Miten ihmeessä niin moni pääsee töistä vasta 15.30-16.30?
Miksi ihmeessä suostutte tuollaiseen? Miksette sovi pomonne kanssa että tulette tuntia,paria aikaisemmin että pääsette valoisaan aikaan lähtemään, (siis jos se vain muuten onnistuu, ei ole aukioloaikoja tms)..
Itselläni joustava työaika, menen töihin 4.30 ja lähten puoli yhdeltä. Aamutorkuttajat valuu töihin vasta 7.30 aikaan.
Kommentit (88)
Muistan lasten päiväkotiaikoja. Tuntui että oli oikein kilpailu kenen lapsi ei ainakaan jää viimeiseksi. 80% oli haettu jo klo 16.30 mennessä. Pari hassua jäljellä 16.40.
Itse pääsin muistaakseni n. 15.30 ja työmatka n. 50 min. Kernaasti olisin aloittanut myöhemmin kun klo 8, mutta tällöin oli nakitettava joku muu hakemaan. Joskus tein näin. Ai eikö iskä voinut hakea. No ei, koska vei lapsen noin ysiin ja pääsi töistä vielä myöhemmin. Minä olin se aikaisempi työläinen tuolla 16.30 hakuajalla.
Ihmettelin aina missä olivat ne, joilta loppui työ klo 16.00 tai myöhemmin ja työmatka enemmän kun 30 min.?
Tosi kiva lähtee töihi
Ku ulkona on nii pimeetä
Tosi kiva lähtee töistä
Ku ulkona on nii pimeetä
Mulllapa o NS työaika kello n. 8:30-13:30, pe vähän aikaisemmin pääsen veke. Hahahahhaaaaa !!!! Repikää siitä, ihmiset !!! . Paitsi ei ole oo NS töitä.
Jaa, että töihin kello kuusi tai viisi? Mulla kestää työmatka tunnin. Milloin siis herään?
Jotkut tekee täyttä kahdeksaa tuntia töissä
Vierailija kirjoitti:
Minulla on siitä kiva työ, että saan tehdä halutessani 100% etänä ja työaika on joustava klo 6-18 välillä. Lisäksi voin joku päivä tehdä vain 6-7h, ja joskus toiste sitten vaikka 9h. Aloitan monesti työt etänä jo 7 aikoihin ja lopetan 15 maissa. Toimistopäivinä olen paikalla 8-16 suunnilleen.
No, tuollainen työ on Suomessa aika monella tai jopa kaikilla toimistotyötä tekevillä. Minullakin.
Koska liukuva työaika ei oikein toimisi päiväkodissa 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on siitä kiva työ, että saan tehdä halutessani 100% etänä ja työaika on joustava klo 6-18 välillä. Lisäksi voin joku päivä tehdä vain 6-7h, ja joskus toiste sitten vaikka 9h. Aloitan monesti työt etänä jo 7 aikoihin ja lopetan 15 maissa. Toimistopäivinä olen paikalla 8-16 suunnilleen.
No, tuollainen työ on Suomessa aika monella tai jopa kaikilla toimistotyötä tekevillä. Minullakin.
Aika monessa paikassa on pakolliset toimistopäivät.
Kaikki ei ole hyväosaisia töissä käyviä. Pimeän laskeutumisen jälkeen, kun te rikkaat, adidaksiin pukeutuvat lenkkeilijät ja kahdeksalta töihin lähtevät jo nukutte, me työttömät sidomme muovipussit reikäisten marketti lenkkareittemme päälle ja lähdemme ulkoilemaan.