Miten ihmeessä niin moni pääsee töistä vasta 15.30-16.30?
Miksi ihmeessä suostutte tuollaiseen? Miksette sovi pomonne kanssa että tulette tuntia,paria aikaisemmin että pääsette valoisaan aikaan lähtemään, (siis jos se vain muuten onnistuu, ei ole aukioloaikoja tms)..
Itselläni joustava työaika, menen töihin 4.30 ja lähten puoli yhdeltä. Aamutorkuttajat valuu töihin vasta 7.30 aikaan.
Kommentit (88)
Aika harva haluaa herätä aamuyöllä töihin. Mä pidän itseäni aamuvirkkuna (saatan herätä ajoittain itsekseni viiden maissa), mutta en ikinä aloittaisi työpäivääni noin aikaisin. Ja tätäkin jo yleensä ihmetellään.
Olen miettinyt ihan samaa. Käy sääliksi tuota kello neljän hämärässä menevää autojonoa.
Vain mekaanisia, suorittavia töitä aletaan tehdä joskus vìtun kuudelta. Konttoriaika on 9-17.
Mulla on teille naisille nyt yllättävä tieto:
Vaikka tekee työnsä 5-13, tunteja tulee aivan yhtä paljon kuin niille jotka tekee 10-18.
Mietin ihan samaa, miksi meillä ei voisi äitiysneuvola olla avoinna aamulla klo 5-10, sen jälkeen ehtisin vielä tekemään kotikäynnit ja työpäivä päättyisi klo 13.15. Ihan typerää, että eletään jonkun keksityn virka-ajan puitteissa.
Joo. Aloitetaan rakentaminen kaivuuhommineen jo viideltä. Porataan, kolistellaan ja metelöidään. Eiks oo kivaa!?
Etätöissä valoisaan aikaan lenkkeilyt voi suorittaa ruokatauolla. Jos tekee pidemmän lenkin, työpäivä loppuu hieman myöhemmin, mutta se on mielestäni sen arvoista. Ruuan voi vaikka Woltata kotiin, niin säästää kauppareissuajan muuhun kivaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka tekee työnsä 5-13, tunteja tulee aivan yhtä paljon kuin niille jotka tekee 10-18.
Mun työpaikalla yks rupes kiukutteleen aina ku porukka lähti yhdeltä ja hän itse joutu olemaan kolmeen kun ei päässyt sängystä aikaisemmin.
Kun katsoo niitä ihmisiä jotka pääsee jo joskus kolmelta töistä, ei käy kateeksi. Selvästi roskaduunien tekijöitä halvoissa kiinavaatteissa tai rääsyissä.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt ihan samaa. Käy sääliksi tuota kello neljän hämärässä menevää autojonoa.
Sääli on sairautta
Vierailija kirjoitti:
Joo. Aloitetaan rakentaminen kaivuuhommineen jo viideltä. Porataan, kolistellaan ja metelöidään. Eiks oo kivaa!?
Eipäkai se sielä soramontulla ketään häiritse
Vierailija kirjoitti:
??? Mikä tässä muka on yllättävää?
Vierailija kirjoitti:
Etätöissä valoisaan aikaan lenkkeilyt voi suorittaa ruokatauolla. Jos tekee pidemmän lenkin, työpäivä loppuu hieman myöhemmin, mutta se on mielestäni sen arvoista. Ruuan voi vaikka Woltata kotiin, niin säästää kauppareissuajan muuhun kivaan.
Juuri sinunlaisten paskakasojen takia Suomi on tässä jamassa. Etätöitä ja wolttaamista 🤦🏻🤦🏻🤦🏻
Minä olen työpaikalla yleensä 08-45 - 09.15 välisenä aikana ja lähden 18.00 - 18.30. Tykkään nukkua pitkään aamuisin ja viettää kiireetöntä ja rentoa aamua ennen kuin lähden töihin.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen työpaikalla yleensä 08-45 - 09.15 välisenä aikana ja lähden 18.00 - 18.30. Tykkään nukkua pitkään aamuisin ja viettää kiireetöntä ja rentoa aamua ennen kuin lähden töihin.
Elät siis tehdäksesi töitä. Minä teen töitä elääkseni elämääni.
Kun ne vanhemmat ei oo vieläkään sustuneet, että niiden alle kouluikäiset olisi siellä päiväkodissa keskenään.
Sä missään töissä edes ole :D