkin sellaisten henkilöiden jotka puolestaan ovat harrastaneet useiden kanssa seksiÀ, altistaa itsensÀ papilloomavirukselle. Papilloomavirus puolestaan aiheuttaa kohdunkaulansyövÀn. TÀhÀn liittyy ne kaikki valtakunnalliset papakoe-seulonnat, joihin naiset saa kutsun viiden vuoden vÀlein ja nykyÀÀn myös rokotusohjelma. Mutta rokotusohjelma on tosiaan uusi, ja rokote tÀytyy ottaa ennen sukupuolielÀmÀn aloittamista.

Oletko sinÀ syöpÀriskin arvoinen kumppani?

TĂ€mĂ€! 

Vierailija
725/1161 |
17.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa (aasialais-) naisista pakotetaan seksityöhön.

TĂ€tĂ€ eivĂ€t kĂ€nniset, vanhat ja lĂ€skit suomalaismiehet tunnu ymmĂ€rtĂ€vĂ€n. 

Tuo on feministien ja joidenkin kristillisten tahojen vÀÀristelyĂ€ ja yleistys joka ei kestĂ€ kriittistĂ€ tarkastelua vaan on pelkkĂ€ heteromiehiĂ€ syyllistĂ€vĂ€ heitto.  HyvöksikĂ€yttöÀkin on marginaalissa. TĂ€mĂ€ keskustelun aihe on pitkĂ€ joten en siihen enÀÀ lĂ€hde, mutta totean lyhyköisesti ettĂ€ olet vÀÀrĂ€ssĂ€. Esim maailmassa on miljoonia naisten pyörittĂ€miĂ€ salonkeja ja hierontashoppeja joissa tarjoavat myös seksiĂ€. MiehillĂ€ ei ole mitÀÀn kytköksiĂ€ nĂ€isen naisten yritystoimintaan. Suomessa myös naisten vapaaehtoinen seksin myynti on saanut uusia kanavia onlyfansin ja vastaavien sivustojen kautta. Nainen siis ei ole uhri.

Ööh, miksi ihmeessĂ€ pakottajana ei voisi olla toinen nainen? Ei naiset mitÀÀn pyhimyksiĂ€ ole.

Vierailija
726/1161 |
17.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh, naisten mustasukkaisuudella ei ole mitÀÀn rajaa..Menneet ovat menneitÀ... Jos jokainen mies tuomittaisiin sen perusteella mitÀ hÀn teki sinkkuna Aasian-matkallaan, ei kukaan löytÀisi aviomiestÀ..

M37

No mitÀ jokainen mies teki? Esim mÀ matkustelin Aasiassa ja tapasin siellÀ eurooppalaisen naisen jonka kanssa aloin seurustella.

Alkaa jotenkin risoa kun miehet itse yllĂ€pitÀÀ tuota kuvaa ettei Aasiassa voisi matkustaa kĂ€ymĂ€ttĂ€ huorissa. KyllĂ€ voi, ja useimmat matkustavat Aasian maihin ihan muista syistĂ€. Itse voin myöntÀÀ ettĂ€ Ă€llöttÀÀ huorissa kĂ€yvĂ€t lĂ€nkkĂ€rimiehet Aasiassa enkĂ€ halua omilla reissuilla tulla mitenkÀÀn yhdistetyksi noihin luusereihin. 

TiedÀt kyllÀ. Turha esittÀÀ jotain siveyde sipulia.

TiedÀn sen, ettÀ yritÀt normalisoida omaa huorissakÀyntiÀsi vÀittÀmÀllÀ ettÀ kaikki muutkin tekevÀt samaa. EivÀt tee. Omassa piirissÀ matkustellaan paljon ja vÀhemmistö on kaltaisiasi. Ei ole kauheasti sympatiaa teitÀ kohtaan koska teidÀn takia muutkin leimataan.

Tuo normalisointi on tyypillistÀ ihmisille. Ihan sama, mikÀ on aiheena. Esim suihkussapissaajat vÀittÀvÀt, ettÀ kyllÀhÀn kaikki muutkin siellÀ pissaa. Tai kaupasta hiemat varastavat vÀittÀvÀt, ettÀ kyllÀ kaikki varastaa tilaisuuden tullen. No ei pissaa eikÀ varasta!

Vierailija
727/1161 |
17.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HyvÀ ettet sano, ettÀ kaikki. MÀ luulen, ettÀ tÀÀllÀ tÀtipalstalla on silti paljon myös niitÀ, jotka ovat siellÀ hotellissa puolisonsa kanssa, jos ovat lainkaan. MeidÀn työpaikoilla harvemmin on ollut alfoja ja siellÀ on tehty töitÀ eikÀ pantu varastohuoneissa. Tavallisen ihmisen elÀmÀ on tavallista, on myös meitÀ aidosti parisuhdeihmisiÀ, ei pelkkiÀ sekoilijoita.

TÀllÀ palstalla ei juuri koskaan kuule naisesta joka kertoo itse pettÀneensÀ miestÀÀn, erityisesti siihen verrattuna miten paljon saamme kuulla tÀÀllÀ valitusta sikamaisista ja pettÀvistÀ miehistÀ.

Kenen kanssa ne sikamaiset miehet sitten oikein pettÀvÀt? Omien havaintojeni mukaan pettÀvÀt todella usein varatun naisen kanssa. Ja sitÀ useamman, mitÀ halutumpi tÀmÀ kaveri on ollut aiemmin naisten keskuudessa. Naiselle tÀllainen

No mikÀ ihme tuo on, tÀllÀ palstalla enimmÀkseen ÀÀnessÀ taitavat olla naiset, ja harva petturi kai kehuu tekemisillÀÀn, paitsi tietysti se työpaikan sonni. Sen enempÀÀ en osaa asiaan kommentoida, itselle kun sekÀ yhden yön hoidot ettÀ pettÀminen ovat vieraita, ja minÀ vain osuin ensimmÀisenÀ kohdalle, tuskin olen siis yksisarvinen. MitÀ sÀ muuten teet työksesi, oletko esim hotellin yörespa? Onko sellaisia?

MÀ olen tavannut mieheni töissÀ, sairaalassa, parikymmentÀ vuotta sitten, eli kauan ennen mitÀÀn tindereitÀ, ja tyytyvÀisenÀ ollaan eletty siitÀ lÀhtien. Ei se sairaalankaan meno ollut mitÀÀn liinavaatevarastossa irstailua, mistÀ tÀÀllÀ aina lukee, ihan vaan kÀytiin kahvilla ja siitÀ se sitten lÀhti. Ei erityisen dramaattista.

On tÀÀllÀ naisetkin kertoneet pettÀvÀnsÀ. Suhteissa, joissa ei ole enÀÀ tarpeeksi seksiÀ. Yksi jopa siksi, kun kaipaisi jatkuvaa huomiota ja oma mies ei riittÀnyt. Eli on niitÀkin ketjuja. Ja niissÀkin se pettÀminen yleisesti tuomitaan ja kÀsketÀÀn eroamaan ensin.

Vierailija
728/1161 |
17.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh, ei kyse ole huonosta itsetunnosta, vaan eroista arvomaailmoissa. Sinulle seksi on jotain mitÀ koet voivasi ostaa, useimmille naisille se on ajatuksena kuvottava.

Joo ja se, ettĂ€ mies ylipÀÀtÀÀn kykenee harrastamaan seksiĂ€ sellaisen naisen kanssa joka ei seksiĂ€ todellisuudessa halua, vaan tekee sitĂ€ vaan rahasta :(  Kuvottavaa. Mihin kaikkeen muuhun sellainen mies kykenee?

TÀmÀ! Mies osallistunut ihmiskauppaan.

Miksi te jankkaatte ihmiskaupasta kun tarjolla on myös itsenĂ€isesti omasta halustaan työskenteleviĂ€ superseksuaalisia tai seksiaddiktinaisia. 

TÀmÀ se on miesten naiivi fantasia seksityölÀisistÀ, ovat nymfoja, jotka ovat keksineet keinon yhdistÀÀ huvi ja hyöty ja kaikki voittavat. MistÀhÀn svidusta sÀkin tiedÀt mikÀ on maksamasi naisen tilanne? Tosiasiassa prostituoiduissa on ihmiskaupan uhreja, alaikÀisiÀ, kehitysvammaisia, umpiköyhiÀ, joilla vaihtoehdot vÀhissÀ. EhkÀ sitten jokunen feministiprostituoitu, jolle työ on statement, nÀitÀ nymfomaaneja vielÀ vÀhemmÀn. Ja tiedoksi, se ettÀ nainen "nauttii", on vaan hyvÀÀ asiakaspalvelua.

Unohtamatta mielenterveysongelmaisia ja muita traumatisoituneita, jotka saattavat jopa itse luulla haluavansa tehdÀ tuota työtÀ, kun eivÀt paremmasta tiedÀ tai itseÀÀn osaa arvostaa.

Vierailija
729/1161 |
17.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, minÀ taas en missÀÀn nimessÀ seurustelisi ihmisen kanssa, joka menee harrastamaan kaveripainostuksesta seksiÀ yhtÀÀn kenenkÀÀn kanssa. Jos ei edes tuossa asiassa pysty itse tekemÀÀn pÀÀtöksiÀ, niin miten sellaiseen ihmiseen voi edes luottaa? EntÀ jos kaveri yllyttÀÀ vaikka pettÀmÀÀn poikien risteilyllÀ?

Minusta on jotenkin ÀÀrimmÀisen vastenmielinen ajatus, ettei ihminen pysty ottamaan vastuuta omasta seksikÀyttÀytymisestÀÀn. Kuulostaa jotenkin vajaaÀlyiseltÀ tyypiltÀ.

Vierailija
730/1161 |
17.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NÀmÀ on juuri niitÀ pÀÀtöksiÀ mitÀ tehdessÀ tulee tiedostaa ettÀ valtaosa ihmisistÀ ei tule asiaa hyvÀksymÀÀn ja siinÀ mielessÀ tÀllaisella toiminnalla pistÀÀ itsensÀ marginaaliin parisuhdemarkkinoilla, kuten joku hyvin sanoi.

Ei se tietenkÀÀn tarkoita ettÀ suhteet olisi poissuljettu koska on tÀÀllÀkin ilmoittautunut naisia jotka ei vÀlitÀ. Suhteeseen ei tarvitse kuin yhden joten ei ole eiköhÀn sellainen löydy vaikka nÀmÀ naiset olisivatkin vÀhemmistöÀ.

Samaa mieltĂ€. Itsekin tĂ€tĂ€ aina sanonut, ettĂ€ en ymmĂ€rrĂ€ miksi jotkut naiset valehtelevan seksikumppaneiden mÀÀrĂ€stĂ€. Miksi ei ole sen verran selkĂ€rankaa, ettĂ€ eletÀÀn sellaista elĂ€mÀÀ jonka takana voidaan seistĂ€, ja etsitÀÀn reilusti kumppani jolla on samanlainen arvomaailma? 

Vierailija
731/1161 |
17.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Luin ketjua ja kiinnitti huomiota miten moni mies kehottaa vain valehtelemaan asiasta. Ihan vilpittömÀsti kiinnostaa tÀhÀn liittyen pari asiaa.

EnsinnÀkin, hyvÀksyisittekö myös jos nainen valehtelee teille menneisyydestÀÀn? Oletetaan vaikka ettÀ itse ette haluaisi naista jolla on ollut vilkas seksielÀmÀ. Onko teistÀ siis ok jos nainen valehtelee olevansa suurinpiirtein neitsyt vaikka oikeasti on pannut puoli kylÀÀ? Ja te vaan elÀtte hÀnen kanssaan autuaan tietÀmÀttömÀnÀ ja ehkÀ hieman ihmettelette miksi muut miehet selÀn takana naureskelee.

Toisekseen kiinnostaa, miten itse suhtaudutte maksulliseen seksiin. Se nimittÀin tuossa jÀÀ vÀhÀn hÀmÀrÀksi. Meinaan ettÀ jos se on mielestÀnne tÀysin ok, niin miksi edes haluatte naisen joka on tÀysin eri linjoilla? Eikö olisi parempi etsiÀ nainen joka on asian kanssa sinut ja jonka kanssa voit olla oma itsesi ilman valheita? Tuo valehtelu nimittÀin kuulostaa siltÀ ettÀ itsekin hÀpeÀtte tekojanne ja pidÀtte niitÀ vÀÀrinÀ, jolloin valehtelu on looginen seuraus siitÀ ettÀ pitÀÀ itseÀÀn niin huonona ihmisenÀ ettei halua seistÀ tekojensa takana.

Vierailija
732/1161 |
17.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm.. olen ollut parisuhteessa rakkaan naiseni kanssa nyt 3 vuotta ja kÀyn aina silloin tÀllöin maksullisilla naisilla kun vÀlillÀ vaan tekee mieli nuorempaa ja tiukempaa parikymppistÀ. Se ettÀ miksi siitÀ pitÀisi kertoilla? Se mitÀ ei tiedÀ, ei loukkaa ketÀÀn.

M42

Aivan, ei se naisesikan kerro sinulle kaikkea.

Oletan myös ettÀ tÀlle M42 tyypille on ok, jos nainen kÀy myös hakemassa seuraa muualta?

Tai pettÀÀ luottamusta jotenkin muuten, kuten tuhlaa sÀÀstötilin rahat, juoruaa miehen salaisuudet kavereilleen, tutkii miehen tietokonetta, jne? Onko sekin ok, kun se mitÀ ei tiedÀ, ei loukkaa ketÀÀn?

Vierailija
733/1161 |
17.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PÀivÀn syy nro 657 pysyÀ sinkkuna. Ootte miehet oksettavia.

-nainen

oon ryypÀnny yksinÀÀ pari viikkoa.pieraisin Àske niin meni ripulit housuun.

Vierailija
734/1161 |
17.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommentoija nro 264 ei ole kuullut ikinÀ liukuvoiteista. NiitÀ voi laittaa paikoilleen jo ennen aktia.

Miten se voide toimii jos nainen on sĂ€ngyssĂ€ yön kĂ€ymĂ€ttĂ€ kertaakaan vessassa ja pillu on kuiva mutta sitten kostuu esileikistĂ€? 

Kai sÀ tiedÀt, ettÀ se on biologinen suojamekanismi, mihin ei itse voi vaikuttaa? Joskus nainen kostuu rai skauksessakin, jotta keho sÀÀstyisi edes vÀhÀn vahingoilta. Ei kostuminen ole automaattisesti merkki kiihotuksesta.

Vierailija
735/1161 |
17.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen maannut varmaan 40 eri maksullisen naisen kanssa viimeisen 15 vuoden aikana. On helpompi ostaa seksiÀ kun saada sitÀ ilmaiseksi.

Vierailija
736/1161 |
17.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Maksoit seksistĂ€ ja vielĂ€ Aasiassa? Olet todennĂ€köisesti tukenut ihmiskauppaa ja p*nnut alaikĂ€isiĂ€. 

Miehet, jotka tĂ€tĂ€ tekevĂ€t, ovat kuvottavia. 

Vierailija
737/1161 |
17.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse menetin neitsyyteni 21-vuotiaana nuorena miehenÀ maksullisen 19-vuotiaan naisen kanssa. Ei halunnut rahaa ja paljaalla hoideltiin. Hieno ihminen ja toivottavasti on elÀnyt hyvÀÀ elÀmÀÀ.

Paljaalla maksullisen kanssa. Oletpa sÀ fiksu. Saatat olla isÀkin!

Vierailija
738/1161 |
17.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksoit seksistĂ€ ja vielĂ€ Aasiassa? Olet todennĂ€köisesti tukenut ihmiskauppaa ja p*nnut alaikĂ€isiĂ€. 

Miehet, jotka tĂ€tĂ€ tekevĂ€t, ovat kuvottavia. 

kalua vaan nuoreen perseeseen.ei tule satakiloset suomi mammat mieleen.

Vierailija
739/1161 |
17.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen maannut varmaan 40 eri maksullisen naisen kanssa viimeisen 15 vuoden aikana. On helpompi ostaa seksiÀ kun saada sitÀ ilmaiseksi.

Totta kai on helpompaa. PitÀÀ vaan hyvÀksyÀ, ettÀ se maksuttoman seksin tai ainakin parisuhteen saaminen muuttuu sitten siinÀ samalla entistÀ vaikeammaksi. Mutta jos se ei haittaa, niin ei siinÀ sitten mitÀÀn.

Vierailija
740/1161 |
17.11.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Niin minÀkin olisin tehnyt, vai mitÀ odotit?

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: viisi kolme yksi