Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä niin moni pääsee töistä vasta 15.30-16.30?

Vierailija
14.11.2024 |

Miksi ihmeessä suostutte tuollaiseen? Miksette sovi pomonne kanssa että tulette tuntia,paria aikaisemmin että pääsette valoisaan aikaan lähtemään, (siis jos se vain muuten onnistuu, ei ole aukioloaikoja tms)..

Itselläni joustava työaika, menen töihin 4.30 ja lähten puoli yhdeltä. Aamutorkuttajat valuu töihin vasta 7.30 aikaan.

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeyden kanssa kyllä pärjää kun kun valot on keksitty mutta talvella kylmyyden kanssa tulee helpommin ongelmia koska ulkoilman lämmittäminen ei onnistu

Vierailija
42/88 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööö, menet yöllä töihin jotta pääset yhden aikaan himaan nukkumaan jotain päikkäreitä. Selevä pyy sanos mattilan aino, ko ukkonsa viinat maahan kaato. 

4.30 on aamua. Eikä tarvitse päikkäriä jos menee normaaliin aikaan nukkumaan

Eli pikkukakkosen jälkeen :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen työpaikalla yleensä 08-45 - 09.15 välisenä aikana ja lähden 18.00 - 18.30. Tykkään nukkua pitkään aamuisin ja viettää kiireetöntä ja rentoa aamua ennen kuin lähden töihin. 

Elät siis tehdäksesi töitä. Minä teen töitä elääkseni elämääni.

Ihan yhtä monta tuntia siellä töissä menee, aloittaapa päivän mihin aikaan hyvänsä. Jos teen aamuvuoroa niin että joudun heräämään herätykseen, olen työpäivän jälkeen aina niin väsynyt että käytännössä nukun seuraavaan aamuun vaikka aiemmin töistä pääsenkin. Siinä menee minusta elämä hukkaan. T. Eri

Valoisaa aikaa on tällä hetkellä 8-16, kannattaako se aika käyttää töissä?

Valoakin olennaisempaa lienee se, milloin ihminen itse on virkeimmillään. Mun tavallisin vuoro alkaa klo 12-13, joten siinä ehtii jo nauttia valosta. 

Vierailija
44/88 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten työaika 10-18

Vierailija
45/88 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olet laiska. Nukut jo kasilta?

Vierailija
46/88 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pääse tohon aikaan töistä. Pääsen klo 07:00, 13:00, 15:00, 21:00. Jos about kerran vuodessa sattuu olee työaika klo 16:00 asti, revin pelihousuni kun on älytön ruuhka. Onneks sitä ei tartte sietää ku harvoin. Tosin siitäkin voi syyttää vain itseä,kun en tajunnut ajoissa siirtää työaikaa, et olisin lähtenyt jo vaikka 15:00 ja tunnin laittanut sellaiselle päivälle,jollon työaika olis loppunut 13:00 14:00.

Vierailija
47/88 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea! Rupean avaamaan ravintolan 4:30. Asiakkaita varmaan riittää jonoksi asti. 

Vierailija
48/88 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on teille naisille nyt yllättävä tieto:

Vaikka tekee työnsä 5-13, tunteja tulee aivan yhtä paljon kuin niille jotka tekee 10-18. 

Mulla sulle, teki ne mihin aikaan tahansa, niin samat 8 tulee. Pöllö.

Vierailija
49/88 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkaveri kehui miten hän tykkää tulla aikaisin töihin ja tehdä ahkerasti töitä ja lähteä sitten valoisaan aikaan töistä. Itse totesin, että iltatyötä tekevänä teen yhtä ahkerasti ja yhtä kauan töitä ja saan vielä iltalisät päälle. Ei se työ muutu mihinkään siitä mihin aikaan sen aloittaa.

Vierailija
50/88 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pakollinen paikallaoloaika on 10-14. Työt voi siis aloittaa aikaisintaan 6.00. Ainoa ongelma on, että päiväkoti aukeaa vasta 6.30. Enkä halua kiusata lapsia ja herättää heitä ennen kuutta. Se tunti pari valoisaa aikaa iltapäivällä ei kiinnosta niin paljon. Sitten mentäisiin kuitenkin illalla jo tuntia aiemmin nukkumaan. Sitä paitsi lapset tykkää pimeästä, taskulamppuretkistä ja ihmisten pihavalojen katselusta. Autossa on valot, ja täällä maallakin katuvalot merkittävimmillä teillä eli lenkilläkin näkee eteensä.

Vierailija
51/88 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen työpaikalla yleensä 08-45 - 09.15 välisenä aikana ja lähden 18.00 - 18.30. Tykkään nukkua pitkään aamuisin ja viettää kiireetöntä ja rentoa aamua ennen kuin lähden töihin. 

Elät siis tehdäksesi töitä. Minä teen töitä elääkseni elämääni.

Kaikilla on samat 24 tuntia vuorokaudessa. Ihan yhtä paljon tunteja elämiseen, kävin sitten töissä mihin aikaan vaan.

Vierailija
52/88 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiakkaat nukkuu vielä 04.30

Toiset tulee töistä kotiin aamulla 4.30 kun toiset lähtee töihin klo 4.30 aamulla. Että repikäähän siitä ihmiset=)

Vierailija
53/88 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä idea! Rupean avaamaan ravintolan 4:30. Asiakkaita varmaan riittää jonoksi asti. 

Tai jos vaikka yökerhoja pidettäisiin auki ma-pe klo 8.00-16.00? Olisikohan montakin maksavaa asiakasta?

Vierailija
54/88 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etätöissä valoisaan aikaan lenkkeilyt voi suorittaa ruokatauolla. Jos tekee pidemmän lenkin, työpäivä loppuu hieman myöhemmin, mutta se on mielestäni sen arvoista. Ruuan voi vaikka Woltata kotiin, niin säästää kauppareissuajan muuhun kivaan.

Juuri sinunlaisten paskakasojen takia Suomi on tässä jamassa. Etätöitä ja wolttaamista 🤦🏻🤦🏻🤦🏻

Ne etätyöntekijät sentään vielä jotain vientiä voivat tuottaakin, meinaat että paperiteollisuus tms on nykytalouden selkäranka täällä? Ihan sama kuinka hyödylliseksi koet sun 70-lukuisessa maailmassa esim pelit , niillä luodaan rahaa. Ja palveluita käyttämällä kierrätetään rahaa. 

Vierailija
55/88 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etätöissä valoisaan aikaan lenkkeilyt voi suorittaa ruokatauolla. Jos tekee pidemmän lenkin, työpäivä loppuu hieman myöhemmin, mutta se on mielestäni sen arvoista. Ruuan voi vaikka Woltata kotiin, niin säästää kauppareissuajan muuhun kivaan.

Juuri sinunlaisten paskakasojen takia Suomi on tässä jamassa. Etätöitä ja wolttaamista 🤦🏻🤦🏻🤦🏻

Ja sä luulet, että ojankaivuu on ainoa oikea työ vai?

Vierailija
56/88 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole aamuvirkku, mutta siitä huolimatta olen jo kymmenen vuotta pystynyt aloittamaan ongelmitta työpäiväni 05-06 välillä. Ja erityisen tyytyväinen olen ollut siihen, että tuohon aikaan 30km työmatkallani liikkuu vain muutamia autoja. Se nyt tästä puuttuisikin, että kaikki muutkin aloittaisivat päivänsä tuohon aikaan ja joutuisi ruuhkassa ajelemaan.

Mutta onneksi me ollaan erilaisia ihmisiä ja eri ammateissa ja että vuorokaudessa on 24h.

Vierailija
57/88 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiakkaat ei vastaa tai osta mitään, kun soitan 4.00. V*ttuilevat vaan ja uhkaavat tehdä ilmoituksen koti häirinnästä. Ihan etätöitä teen ja haluaisin, että päivä olisi täynnä 13.00 ja pääsisin harrastuksiin niin kuin sinä.

t. Puhelinmyyjä

Puhelinmyynti ei ole mitään työtä vaan ihmisten häirintää. Jokainen pystyy ostamaan mitä vaan ilman tyrkyttämistä. 

Vierailija
58/88 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu suostuu mihinkään aamuyön töihin. Minä ainakin nukun. Ihan käsittämätöntä, miksi kaikki eivät tee niinkuin minä?

Vierailija
59/88 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun katsoo niitä ihmisiä jotka pääsee jo joskus kolmelta töistä, ei käy kateeksi. Selvästi roskaduunien tekijöitä halvoissa kiinavaatteissa tai rääsyissä.  

Mun puhelinkin on tehty Kiinassa. Itsekkö pukeudut vain Marimekkoon ja kaikkeen muuhun suomalaiseen merkkiin?

Vierailija
60/88 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen töihin 10-12 kertaa kuussa klo 20 ja pääsen klo 8. 18-20 vapaapäivää. Miten ihmeessä jotkut tekevät vähintään 20 työpäivää kuussa?

-yökkö