Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ihmeessä niin moni pääsee töistä vasta 15.30-16.30?

Vierailija
14.11.2024 |

Miksi ihmeessä suostutte tuollaiseen? Miksette sovi pomonne kanssa että tulette tuntia,paria aikaisemmin että pääsette valoisaan aikaan lähtemään, (siis jos se vain muuten onnistuu, ei ole aukioloaikoja tms)..

Itselläni joustava työaika, menen töihin 4.30 ja lähten puoli yhdeltä. Aamutorkuttajat valuu töihin vasta 7.30 aikaan.

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun katsoo niitä ihmisiä jotka pääsee jo joskus kolmelta töistä, ei käy kateeksi. Selvästi roskaduunien tekijöitä halvoissa kiinavaatteissa tai rääsyissä.  

Mun puhelinkin on tehty Kiinassa. Itsekkö pukeudut vain Marimekkoon ja kaikkeen muuhun suomalaiseen merkkiin?

Marimekollakaan ei enää oo paljon mitään tekemistä suomalaisuuden kanssa ellei itse ompele vaatteitaan niistä suomessa painetuista kankaista, ja se kangas on varmaan alunperin tehty jossain kiinassa :D

-ohis

Vierailija
62/88 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan tällä palstalla lojuva ei ole töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin sopia, mut herään mielummin 7 ja nukun myöhempään kuin heräisin aikaisemmin. Pimeellä meeen töihin ja pimeellä tuun kotia eikä se tunti valoa muuttais mitää

Vierailija
64/88 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkas valo tuntuu pahalta jos ei ole nukkunut tarpeeksi.

Vierailija
65/88 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on joustava työaika eikä tulisi mieleenkään mennä töihin aamuyöllä. Menen töihin yhdeksan aikoihin. Minulle on ihan sama onko ulkona valoisaa vai pimeää. 

Vierailija
66/88 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihanaa ehtiä joulukuussakin työpäivän jälkeen muutamaksi tunniksi ulkoilemaan päivänvaloon. Eipä tarvitse väsymystä valitella. :D

Vierailija
67/88 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma työaikani on 8-16:15 sisältäen tunnin ruokatunnin. Liukuma aamulla klo 7-9 ja iltapäivällä klo 15-18. Täytyy pitää vähintään puolentunnin ruokatunti. Näillä mennään.

Tulen seiskalta, lähden kolmelta ja pidän 45 min ruokiksen noin keskimäärin työaikasaldoni pysyen samana.

Vierailija
68/88 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihanaa ehtiä joulukuussakin työpäivän jälkeen muutamaksi tunniksi ulkoilemaan päivänvaloon. Eipä tarvitse väsymystä valitella. :D

Parhaan hyödyn valoisista tunneista varmasti saa joku myöhäistä iltavuoroa tekevä. Tai itse asiassa joku, joka työskentelee ulkona tai työpäivään sisältyy muuten paljon ulkona olemista. Kotihoidossa oli mukavaa, kun ulkoilua tuli joka välissä. 

Vierailija
69/88 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4.30! Kuka hullu menee töihin klo 4.30????

Joku maatalouslomittaja menee niitä lehmiä lypsämään, saattaapa isännänkin lypsää jos emäntä on aamu-uninen. 

Vierailija
70/88 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pitkä valoisa kesä takana, ei haittaa yhtään, vaikka muutaman kuukauden onkin vähän pimeämpää töiden jälkeen. Tykkään itse illoista oli ne sitten pimeitä tai ei. 

Vierailija
71/88 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä on kiva tehdä yövuoroja kun on niin valoisaa. Ja en kuiten jaksais olla päivän kovimmilla helteillä ulkona. Mukava nukkua ilpin alla.

Vierailija
72/88 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen työpaikalla yleensä 08-45 - 09.15 välisenä aikana ja lähden 18.00 - 18.30. Tykkään nukkua pitkään aamuisin ja viettää kiireetöntä ja rentoa aamua ennen kuin lähden töihin. 

Minulla on työaika 9-18 ja tunnin ruokatauko. Aamulla on aikaa ja myös illalla on aikaa. En millään voisi mennä klo 21 nukkumaan herätäkseni klo 4 ja lähtemään töihin. Tunnin ruokatauko on myös itselleni sopiva. Aamulla ehdin tehdä monenlaista kotona ihan rauhallisesti ja illalla vielä enemmän jos ei ole muita menoja, nukkumaan vasta puolelta öin tai jälkeen. 

Vierailija
73/88 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin mennä töihin iltakymmeneksi ja kuudelta kotiin ja nukkumaan. Laiskurit nukkuisivat koko tuottavan aikani.

Vierailija
74/88 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole joulukuussa mitään päivänvaloa muutamaa tuntia, semmoista hämärää vaan ihan etelässäkin jos et nyt sitten katuvaloja päivänvaloksi erehdy luulemaan. 

Vierailija
75/88 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo maa Suomi kun työajoistakin pitää kilpailla kenellä on ne parhaat. Lopettakaa kilpailu kaikista ihme asioista.

Vierailija
76/88 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööö, menet yöllä töihin jotta pääset yhden aikaan himaan nukkumaan jotain päikkäreitä. Selevä pyy sanos mattilan aino, ko ukkonsa viinat maahan kaato. 

4.30 on aamua. Eikä tarvitse päikkäriä jos menee normaaliin aikaan nukkumaan

Eli pikkukakkosen jälkeen :D

Mitä ihmeen väliä sillä on monenko aikaan menee nukkumaan? Televisiota en katso, joten ilmeisesti sinun elämäsi pyörii tämän riemulootan ympärillä?

Vierailija
77/88 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli laitetaanko koululaisetkin kouluun neljältä aamulla?  Niin pääsevät hekin ennen puolta päivää jo kotiin.  Ihan pienet ei osaa vielä lähteä kouluun ihan yksin, joten koko perhe vaan ylös kolmelta yöllä!

Ja mun puolesta voin kyllä ruveta ottamaan vastaan asiakkaita kampaamoon neljästä aamulla korkeintaan puoleen päivään.  Sen jälkeen ei aikoja.

Ja kaupatkin voisi mennä kiinni jo viimeistään yhdeltä päivällä, että myyjät saa olla vapaalla valoisaan aikaan.

Mitähän aktiviteetteja te oikein harrastatte sitten iltapäivällä, kun mikään paikka ei ole auki?  Ei kuntosalit, ei kirjastot, ei mitkään.  Kun kaikki haluaa lähteä töistä jo yhden aikaan ja se heille suotakoon.

Vierailija
78/88 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen ihan mielelläni liukuvan työpäiväni (etätyö) 8-16 välisenä aikana. Joskus aloitan vasta klo 9 ja jatkan viiteen, jos on lasten kyyditsemistä. En jaksaisi herätä kukonlaulun aikaan tai aamuyöstä, tämä rytmi sopii minulle.

Sanoisin, että yleisesti ihmiset tekevät juuri ormaalia toimistotyöaikaa ihan vaikka esimerkiksi muun perheen ja lasten vuoksi. Kuka haluaa olla aina eri aikaan hereillä kuin muu perhe?

Vierailija
79/88 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö AP toimisto- ymv. siivouksia?  Silloin voi tosiaan sopia pomon kanssa työajasta ja on hyväkin siivota paikat silloin kun ketään muita ei ole paikalla.

Lehtiä voi myös jakaa aamuyöllä, pääsee nopeesti kotiin harrastelemaan muuta.

Ja voihan sitä alkaa tehdä vaikka jatkuvaa yötyötä, yksi tuttava teki sitä ainakin 10 vuotta vanhainkodissa.  Toki vasta sitten, kun lapset ei enää asuneet kotona.  Kun meni seitsemältä aamulla nukkumaan ja nukkui jotain kahteen asti, niin jäi vielä runsaasti aikaa tehdä vaikka mitä ennen töihin lähtöä.

Vierailija
80/88 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on siitä kiva työ, että saan tehdä halutessani 100% etänä ja työaika on joustava klo 6-18 välillä. Lisäksi voin joku päivä tehdä vain 6-7h, ja joskus toiste sitten vaikka 9h. Aloitan monesti työt etänä jo 7 aikoihin ja lopetan 15 maissa. Toimistopäivinä olen paikalla 8-16 suunnilleen.