Sara Siepiltä paljastuskirjassa suorat sanat Roope Salmisesta: Mulle sitä ihmistä ei ole enää olemassa
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on tapana retkahtaa jännämiehiin, kunnes ovat vähän liian jänniä.
Sitten, kun taso on erikoisjännä ja seisoo silmät tummina silloin tällöin, niin silti roikutaan edelleen ja haikaillaan perään.
Koska kyllähän se aina toi kukkia ja on ihan tosi ihana, kun ei juo tai hermostu.
Kai tuon tyyppisillä ihmisillä on itsellään joku tarve jota yrittävät täyttää. Miten hienoa se olisikaan kun juuri hän ja hänen rakkaus korjaisi jonkun toisen ihmisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsinkö mä nyt oikein, että Sara tässä itse tunnusti käyttäneensä väkivaltaa Roopeen? Läpsi naamalle??
Onpa kamalaa kun läpsi naamalle. Äijä panee kaikkea mikä liikkuu ja on kotona räkä poskella. Kenellä ei menisi käpy?
Olisitko tuota mieltä jos roolit olisivat toisinpäin? Roope vähän läpsisi kevytkenkäiseen Saraan järkeä ja huutaisi kurkkunsa kipeäksi sekä rikkoisi asuntoa suutuspäissään?
Kyllä todellakin olisin!
On se Salminen pitkä ja supliikkimiehia, ei se vika ulkonäössä ole
Miksi nainen jää suhteeseen ja lyö jopa nyrkin oven läpi. Ja haukkuu julkisesti vielä vuosien jälkeenkin. Kosto?
Alkoholistit sairastuttavat läheisetkin ja noinhan tuossa on käynyt. Hyvä, että hän pääsi alkoholistista eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsinkö mä nyt oikein, että Sara tässä itse tunnusti käyttäneensä väkivaltaa Roopeen? Läpsi naamalle??
Onpa kamalaa kun läpsi naamalle. Äijä panee kaikkea mikä liikkuu ja on kotona räkä poskella. Kenellä ei menisi käpy?
Olisitko tuota mieltä jos roolit olisivat toisinpäin? Roope vähän läpsisi kevytkenkäiseen Saraan järkeä ja huutaisi kurkkunsa kipeäksi sekä rikkoisi asuntoa suutuspäissään?
Miehet ei siivoa alkoholistivaimon oksennuksia ja kusia asunnon lattialta.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs ootte mieltä noista saran ja sen siskon väleistä?
Oisko kateellinen sisko. Nuorempi sisko luultavasti tottunut saamaan kaiken ja vähän enemmän. Sara kiltti, ahkera esikoinen saanut menestystä työllään ja laittamalla itsensä likoon.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen jää suhteeseen ja lyö jopa nyrkin oven läpi. Ja haukkuu julkisesti vielä vuosien jälkeenkin. Kosto?
Se nyrkki olisi pitänyt lyödä oven sijaan sen niljakkeen naamaan.
Jotenkin aina vastenmielistä, kun menneitä tai nykyisiä parisuhteita ja yksityisasioita pitää rääpiä julkisesti. Riippumatta siitä kuka on tarinan pahis.
Onkohan Sara nyt tyytyväinen kun sai oksentaa kaiken ulos. Toivottavasti.
Kateus taisi rikkoa sisarusten välit. Sisko alkoi kadehtia Saran tienestejä vaikka Sara maksoi hänelle palkkaa ja tarjosi lounaita ja matkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko kateellinen sisko. Nuorempi sisko luultavasti tottunut saamaan kaiken ja vähän enemmän. Sara kiltti, ahkera esikoinen saanut menestystä työllään ja laittamalla itsensä likoon.
Minulle tullut ihan päinvastainen mielikuva. Sara tehnyt selväksi että minä olen sitten tässä se pomo ja julkkis ja siskon titteli on olla "se saran sisko"
"Firmani liikevaihdon kasvaessa tuntui, että pikkusisko ajatteli osan siitä kasvusta kuuluvan hänelle, mutta ei se ihan niin mene. Pikkusisko oli mulla töissä, aikatauluttajana ja apukäsinä käytännön asioissa, ei firmani osakas. Siksi maksoin mielelläni yhteiset lounaat, reissut ja muut menot, en osinkoja tai provisioita toteutuneista kampanjoista. "
Selkeästi sisko oletti, että koska hän on edesauttamassa Saran menestystä niin olisi kohtuullista, että saisi siitä jonkinlaisen prosenttuaalisen korvauksen mutta Sara oli eri mieltä. Vielä oikein hierotaan, että hän on se yritys johon ei muilla, edes siskolla, ole mitään asiaa muuta kuin palkollisena.
Sarasta tulee lähinnä hyvin itsekäs kuva ihmisenä.
Sarahan on se pomo ja sisko oli hänellä töissä? Suht selvästihän kirjassa on et maksoi siskolle palkkaa mutta ei osinkoja eikä provikoita kampanjoista kuten ei tietenkään kuulukaan maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Jutussa tulee hyvin ilmi, miten mukavasta ja kiltistä naisesta tulee kusipään seurassa hullu ja väkivaltainen. Toivottavasti kukaan nainen ei enää koskaan joutuisi käymään läpi tuollaista
Joo, mitään vastuuta naisilla ei koskaan ole mistään. Aina muiden vika. Etenkin miesten.
Voi hellanlettas ihan tahdottomia kakaroita ovat naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa. Juuri on kohistu kun "yllättävän moni" mies vasta kyselyssä naisista jotakuinkin noin :) => MiEhEt IhAnNoIvAt VäKiVaLtAa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä todellakin olisin!
Eli hyväksyt väkivallan naista tai miestä kohtaan ja he jopa ansaitsevat sen?
Vierailija kirjoitti:
Naisen tekemä väkivalta on ok koska uhri tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin tunnut tietävän sieppien yksityiselämästä. :) Taidat olla lähisukulainen :)