Sara Siepiltä paljastuskirjassa suorat sanat Roope Salmisesta: Mulle sitä ihmistä ei ole enää olemassa
Kommentit (145)
Sara haki näkyvyyttä, siis käytti Roopea hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutussa tulee hyvin ilmi, miten mukavasta ja kiltistä naisesta tulee kusipään seurassa hullu ja väkivaltainen. Toivottavasti kukaan nainen ei enää koskaan joutuisi käymään läpi tuollaista
Toimiiko se myös toisinpäin, eli kiltistä miehestä tulee kusipään seurassa hullu ja väkivaltainen?
K.ilttimiehen määritelmähän tuo on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä naiset näkee Salmisessa? Sehän on sellainen näädän näköinen sintti.
Olisiko tällä jotakin henkilökohtaista karismaa sitten. Joillakin on. Olen tavannut rikollisia, jotka pyörittelevät kaikki siviileistä viranomaisiin jopa pahojen tekojensa välikappaleiksi manipuloimalla keinoja kaihtamatta: säälillä, imartelulla, alistumisella, dominoinnilla..
Niin. Onhan se hassua että jotkut canceloidaan tosi pienestä mutta hän vaan toimii tv-juontajana ym.
Ihan samaa olen ihmetellyt, tyyppi näyttää pyörittävän showtaan ihan mitä tahansa tapahtuu. Naama on joka paikassa, podcastejakin useampi. -eri
Vierailija kirjoitti:
Jutussa tulee hyvin ilmi, miten mukavasta ja kiltistä naisesta tulee kusipään seurassa hullu ja väkivaltainen. Toivottavasti kukaan nainen ei enää koskaan joutuisi käymään läpi tuollaista
Juu, kuitenkin kiltin naisen on pakko aina valita se kusipää. Vaikka kiltti mies ja kusipää mies olisivat molemmat komeita, niin PAKKO valita se hakkaajapettäjä.
Sara on kyllä niin kaunis ja sulonen😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko tällä jotakin henkilökohtaista karismaa sitten. Joillakin on. Olen tavannut rikollisia, jotka pyörittelevät kaikki siviileistä viranomaisiin jopa pahojen tekojensa välikappaleiksi manipuloimalla keinoja kaihtamatta: säälillä, imartelulla, alistumisella, dominoinnilla..
Niin. Onhan se hassua että jotkut canceloidaan tosi pienestä mutta hän vaan toimii tv-juontajana ym.
Ihan samaa olen ihmetellyt, tyyppi näyttää pyörittävän showtaan ihan mitä tahansa tapahtuu. Naama on joka paikassa, podcastejakin useampi. -eri
MUtku se pyysi niiin ihanasti anteeksi siinä vain elämää ohjelmassa. Kaikki suomen naiset itkivät että roopehan se tässä olikin enemmän se uhri.
Vierailija kirjoitti:
*Semikaunis pullukka.
Tyhmähän tämä Sieppi on kun katellut Roopen touhuja, Roope nauraa..ja nyt vielä koko kansa.
Vierailija kirjoitti:
Minua jäi häiritsemään kohta missä Sara puhui, että tämä luihu Salminen oli juorunnut Jodeliin hänestä henkilökohtaisia juttuja parisuhteen aikana. Aika alas tällainen ihminen kyllä on vajonnut. Olisi kannattanut ja suosittelen vieläkin tekemään noista rikosilmoituksen.
Jos peruskansalaisen moraali on matala, niin kuinka matala on alkoholistin tai muiden päihteiden väärinkäyttäjän. Näitä nilkkejä ja limoja on maailma pullollaan, tykkäävät keskittyä yleensä isoihin kaupunkeihin
Siitä samaa mieltä, että tästä kaverista näkee kyllä naamastakin, ettei ole ns. herran asialla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, kuitenkin kiltin naisen on pakko aina valita se kusipää. Vaikka kiltti mies ja kusipää mies olisivat molemmat komeita, niin PAKKO valita se hakkaajapettäjä.
Hakkaajapettäjät on yleensä niitä jotka menestyy elämässä, valitettavasti.
Selittäkää, miksei Salmista ole canceloitu? Sentään tuomittu seksuaalirikollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Podcastit on varmaan ihan omalla rahalla tehtyjä
Kuulostaa vähän ristiriitaiselta kirjoittaa kirja ihmisestä, jota ei mielessä ole.
Roope on omalla toiminnallaan luonut itselleen kusipään leiman ja kyllähän tuo toiminta on ollut ala-arvoista. Ihmekään nuo Siepin reaktiot tuollaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*Semikaunis pullukka.
Katsoin tuon videon missä oli vanhoja kuvia ja on hän ollut todella kaunis. Ikä ja kilot eivät ole tehneet hyvää. Monestihan se noin meneekin että jotkut ovat nuorena kauniita ja joillekin ikä ja jopa muutama lisäkilo tekee ihmeitä ja ulkonäkö paranee vanhetessa. Miehillä varsinkin usein noin päin.
"Riitojen keskellä tein ja sanoin paljon sellaista, mitä kadun edelleen. Läpsin siihen järkeä ja huusin niin, että seuraavana päivänä kurkkuun sattui. En tunnistanut itseäni. "
Eli se on ihan hyväksyttävää parisuhdeväkivaltaa kun nainen läpsii mieheen järkeä. Jos mies läpsii järkeä niin se onkin sitten eri asia?
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa vähän ristiriitaiselta kirjoittaa kirja ihmisestä, jota ei mielessä ole.
Ai oliko Saran kirja siis kirjoitettu Salmisesta? Miksi kuitenkin kannessa on Sara itse? Eikös siinä kannessa näin ollen kuuluisi olla pelkästään Roope?
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsinkö mä nyt oikein, että Sara tässä itse tunnusti käyttäneensä väkivaltaa Roopeen? Läpsi naamalle??
Onpa kamalaa kun läpsi naamalle. Äijä panee kaikkea mikä liikkuu ja on kotona räkä poskella. Kenellä ei menisi käpy?
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on tapana retkahtaa jännämiehiin, kunnes ovat vähän liian jänniä.
Sitten, kun taso on erikoisjännä ja seisoo silmät tummina silloin tällöin, niin silti roikutaan edelleen ja haikaillaan perään.
Koska kyllähän se aina toi kukkia ja on ihan tosi ihana, kun ei juo tai hermostu.
Minua jäi häiritsemään kohta missä Sara puhui, että tämä luihu Salminen oli juorunnut Jodeliin hänestä henkilökohtaisia juttuja parisuhteen aikana. Aika alas tällainen ihminen kyllä on vajonnut. Olisi kannattanut ja suosittelen vieläkin tekemään noista rikosilmoituksen.