Nainen jätti, kun kerroin maanneeni maksullisen naisen kanssa
Miten voi aikuinen nainen olla noin lapsellinen? Kerroin maanneeni useamman maksullisen naisen kanssa muutama vuosi takaperin, kun olin sinkku ja matkustelin Aasiassa. 🙄
Kuvittelin, että naisella olisi terve itsetunto ja osaisi antaa menneiden olla menneitä, mutta ilmeisesti ei. Miksi tuo muka olisi niin iso juttu, että suhde pitää pistää karille?
M33
Kommentit (1170)
Vierailija kirjoitti:
Tässä on vielä se, miten mies itse suhtautuu asiaan. Jos yrittää vähätellä, selitellä pois tai suoraan hyväksyy seksin ostamisen, on eri arvomaailma.
Jos joku on hölmöyttään hairahtunut vaikka kaveripainostuksen alla, mutta katunut ja muuttanut asennettaan ja mielipiteitään, on pieni mahdollisuus suhteen jatkumiselle. Mutta aloituskysymys oli sellaisessa muodossa, että oletuksena oli asian hyväksyminen.
Eikä seksin ostamista kannata suoraan verrata yhden yön suhteisiin, niistä voi olla montaakin mieltä. Ei tosin ole reilua, jos mies on tiukasti uskovainen neitsyt, jättää kertomatta omista vapaan seksin vuosista.
Tuo kaveripainostus ei taida tähän oikein liittyä. Omat kaverini ainakin ovat olleet sitä mieltä, että maksullisissa käynti on luusereille.
Yhden yön suhteista en ole myöskään maksanut koskaan, eli täysin eri asiasta kyse.
Nämä on juuri niitä päätöksiä mitä tehdessä tulee tiedostaa että valtaosa ihmisistä ei tule asiaa hyväksymään ja siinä mielessä tällaisella toiminnalla pistää itsensä marginaaliin parisuhdemarkkinoilla, kuten joku hyvin sanoi.
Ei se tietenkään tarkoita että suhteet olisi poissuljettu koska on täälläkin ilmoittautunut naisia jotka ei välitä. Suhteeseen ei tarvitse kuin yhden joten ei ole eiköhän sellainen löydy vaikka nämä naiset olisivatkin vähemmistöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa miten täällä jaksetaan jauhaa sp-taudeista. Jos ap on vuosia sitten käynyt maksullisissa ja käy tänään testeissä, niin kertokaapa nyt kaikkitietävät, että mikä tauti on sellainen joka siellä testissä ei näy?
Papilloomavirus. Mitä useamman kanssa harrastaa seksiä (suojattuakin) etenkin sellaisten henkilöiden jotka puolestaan ovat harrastaneet useiden kanssa seksiä, altistaa itsensä papilloomavirukselle. Papilloomavirus puolestaan aiheuttaa kohdunkaulansyövän. Tähän liittyy ne kaikki valtakunnalliset papakoe-seulonnat, joihin naiset saa kutsun viiden vuoden välein ja nykyään myös rokotusohjelma. Mutta rokotusohjelma on tosiaan uusi, ja rokote täytyy ottaa ennen sukupuolielämän aloittamista.
Oletko sinä syöpäriskin arvoinen kumppani?
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa (aasialais-) naisista pakotetaan seksityöhön.
Tätä eivät känniset, vanhat ja läskit suomalaismiehet tunnu ymmärtävän.
Tuo on feministien ja joidenkin kristillisten tahojen vääristelyä ja yleistys joka ei kestä kriittistä tarkastelua vaan on pelkkä heteromiehiä syyllistävä heitto. Hyvöksikäyttöäkin on marginaalissa. Tämä keskustelun aihe on pitkä joten en siihen enää lähde, mutta totean lyhyköisesti että olet väärässä. Esim maailmassa on miljoonia naisten pyörittämiä salonkeja ja hierontashoppeja joissa tarjoavat myös seksiä. Miehillä ei ole mitään kytköksiä näisen naisten yritystoimintaan. Suomessa myös naisten vapaaehtoinen seksin myynti on saanut uusia kanavia onlyfansin ja vastaavien sivustojen kautta. Nainen siis ei ole uhri.
Ööh, miksi ihmeessä pakottajana ei voisi olla toinen nainen? Ei naiset mitään pyhimyksiä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh, naisten mustasukkaisuudella ei ole mitään rajaa..Menneet ovat menneitä... Jos jokainen mies tuomittaisiin sen perusteella mitä hän teki sinkkuna Aasian-matkallaan, ei kukaan löytäisi aviomiestä..
M37
No mitä jokainen mies teki? Esim mä matkustelin Aasiassa ja tapasin siellä eurooppalaisen naisen jonka kanssa aloin seurustella.
Alkaa jotenkin risoa kun miehet itse ylläpitää tuota kuvaa ettei Aasiassa voisi matkustaa käymättä huorissa. Kyllä voi, ja useimmat matkustavat Aasian maihin ihan muista syistä. Itse voin myöntää että ällöttää huorissa käyvät länkkärimiehet Aasiassa enkä halua omilla reissuilla tulla mitenkään yhdistetyksi noihin luusereihin.
Tiedät kyllä. Turha esittää jotain siveyde sipulia.
Tiedän sen, että yrität normalisoida omaa huorissakäyntiäsi väittämällä että kaikki muutkin tekevät samaa. Eivät tee. Omassa piirissä matkustellaan paljon ja vähemmistö on kaltaisiasi. Ei ole kauheasti sympatiaa teitä kohtaan koska teidän takia muutkin leimataan.
Tuo normalisointi on tyypillistä ihmisille. Ihan sama, mikä on aiheena. Esim suihkussapissaajat väittävät, että kyllähän kaikki muutkin siellä pissaa. Tai kaupasta hiemat varastavat väittävät, että kyllä kaikki varastaa tilaisuuden tullen. No ei pissaa eikä varasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ettet sano, että kaikki. Mä luulen, että täällä tätipalstalla on silti paljon myös niitä, jotka ovat siellä hotellissa puolisonsa kanssa, jos ovat lainkaan. Meidän työpaikoilla harvemmin on ollut alfoja ja siellä on tehty töitä eikä pantu varastohuoneissa. Tavallisen ihmisen elämä on tavallista, on myös meitä aidosti parisuhdeihmisiä, ei pelkkiä sekoilijoita.
Tällä palstalla ei juuri koskaan kuule naisesta joka kertoo itse pettäneensä miestään, erityisesti siihen verrattuna miten paljon saamme kuulla täällä valitusta sikamaisista ja pettävistä miehistä.
Kenen kanssa ne sikamaiset miehet sitten oikein pettävät? Omien havaintojeni mukaan pettävät todella usein varatun naisen kanssa. Ja sitä useamman, mitä halutumpi tämä kaveri on ollut aiemmin naisten keskuudessa. Naiselle tällainen
No mikä ihme tuo on, tällä palstalla enimmäkseen äänessä taitavat olla naiset, ja harva petturi kai kehuu tekemisillään, paitsi tietysti se työpaikan sonni. Sen enempää en osaa asiaan kommentoida, itselle kun sekä yhden yön hoidot että pettäminen ovat vieraita, ja minä vain osuin ensimmäisenä kohdalle, tuskin olen siis yksisarvinen. Mitä sä muuten teet työksesi, oletko esim hotellin yörespa? Onko sellaisia?
Mä olen tavannut mieheni töissä, sairaalassa, parikymmentä vuotta sitten, eli kauan ennen mitään tindereitä, ja tyytyväisenä ollaan eletty siitä lähtien. Ei se sairaalankaan meno ollut mitään liinavaatevarastossa irstailua, mistä täällä aina lukee, ihan vaan käytiin kahvilla ja siitä se sitten lähti. Ei erityisen dramaattista.
On täällä naisetkin kertoneet pettävänsä. Suhteissa, joissa ei ole enää tarpeeksi seksiä. Yksi jopa siksi, kun kaipaisi jatkuvaa huomiota ja oma mies ei riittänyt. Eli on niitäkin ketjuja. Ja niissäkin se pettäminen yleisesti tuomitaan ja käsketään eroamaan ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh, ei kyse ole huonosta itsetunnosta, vaan eroista arvomaailmoissa. Sinulle seksi on jotain mitä koet voivasi ostaa, useimmille naisille se on ajatuksena kuvottava.
Joo ja se, että mies ylipäätään kykenee harrastamaan seksiä sellaisen naisen kanssa joka ei seksiä todellisuudessa halua, vaan tekee sitä vaan rahasta :( Kuvottavaa. Mihin kaikkeen muuhun sellainen mies kykenee?
Tämä! Mies osallistunut ihmiskauppaan.
Miksi te jankkaatte ihmiskaupasta kun tarjolla on myös itsenäisesti omasta halustaan työskenteleviä superseksuaalisia tai seksiaddiktinaisia.
Tämä se on miesten naiivi fantasia seksityöläisistä, ovat nymfoja, jotka ovat keksineet keinon yhdistää huvi ja hyöty ja kaikki voittavat. Mistähän svidusta säkin tiedät mikä on maksamasi naisen tilanne? Tosiasiassa prostituoiduissa on ihmiskaupan uhreja, alaikäisiä, kehitysvammaisia, umpiköyhiä, joilla vaihtoehdot vähissä. Ehkä sitten jokunen feministiprostituoitu, jolle työ on statement, näitä nymfomaaneja vielä vähemmän. Ja tiedoksi, se että nainen "nauttii", on vaan hyvää asiakaspalvelua.
Unohtamatta mielenterveysongelmaisia ja muita traumatisoituneita, jotka saattavat jopa itse luulla haluavansa tehdä tuota työtä, kun eivät paremmasta tiedä tai itseään osaa arvostaa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on vielä se, miten mies itse suhtautuu asiaan. Jos yrittää vähätellä, selitellä pois tai suoraan hyväksyy seksin ostamisen, on eri arvomaailma.
Jos joku on hölmöyttään hairahtunut vaikka kaveripainostuksen alla, mutta katunut ja muuttanut asennettaan ja mielipiteitään, on pieni mahdollisuus suhteen jatkumiselle. Mutta aloituskysymys oli sellaisessa muodossa, että oletuksena oli asian hyväksyminen.
Eikä seksin ostamista kannata suoraan verrata yhden yön suhteisiin, niistä voi olla montaakin mieltä. Ei tosin ole reilua, jos mies on tiukasti uskovainen neitsyt, jättää kertomatta omista vapaan seksin vuosista.
Ai, minä taas en missään nimessä seurustelisi ihmisen kanssa, joka menee harrastamaan kaveripainostuksesta seksiä yhtään kenenkään kanssa. Jos ei edes tuossa asiassa pysty itse tekemään päätöksiä, niin miten sellaiseen ihmiseen voi edes luottaa? Entä jos kaveri yllyttää vaikka pettämään poikien risteilyllä?
Minusta on jotenkin äärimmäisen vastenmielinen ajatus, ettei ihminen pysty ottamaan vastuuta omasta seksikäyttäytymisestään. Kuulostaa jotenkin vajaaälyiseltä tyypiltä.
Vierailija kirjoitti:
Nämä on juuri niitä päätöksiä mitä tehdessä tulee tiedostaa että valtaosa ihmisistä ei tule asiaa hyväksymään ja siinä mielessä tällaisella toiminnalla pistää itsensä marginaaliin parisuhdemarkkinoilla, kuten joku hyvin sanoi.
Ei se tietenkään tarkoita että suhteet olisi poissuljettu koska on täälläkin ilmoittautunut naisia jotka ei välitä. Suhteeseen ei tarvitse kuin yhden joten ei ole eiköhän sellainen löydy vaikka nämä naiset olisivatkin vähemmistöä.
Samaa mieltä. Itsekin tätä aina sanonut, että en ymmärrä miksi jotkut naiset valehtelevan seksikumppaneiden määrästä. Miksi ei ole sen verran selkärankaa, että eletään sellaista elämää jonka takana voidaan seistä, ja etsitään reilusti kumppani jolla on samanlainen arvomaailma?
Luin ketjua ja kiinnitti huomiota miten moni mies kehottaa vain valehtelemaan asiasta. Ihan vilpittömästi kiinnostaa tähän liittyen pari asiaa.
Ensinnäkin, hyväksyisittekö myös jos nainen valehtelee teille menneisyydestään? Oletetaan vaikka että itse ette haluaisi naista jolla on ollut vilkas seksielämä. Onko teistä siis ok jos nainen valehtelee olevansa suurinpiirtein neitsyt vaikka oikeasti on pannut puoli kylää? Ja te vaan elätte hänen kanssaan autuaan tietämättömänä ja ehkä hieman ihmettelette miksi muut miehet selän takana naureskelee.
Toisekseen kiinnostaa, miten itse suhtaudutte maksulliseen seksiin. Se nimittäin tuossa jää vähän hämäräksi. Meinaan että jos se on mielestänne täysin ok, niin miksi edes haluatte naisen joka on täysin eri linjoilla? Eikö olisi parempi etsiä nainen joka on asian kanssa sinut ja jonka kanssa voit olla oma itsesi ilman valheita? Tuo valehtelu nimittäin kuulostaa siltä että itsekin häpeätte tekojanne ja pidätte niitä väärinä, jolloin valehtelu on looginen seuraus siitä että pitää itseään niin huonona ihmisenä ettei halua seistä tekojensa takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm.. olen ollut parisuhteessa rakkaan naiseni kanssa nyt 3 vuotta ja käyn aina silloin tällöin maksullisilla naisilla kun välillä vaan tekee mieli nuorempaa ja tiukempaa parikymppistä. Se että miksi siitä pitäisi kertoilla? Se mitä ei tiedä, ei loukkaa ketään.
M42
Aivan, ei se naisesikan kerro sinulle kaikkea.
Oletan myös että tälle M42 tyypille on ok, jos nainen käy myös hakemassa seuraa muualta?
Tai pettää luottamusta jotenkin muuten, kuten tuhlaa säästötilin rahat, juoruaa miehen salaisuudet kavereilleen, tutkii miehen tietokonetta, jne? Onko sekin ok, kun se mitä ei tiedä, ei loukkaa ketään?
Vierailija kirjoitti:
Päivän syy nro 657 pysyä sinkkuna. Ootte miehet oksettavia.
-nainen
oon ryypänny yksinää pari viikkoa.pieraisin äske niin meni ripulit housuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommentoija nro 264 ei ole kuullut ikinä liukuvoiteista. Niitä voi laittaa paikoilleen jo ennen aktia.
Miten se voide toimii jos nainen on sängyssä yön käymättä kertaakaan vessassa ja pillu on kuiva mutta sitten kostuu esileikistä?
Kai sä tiedät, että se on biologinen suojamekanismi, mihin ei itse voi vaikuttaa? Joskus nainen kostuu rai skauksessakin, jotta keho säästyisi edes vähän vahingoilta. Ei kostuminen ole automaattisesti merkki kiihotuksesta.
Olen maannut varmaan 40 eri maksullisen naisen kanssa viimeisen 15 vuoden aikana. On helpompi ostaa seksiä kun saada sitä ilmaiseksi.
Maksoit seksistä ja vielä Aasiassa? Olet todennäköisesti tukenut ihmiskauppaa ja p*nnut alaikäisiä.
Miehet, jotka tätä tekevät, ovat kuvottavia.
Vierailija kirjoitti:
Itse menetin neitsyyteni 21-vuotiaana nuorena miehenä maksullisen 19-vuotiaan naisen kanssa. Ei halunnut rahaa ja paljaalla hoideltiin. Hieno ihminen ja toivottavasti on elänyt hyvää elämää.
Paljaalla maksullisen kanssa. Oletpa sä fiksu. Saatat olla isäkin!
Vierailija kirjoitti:
Maksoit seksistä ja vielä Aasiassa? Olet todennäköisesti tukenut ihmiskauppaa ja p*nnut alaikäisiä.
Miehet, jotka tätä tekevät, ovat kuvottavia.
kalua vaan nuoreen perseeseen.ei tule satakiloset suomi mammat mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Olen maannut varmaan 40 eri maksullisen naisen kanssa viimeisen 15 vuoden aikana. On helpompi ostaa seksiä kun saada sitä ilmaiseksi.
Totta kai on helpompaa. Pitää vaan hyväksyä, että se maksuttoman seksin tai ainakin parisuhteen saaminen muuttuu sitten siinä samalla entistä vaikeammaksi. Mutta jos se ei haittaa, niin ei siinä sitten mitään.
Niin minäkin olisin tehnyt, vai mitä odotit?